METALİK AYNA EFEKTLİ OJE / MIRROR EFFECT NAIL POLISH


     Merhabalar çok değerli okuyucularım,
Bugünkü yazımda sizlere,bu yazın trendi, son zamanların modası,ayna efektli ojelerden bahsedeceğim.

@birhayatbirferide
Metalik Ayna Efektli Oje/Mara Kozmetik

       Metalik ve ayna efektli ojeler,bana göre tırnaklarda ayrı bir şıklıkla raks ediyor adeta. Mara Kozmetik de bu alanda piyasaya güçlü bir giriş yaptı. Farklı farklı renklerde metalik ayna efektli ojeleri ile tezgahları doldurdu. Bana göre oldukça pahalı fiyata satılan bu ojelerin renk yelpazesini ve kalitesini daha yakından incelemeye ne dersiniz?
     Öncelikle,ojelerin albenisi o kadar fazla ki, bende bu albeniye kapılıp almak için koştuğumu itiraf etmeliyim. Fakat fiyatının 20.00 TL olduğunu görünce,sadece bir tane alıp beğendiğim takdirde diğer renklerini almaya karar verdim. İyiki de öyle yapmışım. Neden mi? 

@birhayatbirferide
Metalik Ayna Efektli Oje Fırçası
        Renk tercihim göründüğü üzere en sevdiğim renk olan kırmızı oldu. Öncelikle beğendiğim özelliklerini sıralayım. Ojenin fırça yapısı gayet güzel bana göre. Hatta bu sayede kolay sürülebilir olması vakit kazandırıyor. Tuhaf bir yapısı olmasına rağmen çok çabuk kuruması da,oje sürüp dakikalarca kurumasını beklemekten sıkılan benim gibiler için harika bir özellik. Ama sadece bu iki özellik 20.00 TL verdiğim bir oje için yeterli gelmedi elbette bana.

@birhayatbirferide
Metalik Ayna Efektli Oje


     Gece yatmadan evvel sürdüğüm bir ojenin ertesi gün soyulması ve  bu hale gelmesi beni hayli şaşırttı. Üstelik ertesi gün iş yerinde idim. Hani evde olup temizlik falan yapsam yorumum bu şekilde olmazdı. Bu konuda takıntılı olduğum için işten gelir gelmez sildim tabi tırnaklarımı. Silince de,neredeyse bütün parmaklarım kırmızıya boyandı dersem çok da abartmış olmam.
@birhayatbiferide
Ayna Efektli Oje
     Aradan biraz zaman geçtikten sonra da baz ile tekrar denemek istedim. Hem ojeyi uygulamadan alta hemde ojeyi uyguladıktan sonra üzerine baz uyguladım. Belki dayanıklılığı artar da ojeyi silerken etrafa bulaşan ve en az 2 gün beni terk etmeyen o kırmızı boyanın bulaşmasını da engellerim diye düşünmüştüm.Ama sonuç değişmedi. Hal böyle olunca da,rengini çok beğeniyor olamama rağmen elim bir daha bu ojeye gitmiyor. Aldığımdan beri sadece 2 kere sürdüm.
     Aslında Mara Kozmetik firmasının diğer Metalik Ayna Efektli Oje / Mirror Effect Nail Polish renkleride çok hoşuma gitmiş,alıcı gözüyle epey incelemiştim.  Fakat, kalite anlamında sınıfta kalınca ve metalik olan daha ucuza ojelerinde hemen hemen ayna efektine yakın ışıltı ile yansıdığını fark edince çok da gerekli olmadığına kanaat getirdim. Yani fiyat-performans karşılaştırmasında,ne yazık ki kanaat kullanarak bile sınıfı geçiremeyeceğim bir hayal kırıklığısın benim için.

     Objektif bir şekilde kullanıcı yorumlarımı yazıp paylaştığım bir yazının daha sonuna geldik. Fiyatı düşerse,ancak o zaman (o da belki) tekrar almayı düşünebileceğim bir oje benim için kendisi. Bir diğer kullandım yorumladım yazısında buluşmak ümidiyle,sevgiyle ve bakımla kalın. ;)




Yapacak bir şey yok dedi kadın kalabalığa,
Siz istiyorsunuz diye değişemem.
Ben biraz alınganım.
Genellikle hassas ve romantik.
Hala aşka da inanıyorum.
Masallara,
Kahramanlara,
Kahve falına,
Papatyalara,
İstersek dünyanın iyi bir yer olacağına da.
İyi olmanın iyi yapmanın,kolay affetmenin saflık olmadığına,
Ve şiirin sonsuzluğuna...
Bilin ki,siz istiyorsunuz diye değişemem,ey şehrin sahipleri!
Çok oldu bağışlayalı ben kendimi!!!




Yorumlar