ESSENCE MASKARA BAZI

Günaydın :)

Bugün sizlere benim de son zamanlarda tanıştığım ve oldukça memnun kaldığım bir ürün haline gelen Essence Maskara Bazından bahsetmek istiyorum. 





Aslında ürünü alırken biraz ne gerek var modundaydım. Çünkü o ana kadar hiç böyle bir ürüne gereksinim duymuyordum. Fakat bahsini çok duyunca ve fiyat olarak ta gayet uygun olunca denemek istedim. Ama gözlük kullanan biri olarak hiç nazlanmadan almalıymışım ben bu ürünü. Çünkü gözlük kullananlar çok iyi bilir ki,zamanla kirpiklerimiz de kırılma oluyor ve olduğundan daha kısa gözüküyor ne yazık ki. Gerçekten kirpiklerimde fark yarattı. Çok hacimli ve olduğundan çok daha uzun gözüken kirpiklerim oldu,Essence Maskara Bazı sayesinde. 





Maskaradan önce kirpiklerime bu ürünü sürüp yaklaşık 15-20 saniye bekliyorum. Gördüğünüz gibi kirpikleriniz bembeyaz oluyor. Daha sonra Maskara Bazının üzerine kullandığım siyah yada renkli maskarayı sürüp kurumasını bekliyorum. Başka güzel bir özelliği ise,kullanılan maskaranın rengini daha yoğun vermesini sağlıyor olması. Yani mavi renkli maskara ile denediğimde maskaranın renginin gözümde daha belirgin ve canlı durduğunu fark ettim. 





Bu resimde, Maskara Bazı sürdükten sonra siyah maskara uyguladığım kirpiklerimi görüyorsunuz. 





Burada ise maskara bazı uygulamadan direk siyah maskara sürdüğüm kirpiklerimi görüyorsunuz. Gördüğünüz gibi,hacim ve uzunluk olarak ikisi de birbirinden bir hayli farklı duruyor. 

Benim maskara bazı ile ilk tanışmam Essence Markası ile oldu ve sanırım daha iyisini keşfedene kadar almaya devam edeceğim. Daha iyisini elbette denemek isterim çünkü, ne kadar memnun kalsam da olumsuz tarafları da var tabi ki. Mesela ürünün yapısı yoğun ve oldukça ıslak kıvamda olduğu için her maskara ile uyum sağlamıyor. O beyaz görüntüyü kapatmak için kirpiklerin üzerinden bir kaç kez geçmeniz gerekebiliyor ve maskaranız kirpikleri yapıştıran bir maskara ise bu noktada göz makyajınızı bozabiliyorsunuz. Ben Max Factor Waterprof maskara ile daha uyumlu bulduğum için ikisini birlikte kullanıyorum. Kirpiklerimde sağladığı etkiyi sevdiğim için ben bunu görmezden geliyorum :)





Kısa ve hacimsiz kirpiklerinizden şikayetçiyseniz ve uygun fiyatlı bir ürün denemek isterseniz bu ürüne kesinlikle bir şans verin derim. Tam emin olmasam da sanırım 9.25 TL gibi bir fiyata satın almıştım. 
Ama siz bu ürüne para vermek istemezseniz de,kirpiklerinize bebek pudrası sürdükten sonra maskaranızı uygulayarak hemen hemen böyle bir görüntü elde edebilirsiniz. Buda benden size küçük bir tüyo :) Bu ürünü almadan önce bende bu yöntemi tercih ediyordum. Ama itiraf etmeliyim ki, zamanla üşenmeye başladığımdan hazırı daha pratik geldi :) 

Değerli yorumlarınızla sayfamı şenlendirmeyi unutmayın. Uygun fiyatlı ve daha iyi bir maskara bazı öneriniz varsa lütfen yazın. Kocaman Sevgiler... 









Yorumlar

  1. Bu ürünün seveni de çok sevmeyeni de :) Sanırım ben de alıp denemeliyim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım siz seven mi yoksa sevmeyen tarafta mı olacaksınız merak ettim. Kesinlikle deneyin :)

      Sil
  2. ya tüyonuzu çok beğendim önce bebek pudrasıyla bir deniycem benim kirpiklerim de baya bir kısalar çünkü :( inşallah gözüme pudra kaçırmam baktım olmuyo bundan alırım bende güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) eğer bitmiş bir maskaranız varsa bebek pudrasına onun fırçasını batırıp daha kolay bir uygulama sağlayabilirsiniz :) minicik bir tüyo daha

      Sil
  3. Tuyonuz güzelmiş önce onu denemeliyim ama uzun zamandır aklımda olan bir ürün olmak şart oldu :)) maşallah sizin kirpikler de çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bende çok direndim almamak için ama şimdi iyi ki almışım diyorum :) tüyo da işe yarıyor doğrusu

      Sil
  4. Bu ürünü o kadar çok duyuyorum ki gratis bir açılsa ilk işim almak olacak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben alıp göneriyim sana canım benim, gerçekten. Sen de deneyip yorumlarsın. Birde sendeki etkilerini okuruz ;)

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ben de bi heves almistim gercekten fark ediyor. Ama yapisini cok yogun buldugumdan dolayi pek sevemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı yoğun evet verdiği etki büyük olduğu için şimdilik kullanıyorum. Bakalım daha iyisini keşfedebilecek miyim :)

      Sil
  7. Ne kadar farklı bir ürün ilk defa sizde gördüm ama bayağı fark etmiş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gerçekten fark yaratıyor. Bence denemelisiniz

      Sil
  8. Bunu ben de çoook severek kullanıyom, acelem yoksa bitmesin diye bebek pudrasıyla yaparım ama acelem olduğunda essenceeeee gel nnecim seninle az işimiz var diyom :)

    YanıtlaSil
  9. Müthiş hacim yapmış waw... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder