İNTİM DEODORANT NEDİR NE İÇİN KULLANILIR?



   



     Merhabalar:

     Bugün sizlere,aslında uzun süredir kozmetik dünyasında yer alan fakat hala bir çok kişinin bu ürünlerden haberi dahi olmayıp,ne işe yaradığı ve ne amaçla kullanıldığı bilinmeyen,esasında her bayanın bence kullanması gereken bir ürün olan İntim Deodorantlardan bahsetmek istiyorum. 

     Çevremde evli bekar hangi bayana bu üründen bahsetsem şaşkınlıkla karşılıyor ve haberi olmadığını hiç kullanmadığını söylüyor. Gereksiz olduğunu düşünende var,hassas bölgeye uygulandığı için kullanma konusunda tereddüt eden de var. Bir de sadece evli bayanların kullanması gerektiğini düşünen kesim var ki,gülünesi :) gerçekten. Gerçi toplum olarak hala parfüm,deodorant,stick deodorant kullanma alışkanlığımız bile tam oturmamışken böyle düşünceleri yadırgamamak lazım. Fakat,nasıl ki deodorant yada parfüm kullanmak sadece evli insanlara mahsus değilse bu ürünleri kullanmak da sadece evli bayanlara has bir durum değil tabi ki. Bakımlı olmak,kendini sevmek ve şımartmak insanın kendini iyi hissetmesini sağlar. Ben şahsen bu ürünleri kullanırken hiç böyle düşünmemiştim. 

     Şu an yukarıda gördüğünüz Oriflame marka intimate deodorantı kullanıyorum. Sanırım bu 2. şişem. Bu ürünler biz bayanları düşünerek icat edilmiş,gerçekten kozmetik ve teknoloji harikası şeyler. Malum bayan olmak zor. Hepimizin bildiği yaşadığı sıkıntıları bence tek tek sıralamaya gerek yok. O yüzden özellikle bazı dönemlerde gerçekten ihtiyaç duyulan ve kurtarıcı bir ürün olduğunu söylemek bence kafi. 

     İntimate Deodorant dış genital bölgelere veyahut iç çamaşırının içine ve dışına sıkılarak kullanılan ,anında ferahlık ve temizlik hissi veren bayanlar için ince düşünülmüş güzel bir detay. 


                          İNTERNETTEN ALINTIDIR.


     Daha önce resimde gördüğünüz bu ürünü de kullandım. İkisi arasında tercih yapmak zorunda kalsam açıkçası bu ürün daha ağır basar. Fakat Oriflame İntimate Deodorant fiyat olarak daha cazip geldiği için onu tercih etmek daha işime geliyor. Bu ürünü Rossman ve Watsons'lardan sanırım 18 yada 19 TL gibi bir fiyata satın almanız mümkün. İki ürün de bende alerjik bir reaksiyona yol açmadı. Özellikle dikkat etmeniz gereken bir sağlık sorununuz ve alerjik bir durumunuz yoksa her hangi bir sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum. Ancak içinize sinmesi açısından belirtmekte fayda var bu ürünlerin sadece eczanelerde satılanları da var. Fiyat olarak biraz daha pahalı da olsa rahat etmeniz bakımından doktorunuza da danışarak o tarz medikal ürünleride tercih edebilirsiniz. Ben kronik ürtiker (kurdeşen) olduğumu daha önceki yazılarım da belirtmiştim sanırım. Bu rahatsızlığımı tetikleyici bir emare ile karşılaşmadım bu ürünleri kullanırken.  

     Eveet,geldik bir yazının daha sonuna. Bu yazıdan çıkarılacak sonuç Her Daim Bakımlı Olmak gerektiği. Ama kimse için değil,önce kendimiz için. Hep Sevgiyle kalın ve İçinizdeki Çocuğa İyi bakın. Onu hiç büyütmeyin. Hoşçakalın! :) :)   


Yorumlar

  1. Gerçekten benim de ilk kez duyduğum bi ürün oldu. Denemek lazım. bilgilendirmen için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Denersen benide bilgilendir lütfen ;)

      Sil
  2. Bence bu tarz ürünler hem pratik, hemde kurtarıcı.

    YanıtlaSil
  3. Ilkkez duyuyorum bu ürünü cok merak ettim.çok güzel yazmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bilinen bir ürün değil ne yazık ki :) hakkı yeniyor bunların. Teşekkürler güzel yorumunuz için

      Sil

Yorum Gönder