ŞEPLALİDEN ÇEKİLİŞ

   Merhaba;

   İnstagramda 500 kişiye ulaşmanın şerefine bende minik bir çekiliş başlatmaya karar verdim arkadaşlar. Sizlere son zamanlarda denediğim ve severek kullandığım ürünlerden oluşan küçük armağanlar vermek istiyorum. 






   Neler var:

+ Avon Siyah Havyar Özü İçeren Soyulabilen Yüz Maskesi
+ Avon Siyah Havyar Özü İçeren Göz Çevresi İçin Jel Maske
+ Avon Siyah Havyar Özü İçeren Gece Uygulanan Nemlendirici
+ Avon'un meşhur Super Shock Eye-liner Kalemi
+ Avon Calming Effects Mat Görünüm Veren Fondöten (orta tonlarda bir fondöten renk değiştirilemiyor maalesef)
+ Oriflame El Kremi





   Çekilişe katılmak için instagramda beni takip ediyor olmanız, #şeplalidençekiliş #çekilişvar #çekiliş #cekilisvar #cekilis hagtaglariyle beni de etiketleyerek bu görsellerden birini kendi sayfanızda paylaşmanız yeterli olacaktır. Ayrıca bloğumu takip edenler +2 hak kazanacaklar. Bloğumu takip edenler instagramda paylaştıkları görselin altına takip ettikleri ismi belirtirlerse +2 hak kazanma şanslarını yitirmemiş olurlar. Facebookta (seplali.blogspot.com) ve twitter dan (seplali) olarak beni takibe alıp yine çekilişimi duyuranlara da +2 hak kazanacaklarını belirtmek isterim. Yani tüm bunları yapan kişi toplamda 7 çekiliş hakkı elde etmiş olacak. Tüm takibi instagram hesabından yürüteceğim için facebook ve twitter dan takibe alıp çekilişi duyuranlar yine instagramda kendi sayfalarında paylaştıkları çekiliş görselinin altına belirtirlerse +2 hakları boşa gitmemiş olur. Belirtmeyenlerin takibi zor olacağından + hakları boşa gidecektir bilginize. 

   Gizli sayfaların çekiliş sonlanana kadar sayfalarını açmaları gerekir. Aksi takdirde göremediğim için geçersiz olacak. Lütfen çekiliş sayfaları katılmasın. Gerçekten takipçim olan,hak eden birine vermek istiyorum. Çekiliş sonunda takipten çıkanlar engellenecektir. Böylece daha sonra yapacağım çekilişlere haksız katılımı engellemiş olacağım. Çekiliş 29 Mayıs günü saat 00:00 da sona erecek sonuçlar random.org ile belirlenecektir. 

   
   






Yorumlar

  1. Slm cnm cok guzel bır cekılıs olmus
    Gfc ve g plus yeliz özmuhacır bayır
    Facebook takıbı yeliz özmuhacır bayır
    İnstagram takıbı yeliz_le cekılısı sayfamda duyurdum sizi takıbe aldım
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153231512236649&id=678176648&_rdr
    Mail yelizz2005@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba :) harika bir çekiliş:)
    Gfc ve g plus Seray Güngör
    facebook da duyurum https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1568776656743254&id=100008328035579 ve takipteyim
    instagram da @seraygngrrr olarak duyurdum https://instagram.com/p/16jNDEoF4w/?taken-by=seraygngrrr
    twitter da duyurum https://twitter.com/SerayGngr/status/592286625960468480
    g + da duyurum https://plus.google.com/u/0/110480682174450823555/posts/jobeRXqpdLQ

    mail:seraygngr@outlook.com sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder