ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ ve YAPTIĞIM ALIŞVERİŞ



     Güzel bir hafta başlangıcından herkese merhaba,

     Öncelikle,baş tacımız ve yerleri asla doldurulamayacak olan tüm değerli annelerimizin anneler gününü kutluyorum. Elbette ki annelerimizin kıymetini her zaman bilmeli,onları sadece anneler gününde hatırlamamalıyız. Mutlaka öyle de yapıyoruzdur zaten. Ama bu özel günlerin bir güzel tarafı da kesinlikle yapılan indirimler. Güzel indirimler ve kampanyalar sayesinde yaşanan alışveriş çılgınlığı,stok yapmak,denemek istediğin bir çok ürünü deneme şansı elde edebilmek bir çok bayan için (başı çekenlerden birisi de benim) :) gerçekten tarifi mümkün olmayan bir duygu.

    Bende sizlerle bu indirim döneminden faydalanarak neler aldım tek tek paylaşmak istedim. Haydi başlayalım.






     İlk alışverişim Watsons dan oldu. Bilmeyen duymayan kaldı mı bilmiyorum. Note ürünlerinde bir alana bir bedava kampanyası vardı. Paylaşmadan edemeyeceğim bir konu var ki,bence bu indirim dönemlerinde mağaza çalışanları ürünleri yiyor kesin. Yoğunlukla uğraşmamak adına böyle bir çözüm bulduklarına inanıyorum. Rossman a gittim ve ilk hedefim olan Note Full Coverage Concealer ı incelemek istedim. Fakat ne mümkün. Ne tester var,ne de ürün. Hepsini geçtim ilgilenen personel de yok. Başka bir yere gittim Note standı yok,derken nihayet bir Watsons mağazasında buldum. Yine epeyce bir ilgilenecek personel aramış olsam da sonunda aradığımı buldum ve aldım. Kullanığım maskara bitmek üzere olduğu için bir de Note Maskarasını denemek istedim. Duş jeli de bitmiş olduğundan,tüm aile bireyleri için devasa boyda Watsons Duş jeli,hesaplı geldiğinden alındı.




     2.adresim Gratis ve Migros oldu. Diğer mağazaların aksine bana Gratis çalışanları daha ilgili geliyor nedense. Çünkü çok tatlı bir çalışan,bana yardımcı oldu ve tek tek incelemek istediğim ürünleri gösterdi. Üstelik onca kalabalığa rağmen,güler yüz ve tatlı diliyle bana beklediğim hizmeti verdi gerçekten. Bende ne zamandır almak istediğim The Balm Bahama Mama yı kaptım hemen.
   
     Wet n Wild ürünlerinde de indirim vardı ve ne zamandır arayıp bulamadığım tekli far Nutty i buldum nihayet. normal fiyatı 6,5 TL idi zaten. İndirimli fiyatıyla 4 TL ye almış oldum. Diğer 3'lü farın da renklerine vuruldum resmen. Sanırım 10 TL yede onu almış oldum.

     Migros %50 indirimi ise şahaneydi yahu :) Hassas bir cildim olduğu için,önce Garnier Neem,arındırıcı temizleme jelinin minik boylarını alıp denemiştim. Cildimi hem kurutmayıp,hemde alerjik bir tepkimeye yol açmadığı için,ee bir de 3,75 TL gibi bir fiyata indiğini görünce doğal olarak hemen alındı bir tane.  Nıvea dudak koruyucu da 3,5 TL ye kuruyan dudaklarıma belki bir çare olur diyerekten sepete atıldı. Johnson's baby vazelin,hem manikür için hemde ellerim aşırı derecede kuruduğunda ihtiyaç duyduğum bir ürün olduğundan,yine 3,5 TL ye alındı.




     Benim makyaj yaparken fondöteni süngerle yedirmek en sevdiğim tekniktir. Bana,daha doğal ve net bir bitiş görüntüsünü veren tek şeyin sünger olduğunu düşündüğümden,bir kaç yerde Yves Rocher makyaj süngerine rastlayıp,indirimde olduğunu da okuduğumdan hemen aldım bir tane. Zira en son aldığım Avon Makyaj Süngeri beni pek tatmin etmeyince yeni sünger arayışına girmiştim. Avon süngerle ilgili yazımı pek yakında paylaşacağım zaten sizlerle. İndirimle 8 TL gibi bir fiyata almış olduk bakalım. :)



   
     Esasında sadece Maybelline Color Tattoo On and On Bronze rengini alacaktım. Fakat,baktığım hiç bir mağazada bu renk yoktu. Sonra kayınvalidem için hediye bakarken,tesadüfen önünden geçtiğim Pino kozmetik e bakınca ve Maybelline ürünlerinin bir alana bir bedava olduğunu görünce bir de üstüne aradığım rengi bulunca aklımda olan diğer rengi de alıyım bari dedim. İkisi 18 TL canlar :)





     Hep kozmetik paylaşacağız diye bir kural yok değil mi? :) Bu da oğlumun bana anneler günü hediyesi altında bir ihtiyaç karşılama alışverişi oldu. Zira kızartma tencerem artık kötü olmuştu ve sevgili eşimin kötü olan tencerelere tahammülü olmadığı için,at bunu diyerek başımın etini yemesinden mütevellit,maalesef kızartmayı çok sevdiğimiz,çok da sık yaptığımız için bari sağlıklı kızartma yiyelim düşüncesi ile Tefal Actifry alındı. Tefal in anneler günü indiriminden de faydalanarak hesaplı ve karlı bir alışveriş yapmış olduk. İyi ki de almışım. Çünkü,kendisi çok maharetli maşallah :) sadece kızartma değil,kestane,kavurma,börek,tatlı hatta satış temsilcisi bayanın söylediğine göre kek bile yapıyormuş. Ürünü kullanan ve farklı tarifleri olan varsa lütfen yazsın ki bizde nasiplenelim yahu :) Boşuna "TEFAL SEN HER ŞEYİ DÜŞÜNÜRSÜN" dememişler.

     Eveeet geldik bir yazının daha sonuna. Benim bu indirim dönemi aldığım ürünler bunlar. Siz neler aldınız. Daha sonra ki indirimlerde ne almamı tavsiye edersiniz. Memnun kaldığınız yada kalmadığınız ürünler oldu mu? Lütfen paylaşın benimle. Şimdilik hoşça kalın ve hep sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. Güle güle kullan ben en çok oğlunun sana aldığın hediyeye bayıldımmm :) Anneler günün de kutlu olsun canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim tüm annelerin anneler günü kutlu olsun. Sanırım bende en çok ona bayıldım :)

      Sil
  2. Gule gule kullan hepsi cook guzeller! Oglunun hediyesi de emin ol cok ise yariyor sadece cok yer kapliyor tek kotu ozelligi bu sanirim ama cok pratik cok hos gercekten.sadece watsonsun cileklindus jeli zaman icinde kotu kokmaya baskayabilir ondan ben alirken mavinolanii falan tercih ediyorum sabununu hic sevememistim watsonsun cilekliydi o ondan soyliyim dedim ayrica note urunlerini ilk kez kullaniyorsan cok memnun kalacaksin!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorum için. Ee tefal için uyguladığın değişik tariflerin yok mu :*

      Sil
  3. Güzel günlerde keyifle kullan canım, indirimli alışveriş kadar güzeli yoktur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol :) gerçekten indirimli alışveriş keyfi bambaşka

      Sil
  4. Güle güle kullan canım :) ben de şöyle güzel bi makyaj süngeri arıyorum. Yves ROcher'den aldığını deneyince yorumlar mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende hemen kullanmaya başladım ki yakın zamanda yazayım diye :)

      Sil
  5. ohhh süper güzellik :) hepsini güzel günlerde kullan ! bu arada anneler günün kkutlu olsun sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun ;)

      Sil
  6. Güle güle kullanın hem cok uygun hem cok güzel ürünler :) Bu arada anneler gününüzü de kutlarım bende bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba bloguma beklerım..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder