BABY DREAM 50 FAKTÖR GÜNEŞ KREMİ







     Herkese güzel,güneşli ve harika bir çarşamba gününden mehaba,
Bugünkü yazım gecikti evet. Çünkü geceden kronik ürtikerim azınca,ilaçtı,doktordu bir nebze de olsa  ancak toparlanabildim.

     Gelelim 2013 senesinde,tatile giderken Rossmann'den oğlum için alıp keşfettiğim,çok da memnun kaldığım bir ürün olan Babydream 50 faktörlük güneş kremine. Malum yaz kapıda. Artık güneş kremlerini kullanmak şart oldu. 





     Aslında ben bu kremi oğlum için almıştım evet. Ama kendim için aldığım marka,bana alerji yapıp güneşten koruma adına hiç bir faydasını göstermeyince,bende bu ürünü kullandım. Amanın iyi ki de kullanmışım. Hem güneşten çok iyi korudu,hemde asla alerji yapmadı. zaten o gün bugündür de kendim için çoğunlukla bebek ürünleri tercih eder oldum. Maalesef,hassas ve alerjik bir cilde sahip olmak çok zor :(





     Ürünün pompalı şişede satılıyor olması ise kullanım açısından büyük kolaylık gerçekten. Ürünü istenilen bölgelere püskürtüp kolayca uygulama sağlayabiliyorsunuz. Şahsen ben,Güneş Kremi,Güneş Sütü veya Güneş Losyonu gibi ürünlerin sprey şişede olmasını daha çok tercih ediyorum. Bu şekilde daha uzun vadeli bir kullanım olduğunu da düşünüyorum aynı zamanda. Ürün biraz pudramsı ve zor yayılan bir yapıda. Ne kadar yedirmeye çalışırsanız çalışın,cildin üzerinde beyaz beyaz kalıyor. Ancak işlevini harika bir şekilde yerine getiriyor merak etmeyin. Sadece çocuklar için değil,yetişkinler için de kesinlikle tavsiye ederim. Bilhassa,hassas ve benim gibi beyaz tenli iseniz tereddütsüz alın derim. 
     



     
     Rossmann de 20 TL gibi ekonomik bir fiyata hala satışta. Havalar ısınmaya başladığından beri ben yeniden kullanmaya başladım bile. Hem kendim için hemde oğlum için. Hatta zaman zaman eşim bile kullanıyor :)

     Eğer sizinde hassas cilt için önerebileceğiniz bir güneş kremi varsa lütfen yazın. Değerli yorumlarınızla sayfamı şenlendirmeyi de ihmal etmeyin. Kocaman sevgiler...

Yorumlar

  1. Alman malı cilt bakım ve kozmetik ürünleri nedense ben de ayrı bir seviyorum. Yüz için geçen yıldan beri Doa kozmetiğin güneş koruyucusunu kullanıyorum. Bu sene vücut için olanını da denemeyi düşünüyorum. kesinlikle yüz için olanını tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim yüz için iyi bir güneş kremine cidden ihtiyacım vardı. Sevgiler :)

      Sil
  2. ben de oğluma küçükken 50 faktör kullanırdım en az o zaman sanırım mustela kullanmıştım ..

    YanıtlaSil
  3. bende böyle bi ürün arayışındaydım rossman a ilk gidişimde bakacağım canım teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder