ESSENCE ALL ABOUT MATT! UZUN SÜRE DAYANIKLI YAĞ KONTROLLÜ FONDÖTEN BAZI-ÜRÜN İNCELEME



     Merhabalar efendiim :)
Hafta sonuna ramak kala daha bir rahatlıyor insan.En azından ben öyle oluyorum. Dilerim herkes için güzel bir perşembe olsun.




     Bugünkü konuğumuz fotoğraftan da anlaşıldığı üzere Essence Uzun Süre Dayanıklı Yağ Kontrollü Fondöten Bazı. Essence ürünlerinin uygun fiyatına rağmen şaşırtıcı derecede kaliteli performansı takdire şayan doğrusu.Eğer daha önce yazmış olduğum Essence Maskara Bazı yazısını okumak isterseniz tıklayın lütfen.

     Ben bu ürünü 2 yada 3 ay önce aldım. O zamandan beri de ihtiyaç duyduğum zamanlarda kullandım. Beni ziyadesiyle memnun ettiği için,bitirdikçe alacağım ürünler arasına girdi bile kendileri.




     Ürün 20 ml'lik plastik ve tüp bir formda satılıyor. Yumuşak,jel kıvamda olduğundan kolayca ihtiyaç duyulan bölgelere yedire biliyorsunuz. Ben T bölgem hafif yağlı olduğu için,T bölgeme ve elimde kalan ürünü de yanaklarıma yediriyorum. Uyguladığım ilk anda ıslaklığı hiç kurumayacakmış gibi bir his bıraksa da,bu etki çabucak geçiyor.





   
     Fondötenin dayanıklılığını %70-80 oranında artırdı gerçekten. Sabah sürdüğüm fondötenin akşam saatlerine kadar yani yaklaşık 7-8 saat sabit durduğunu bizzat test etmiş bulunmaktayım.  Gözenekler üzerinde bir etkisi yok ne yazık ki. Evet,bir matlık veriyor doğru. Ama bu matlık,öyle cildi kötü gösteren hastalıklı bir matlık değil kesinlikle. Tam tersi kadifemsi bir etki veriyor fondötene ve cilde. Essence uzun süre dayanıklı yağ kontrollü fondöten bazını ben çok sevdim gerçekten. 7.25 TL'lik bir üründen beklenmeyecek bir performans sergiledi bana göre. Sırf meraktan aldığım bir ürün olduğundan böyle bir performans beklemiyordum açıkçası. Denemek isteyen herkese tavsiye ederim. Ancak herkesin cilt tipi ve üründen beklentileri farklı olduğundan,sizler için bekleneni karşılamasa bile,çok pahalı bir ürün olmadığını da hesaba katarak en azından denemiş olursunuz diye düşünüyorum.

     Bir ürün inceleme yazısının daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Sizler bu ürünü denediniz mi? Fondötenin kalıcılığını artırmak ve parlamayı önlemek için başka ürün ve teknikleriniz varsa lütfen paylaşın benimle.İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞU HİÇ BÜYÜTMEYİN ve HER DAİM BAKIMLI KALIN. HOŞÇA KALIN....

   


Yorumlar

  1. Çok güzel yazmışsın canım ellerine sağlık.Benim merak ettiğim bir üründü en kısa zamanda bende almayı düşünüyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım sende memnun kalırsın :)

      Sil
  2. denemek için aklımda bu benim de bir ara alacağım bakalım..

    YanıtlaSil
  3. Merak ettiğim bir üründü bunun fondötenini almıştım fena değildi bazını da alayım bari fiyatı da çok uygun :) Teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Fiyatına göre gayet iyi bir ürün gerçekten :)

      Sil
  4. Yazını arkadaşıma yolladım bu ürünü çok merak ediyordu ama kararsız kalmıştı şimdi okur gönül rahatlığıyla alıcaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) gerçekten gönül rahatlığıyla alınabilecek bir ürün

      Sil
  5. Güzel bir ürüne benziyor, tşkler cnm ;)

    YanıtlaSil
  6. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 20 million visits, 193 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______391%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kaydolarak blogunuza duyurmak için öneririm
    "Dizin" Dünyada 20 milyon ziyaret, 193 Ülke olduğunu! ve 20.000 'den fazla bloglar. Bize katılın gel, kayıt ücretsizdir, sadece bizim blogu takip rica
    Ben Uluslararası blog Sözlüğü Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin Ülke Temsil Will
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Blogunuzu Adı Comment Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Yorum Oturumu'nda Çalıştırma Ülke Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve bunları tıklarsanız, o Ülkeden bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank size doğrulamak için blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______391%20Members
    Mutlu Bloglama
    ****************
    Benim blog takip için teşekkür ederim - bu büyük takdir! : O)
    Ben blogunuza izledi geri takip edin
    ++++++++++++++++
    Blogunuz için özel bir fiyat alın! en iyi dileklerle
    Saygılarımla
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    YanıtlaSil
  7. Ah ah...Cildimin yağlı zamanları geride kaldı. Artık tek derdim nemlendirmek. Yok o kadar yaşlı değilim :) kırışmadan yaşlandım demem zaten :) Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  8. Mac face and body altına sürünce o glowy görüntü kaybolur mu?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder