KOLAY FRANSIZ MANİKÜRÜ NASIL YAPILIR?


     Merhabalar,
     Yüzümüzden gülümsemenin eksik olmadığı çok güzel bir gün olsun hepimiz için.

     Yaz  mevsiminin iyice yaklaştığı şu günlerde bizleri de ufaktan bir telaş aldı. Kışlıklarımızı dolaplardan kaldırıp,yazlık giysilere yer açarken,makyaj malzemelerimizi de düzenleyip daha yumuşak ve daha doğal renkleri uygulamaya başladık. 2015 yılının makyaj modasında ne kadar doğallığa yer verilse de iddialı makyajı seven bayanlar için de bir açık kapı bırakılmış. Tırnaklarda ise,havaların ısınmasıyla birlikte canlı ve rengarenk ojeler baş göstermeye başladı bile. Benim de tam bir oje sevdalısı olduğum düşünülürse yaz mevsimini sevmek için bir sebebim de bu olsa gerek :)

      Çeşit çeşit renklerde oje sevsek bile,eminim ki hepimiz,şu Fransız Manikürü denilen şey iyi ki icat edilmiş diye düşünüyoruzdur. Üstelik renkli oje sürmeyi sevmeyen,sade olmayı tercih eden bayanlar içinde gayet kurtarıcı,şık ve anında bakımlı ellere sahip olmamızı sağlayan güzel bir yöntem. Ancak uygulaması herkes için kolay olmadığından çok beğenilen bir yöntem olmasına rağmen sadece oje sürüp çıkmak daha pratiğimize geliyor değil mi kızlar :)

     Şimdi herkes kolayca uygulayabilsin diye benim uzun süredir bu yöntemle tabiri caizse şip şak yaptığım Fransız Manikürünü (french) sizlere anlatacağım. Ben yaklaşık 2 yıl önce öğrendiğim bu yöntemle sık sık Fransız Manikürü yapar oldum kendime. Belki bir çoğunuz biliyordur elbette. Ama hala bilmeyenler için umarım bir faydam dokunur :)






     Bir adet kireç beyazı oje,her hangi bir marka olabilir. Bir adet rakı beyazı oje ve bir adet son kat tırnak cilası (top coat) yada şeffaf tırnak cilası.




     Önce sağ elinize uygulama yapacaksanız eğer benim gibi,sol elinizin avuç içine bir damla kireç beyazı ojenizden damlatın.




     Sonra sırayla tırnaklarınızı bir köşesinden diğer köşesine yuvarlayarak ojenin tırnak uçlarına geçmesini sağlayın.


     Bu aşamada kenarlara bulaşması sizi tedirgin etmesin. Onları sonra ufak rötuşlarla düzeltmek mümkün. 



     
     Gördüğünüz gibi gayet düzgün ve çabuk bir uygulama sağlanmış oluyor. Tüm tırnaklara aynı işlemi,avucunuzdaki oje bittikçe damlatarak uyguluyorsunuz. Başlarda mutlaka bir aseton bulundurun yanınızda. Eliniz alışana kadar hata yapmanız olası. Ama bu sizi yıldırmasın. Bir kaç deneme yaptığınız zaman,eliniz alıştığında sizde harika Fransız Manikürü yapıyor olacaksınız. 



     
     Tırnak uçlarını bitirince dilerseniz siz,üzerine direk şeffaf cila da geçebilirsiniz. Ancak ben bu sefer,üzerine rakı beyazı oje geçmeyi tercih ettim. Yukarıda ki fotoğrafta Fransız Manükürümün bitmiş halini görüyorsunuz. Ne kadar taşırma olduğunu görün diye hiç bir düzeltme yapmadım. Elim alıştığı için artık tek seferde temiz ve düzgün bir sonuç elde edebiliyorum. Dilerseniz aynı işlemi renkli ojelerle yapmanız da tabi ki mümkün.Tamamen sizin hayal gücünüze kalmış.

     Umarım sizin için yeterince anlaşılır bir yazı olmuştur. Lütfen bu yöntemi kullananlar,daha pratik yöntemini bilenler yada yeni öğrenenler varsa yorum olarak paylaşsınlar. Kıymetli yorumlarınız benim için çok anlamlı :) SEVGİLER...

Yorumlar

  1. Ben hiç yapamıyorum mesela bunu ama artık sayende yapıcam :) Çok teşekkürler canım çok faydalı oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy rica ederim. Faydam dokunduysa ne mutlu bana. Çook seviliyorsun ;)

      Sil
  2. bende denedim bir iki defa yapamadım ama pratik yaptıkça alışırım her halde. harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda bende yapamıyordum ama yapa yapa alıştım. Umarım sende yaptıkça alışırsın :) teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Süper mis bu ya ellerine sağlık pratik bloggerim benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim şımardım valla :) sizler kadar olmasa da bir şeyler yapmaya çalışıyorum ;)

      Sil
  4. Aaa bunu ilk defa görüyorumm :) kesin denicem ben genelde tırnak için bant satılıyor ya rossmandan onu alıp uyguluyordum.bu daha pratik teşekkürler paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) değerli yorumun için ben teşekkür ederim. Umarım bi faydam dokunmuştur :*

      Sil
  5. Ooooo!...Kolayı varmış ya :)

    YanıtlaSil
  6. harikasin ben ilk defa goruyorum bu teknigi, daha once su tirnak bantlariyla falan yapip ugrasmak zor geldiginden çok nadir yapmaya basladim0 oysa çok severim tirnaklari çok temiz çok saglikli gosteren bir manikur. bakalim senin teknikle basarili olurum insallah, tekrar tesekkurler paylasim için

    YanıtlaSil

Yorum Gönder