ORİFLAME VOLARE EDP (eau de parfum) ve VÜCUT KREMİ


     Selam,Selam,Selam :)

     Bugün enerji patlaması yaşıyorum. Havalar ısındı,anneler günü yaklaşıyor. Oğlum saklı gizli,bana sürprizler (yazılar,şiirler,resimler) hazırlıyor. Bir anne olarak daha ne isterim ki. Mutluluk ve huzur böyle bir şey olsa gerek.

     Sadede gelecek olursam eğer, :) genç kızlığımdan bu yana kozmetik ürünlere aşırı düşkün olduğumu,makyaj yapmayı çok sevdiğimi sürekli anlatır oldum artık. 3 kız kardeşiz ama bir tek ben böyleyim. Neden acaba :) araştırmak lazım. Neyse, makyaj,kozmetik hep ilgi alanım olmasına rağmen başı çeken ürünler hep oje ve parfümler olmuştur benim için. Her zaman en az 3 parfümüm olmuştur sanırım. Tamam tamam 3'den fazla da olabilir :) Değişik kokular kullanmayı,denemeyi ve en önemlisi güzel kokmayı seviyorum ne yapayım.

     Yine böyle değişik bir koku arayışına girdiğim bir dönem,Oriflame temsilcisi bu parfümü test ettirince bana vuruldum adeta. Hem çok şık bir şişede olması hemde harika kokması beni benden aldı gerçekten.





     Gördüğünüz gibi ambalajı çok şık. İçeriğinde gül olduğu için şişede de bunu yansıtmışlar. Oriflame, Volare Parfümün tanımını şöyle yapıyor: "Hiç bir şey hassas ve narin bir gül kadar zerafeti simgeleyemez.Romantizmin ve güzelliğin,gösterişli doğasını yansıtan Volare EDP nin çok özel karışımdaki menekşe yaprakları,şakayık,gül taç yaprakları ve pralin sizi başka diyarlara götürüyor". 



   
     Koku tanımı yapmak çok zor gerçekten. Ama eğer yakınlarda bir yerlerde Oriflame temsilcisi varsa bu parfümün kokusuna mutlaka bakmanızı tavsiye ederim. Gerçi bu parfüm işi kişinin zevkine göre değişiyor. Bu çok met edilen My Burberry parfümün kokusu bana göre feciydi mesela. 
     Ben parfüm alırken mutlaka EDP olmasına dikkat ediyorum. Çünkü EDP ler (eau de parfüm) EDT lere (eau de toilette) göre çok daha kalıcı. Şayet açık parfüm kullanıyorsanız bile bu kural onlar için de geçerli bilginiz olsun. 




     Parfüm gerçekten çok kalıcı. Ancak ben buram buram parfüm kokmayı sevdiğim için vücut kremi ile birlikte aldım. İnanın vücut kremi de parfüm kadar yoğun ve kalıcı bir kokuya sahip. Tek başına uyguladığımda bile 1-2 saat kendime dahi geliyor kokusu. Ama birlikte kullandığım zaman etkisi çok daha fazla tabi ki. Şuna da değinmek isterim ki,kremden çok fazla nemlendirme özelliği beklemeyin. Sadece parfümünüzün kalıcılığını artırmak için yardımcı bir ürün gibi görmekte fayda var.




     Benim için en güzel olan tarafı, ne krem ne de parfüm alerjimi tetiklemedi. Parfümü tenime sıktığımda asla yapış yapış bir his bırakmadı. Kremle birlikle kullandığımda gün boyu tazeleme ihtiyacı duymadım. Ancak tek başına kullanırsanız belki bir kere tazeleme ihtiyacı hissedebilirsiniz. Eğer Oriflame kataloğunu incelemek isterseniz burayı tıklayarak 60. sayfadan kolayca ürün fiyat bilgilerine ulaşabilirsiniz. 
     Benim lise yıllarımdan beri kullandığım ve vazgeçemeyeceğim tek parfümüm Burberry Weekend dir. İlerde vazgeçilmez parfümümle ilgili detaylı bir yazı zaten yazacağım. Eşim bu parfümle,kandırıldığını söyler bana hep :) o derece yani. Şu an hazır "anneler günü" indirimi varken her yerde,Watsons yada Gratis lere bakmanızı şiddetle tavsiye ederim. Emin olmamakla birlikte sanırım 129 TL gibi bir fiyatı olması lazım. 

     Parfümün kalıcılığını artırmak için bir püf noktası vererek yazımı sonlandırıyorum artıkın çok gevezelik ettim yine :) :) Şayet parfümünüzün daha kalıcı olmasını istiyorsanız kan dolaşımının olduğu bölgelere sıkın. Evet bunu herkes biliyor farkındayım :) ama parfümden önce oralara vazelin sürüp üzerine parfüm sıkıldığında hangi parfüm olursa olsun kalıcılığının ne kadar arttığını kimse bilmiyor ;) 
     Sizler hangi parfümleri kullanıyorsunuz. Önerebileceğiniz farklı ve kalıcı parfüm markalarını lütfen paylaşın benimle. Bir de İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞU HİÇ BÜYÜTMEYİN LÜTFEN! Hoşçakalın...

Yorumlar

  1. faydalı bir yayın, takibindeyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bahar parfümü arıyordum yardımcı oldu teşekkür ederim bana da beklerim takibindeyim :) http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Yıllar önce Oriflame'den ilk aldığım kokuydu.O yüzden bu parfüm çok nostaljik gelir bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayy ne güzel. Kokusu bi harika gerçekten ;)

      Sil
  4. Merhaba blogunu takipteyim benimde bakım ve sağlıkla ilgili bir blogum var takip edersen sevinirim :)
    Blogumda blog keşif etkinliği var oraya gelip blogunu tanıtan yorum bırakırsan başka insanlarada ulaşabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende takibe aldım hemen sayfanızı :) sevgiler

      Sil
  5. Gerçekten güzelmi yoksa bizimi kandırıysız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sipariş ettım çok güzel dıyolar bakıcam :D

      Sil
    2. umarım siz de severek kullanırsınız ;)

      Sil

Yorum Gönder