AVON KUŞ TÜYÜNDEN İLHAM ALINAN KONİK UÇLU YENİ MASKARA\SUPER EXTEND WİNGED OUT MASKARA İNCELEME


     Herkese musmutlu bir gün dileyerek yazıma geçmek istiyorum.

 

   

     Geçtiğimiz günlerde Avonun bu yeni çıkan maskarasının tarafıma gönderildiğini instagram hesabımdan da paylaşmıştım.




     Esasında benim için yazması en kolay ürün olacak sanırım. Çünkü,ilk seferinde notunu vermiş olmama rağmen,zorla ikinci seferi de deneyip nefret ettiğim yegane ürünlerden oldu kendisi. Hangi kuşun tüyünden ilham alarak yaptılar bu konik uçlu maskarayı hiç bilmiyorum. Bir kuşa benzetti benim kirpiklerimi ama hangi kuş o meçhul işte :)

     Geldiği günün hemen ertesinde test sürüşüne çıktım :) Ya gülüyorum ama,çok sinir bozucuydu vesselam. Allah'ım neden yeni bir ürünü evde olduğum bir gün denemiyorum ki ben. Bu ürünün içeriğinde ne var bilmiyorum ama benim gözlerimi yaktı kızlar haberiniz olsun.




     
     Maskarayı sürerken çektiğim işkence de cabası. Milyon kere geçtiğim kirpiklerim üzerinde hiç bir etkisi olmadı. O kadar geçmeme rağmen kirpiklerimin üzerinden kirpiklerimi yapıştırmadı birbirine. Hani fırça da siyah jel olsa belki yapıştırır. Ama içinde siyah jel olduğu şüpheli. Maskarayı ellerimle açmasam kesinlikle bu ürün yeni değil derdim. Fırçaya gelen, ince yapılı sıvı bir ürün var içerisinde ve o da sadece bir ıslaklık veriyor kirpiklere. Kurumak bilmeyen bir ıslaklık. İşte benim gözlerim tam bu noktada yanmaya başladı. Sonra gittikçe arttı ve gözlerimden yaşlar akmaya başladı. O kadar özendiğim makyajım da bir çırpıda (bir maskarada demek daha doğru olur) bozuldu. Kirpiklerimde belli olmayan o maskara jeli, simsiyah tüm yüzüme aktı. Tüm makyajımı sildim ve yeniden yaptım. Bu sefer daha özensiz ve acele bir makyaj yapmak zorunda kaldım tabi ki. 

     Sonra evde olduğum bir gün yeniden denemek istedim. Bu kez milyon kez geçmedim üstünden,belki gözüm ondan yanmıştır dedim(gerçi her maskarayı milyon kez geçerek uyguluyorum ama). Bu kez yine gözüm yandı ve yine gözlerimden simsiyah bir sıvı aktı. Keşke fotoğraflasaydım o görüntüyü. Korkardınız gerçi :) 

     Neyse işin özü arkadaşlar,bu maskara benim için kesinlikle sınıfı geçmeyi bırakın,sınıfa alınmadı bile :) Beğenen varsa selam eder saygıyla önünde eğilirim. Loreal telesopik ve Max Factor Water prof maskaralarımla döverim ben bunu bee :) Siz neler düşünüyorsunuz, hadi paylaşın benimle. Hoşça kalın ama hep bakımlı kalın hatunlar. Sevgiler...

Yorumlar

  1. canım avonun rimellerini hiç sevemedim nedense bende artı kirpiklerimi de döktüğünü fark etmiştim bi ara bidaha hiç kullanadım o yuzden :) Ben de max faktor ve flormarınkileri çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömrü hayatımda ilk defa avon maskara kullandım :) oda ilk ve son oldu sanırım ;)

      Sil
  2. Üründen çok keyifli anlatıma odaklandım ben.Yüzümde epeyce gülümseme oluşturdunuz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman :) teşekkür ederim değerli yorumunuz için

      Sil
  3. bazı maskaralar öyle göz yakıyorlar benim de makyajım hem de yolda akmıştı feciydi :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bi de aceleniz varsa fena bir durum sormayın :(

      Sil
  4. Avonun rimellerini oldum olası sevememişimdir, adamlar türlü rimel ürettiler ama hepsini toplasan bir rimel etmez .. Siyah göz farını ıslak fırçaya daldırıp kirpiklerine sürsen daha başarılı olur vallahi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum benim. Hayatımda ilk defa bu markanın rimelini kullanıyorum ve kullandığıma bin pişmanım. :*

      Sil
  5. Bende ilk defa maskara yapmayı öğrendi diye düşünmüştüm alacaktım iyi ki bu hatayı yapmamışım :) bu arada yazıların çok keyifli canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevenleri de olmuş sanırım, ama tavsiye etmiyorum kesinlikle. Ayrıca çok teşekkür ederim :*

      Sil
  6. Neyse denemiş olmak da çok önemli... Deneyim gibi yok :D Ben Avon'un yeni bişeyini almama kararı aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle. Sanırım bende böyle bir karar alacağım bu gidişle :)

      Sil

Yorum Gönder