BALMİ LİP BALM-DUDAK BALMI-WATSONS






     Merhabalar,merhabalar
Bugün hayatınızın en güzel günü olsun inşallah. ;)

    Başlıktan da anlaşılacağı üzere,sizlere bugün Watsons larda satılan Balmi Dudak Balmı hakkında görüşlerimi bildireceğim. Epey oldu aslında fotoğrafları hazırladım ama yazısını yazmaya bir türlü sıra gelmedi. Zira şu sıralar bitti bitecek kendisi. Ben yaklaşık 4-5 ay önce bir indirim zamanı 8 TL ye almıştım bu dudak balmını. İndirimsiz satış fiyatı 12.5 TL. 



     Farkında olmadan naneli olanı almışım ben. Aynı zamanda dudakları daha dolgun gösterme özelliği de var. Benim böyle bir sorunum yok ama dudaklarınızın bir nebze daha dolgun gözükmesini isterseniz, dudaklarınızdan etkisi geçene kadar bir yanma ve sıcaklık ile bu özelliğini gerçekten gösteriyor. 

     Eğer şu an, benim kuru dudaklarıma daha iyi gelen başka bir balm keşfetmemiş olsaydım kesinlikle en iyisi bu derdim. Ama daha sonra sizlerle yazısını paylaşacağım son keşfim,maalesef bu Balmi Dudak Balmını solladı. Tek sevmediğim yanı,dudakları bir parlatıcı sürmüş kadar parlatıyor olması. Onun dışında nemlendirmesi ve etkisinin uzun sürüyor olması gayet iyi. 

     Kendimce her şeyi yazdığımı düşünüyorum. Sizin kullandığınız dudak balmları hangileri. Peki bana hangilerini tavsiye edersiniz. Yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim. İçinizdeki çocuğu hiç büyütmeyin ve sevgiyle kalın...


Yorumlar

  1. şeklinden ve kokusundan ötürü sevmiştim ama diğer balmlara göre biraz daha yağlı bir his bırakıyor dudakta bence..

    YanıtlaSil
  2. işte eğer dudaklarım dolgun gözülsün istiyorsam zaten ihtiyacım yok da :)) bu naneli vicks sürüyorum bir iki dakika içinde bi şişiyorlar felan =) onun dışında aybellinein baby lipslerini kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu balm'ı çok merak ediyorum ama memnun kalmayan da kalan da var çok kararsız kalmıştım bu yazın bana çok yardımcı oldu çiçeğim çok teşekkür ederim emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. dudakları dolgun gösterme özelliği iyiymiş bende bu ara eos u deniyeceğim canım deneyim görüşlerimi iletirim sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım. Ben bir dudak balmı için fazla pahalı bulduğumdan tercih etmiyorum. Ama ilgiyle okuyacağım yazdıklarını :)

      Sil
  5. Uuu kutu çok şeker! :)
    Canım ben dudak balmı olarak Rossmann'ın altapharma kremini kullanıyorum. kahveyanimakyaj 'da anlattığım yazısı var. Ondan başka mucizevi bir ürün kullanmadım daha.
    Bir de seni mimliyoruuuum. Gel de bak birazdan yayınlayacağım :) bu mim kahveyanikitap'ta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğin ürünü deneyeceğim mutlaka.Anaaam mimlendim mi ben :) geliyom hemen

      Sil
  6. Kokusu çok güzel ama ben sürdükten sonra unutacak kadar hızlı emilen balmları seviyorum, biraz yoğun geldi bana bu anlamda, güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende esasında ama kuru dudaklarımı yumuşattığı için sevdim bunu. Ama şimdiki keşfim tamda öyle bir balm :)

      Sil
  7. Ambalajları çok şeker, ben bu aralar yaz geldiği için ve dudaklarımın çok da onarıma ihtiyacı kalmadığı için Flormar' ın Care4lips' lerinden kullanıyorum ve yeterli geliyor şimdilik tatlım ;)) Ama bir sonraki dudak balmı yazını merak ettim doğrusu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba hanım öncelikle sizi çok sevdiğim için ilgiyle takip ediyorum ve yorumlarınız da beni ayrıca mutlu ediyor. Ürüne gelince ambalaj olarak çok şeker ama pek kullanışlı değil esasında. Diğer lip balm yazımı da en kısa zamanda yazacağım.Sevgiler...

      Sil
  8. ambalajınının rengine bayıldım ben :) şu dolgunluk etkisi yaratan balmları deneme fırsatım olmadı bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun sürmese de etkisi fena değil, yine de :)

      Sil
  9. Ambalaj görünümleri çok çekici ama nasılsa denemedim bunları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet böyle küçük tombik tombik cezbedici bir ambalajı var gerçekten :)

      Sil
  10. Sayenizde öğrendik çok teşekkür ederiz. ktu rengine de ayrıca bayıldım

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir yazı olmuş bende yazdım benimkinede bakabilirsiniz http://esraaertenn.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder