BALMOZON-OZONLANMIŞ ZEYTİN YAĞI

     Mübarek Ramazan ayının ilk gününden herkese selam olsun. Tüm müslüman alemine,hayırlı uğurlu ve bol bereketli bir ramazan ayı diliyorum.

     Geçtiğimiz günlerde, Balmozon tarafından gönderilen bu ozonlanmış yağı elimden düşürmüyorum desem yalan olmaz. Ben bu ürünün bu kadar çok şeye iyi geldiğini bilmiyordum açıkçası. 


Balmozon
seplali.blogspot.com.tr

          Ürünün kullanım alanlarından kısaca bahsetmeden önce, ürünün nasıl elde edildiğine şöyle bir değinmek istiyorum. Ozon yağının, zeytinyağının içinden ozon kabarcıklarının geçirilerek elde edildiğini biliyor muydunuz?  Neredeyse her derde deva bu ozonlanmış zeytin yağı, içine hapsettiği oksijen bileşenlerinden dolayı, derinin oksijen seviyesini artırarak;

  • Cildin yaşlanma sürecini yavaşlatır
  • Cildi nemlendirir
  • Tamir eder
  • Mikropları öldürür
  • Yara iyileşmesini kolaylaştırır
     
     Bu kadar çok derde derman olan bir ürünün içeriğinde, kimyasal madde,paraben,sentetik petrol ürünleri,alkol,esans,vazelin,parafin gibi ürünler barındırmaması ise gönül rahatlığı ile kullanmanın başka bir sebebi bana göre. 
     


Balmozon
seplali.blogspot.com.tr

          Kullanım alanlarına gelecek olursak tekrardan:


  • Cilt kırışıklıklarında
  • Akne ve cilt lekelerinde
  • Cilt enfeksiyonlarında
  • Pişiklerde
  • Böcek sokmalarında
  • Diş eti kanamaları ve diş beyazlatmada
  • Selülitde
  • Saç dökülmesinde
  • Gribal enfeksiyonlarda
  • Mantar tedavisinde
  • Radyasyon,güneş yanığı ve tüm yanıklarda
  • Siğillerde
  • Ter kokusunu önlemede
  • Topuk çatlakları ve nasırlarda
  • Masajda

     Çok yönlü kullanılan bu güzel ürünü ben, cilt bakımı, yanık ve mantar tedavisi alanında deneye bildim. Bazı bayanlar muayyen dönemlerinde aşırı derecede sivilcelenme sorunu ile karşı karşıya kalabiliyor. Çok fazla olmasa da zaman zaman bende bu problem ile karşılaşabiliyorum. Ama bunun dışında her nedense 2-3 aydır tüm bakımlarımı ihmal etmeden yapmama rağmen cildim de bir kızarıklık,kaşıntı ve sivilcelenme sorunu yaşıyordum. Taa ki Balmozon Ozon Yağı gelene kadar. Ciddi anlamda cildimde bir düzelme oldu. Sivilce ve kızarıklıklar gitti. Bunun yanı sıra yanan parmağıma sürdüğümde 1 saat içinde sızlaması durdu ve 2 gün içinde resmen iyileşti. Eşimin boyun bölgesinde küçük bir kısımda mantar var. İlaçlarına ek olarak bu Ozon yağını da sürüyor geldiğinden beri ve kaşıntısının ciddi oranda azaldığını söylüyor. Bakalım ilerleyen zamanda ki kullanımı nasıl sonuç verecek. Ürünün tek kötü yanı hoş bir kokuya sahip olmaması. Ama yarattığı etki buna değiyor doğrusu. Bunlar benim kendi kişisel deneyim ve paylaşımlarım tabi ki. Eğer ürün fiyat ve kullanımı hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz Buradan Balmozonun kendi sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

     Geldik bir yazının daha sonuna. Her zaman sağlık ve bakımla kalmanız dileğiyle...



    



Yorumlar

  1. sivilcelere iyi geliyorsa gerçekten sevindirici güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. ozonlanmış z.yağını bir türlü nereye kullansam bilemiyorum yüzüme ağır geliyor vücuduma da ziyan edecekmişim gibi geliyor sonuçta bekliyor öyle :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz için her gün kullanımda ağır olabiliyor evet. İsterseniz bir de 2 günde bir kullanmayı deneyin

      Sil
  3. Bir sürü şeye iyi geliyormuş ama en çok yanığa iyi gelmesi ilgimi çekti.Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıktaki iyileştirici özelliği gerçekten şaşırtıcı, denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  4. İlkyardım yağı gibi bir ürün...

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Balmozon degil ama kullandim bende ozonlanmis zeytinyagi ve cok sevmistim her sevilen gibi erken bitti. Cogu seye faydali gercekten de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esenim seninle birlik olup güzellik salonu açacağım zaten ;)

      Sil
  8. bende çok iyi bişey olduğunu duyuyorum ama deneme fırsatım olmadı:( iyi günlerde kullan ahiretliğim şifa olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah deneme şansın olur ahiretliğim ggerçekten etkileri çok güzel ;)

      Sil
  9. Benim cildimde de akne lekeleri var, denemek lazım aslında... Karşıma çıkarsa bakarım. Paylaştığın için sağol, ben de yeni bir takipçinim bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Bu ürün bende de var. Ve daha başlamadım. Ama mükemmel. hele kırışıklık için ve diş beyazlatma için harika. Bayıldım ben buna. Hemen başlamalıyım. Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım sizi sayfamda görünce çok mutlu oluyorum :) Ben teşekkür ederim

      Sil
  11. Bir ara ozonlanmış yağlar çok meşhurdu ama tv kanallarında satılmaya başladığı için güvenip almadım açıkçası. Eğer sivilce lekelerine iyi geliyorsa hemen eşime almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu markayı kesinlikle tavsiye ederim. Sivilce ve kızarıklıklar için tek kelime ile harika :)

      Sil
  12. Merhaba,
    Bloglar arası dayanışma etkinliğinden geliyorum. Bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  13. valla canım bende sivilce için kullanıyorum şu an sırtıma çok iyi fakat kokusu beni öldürüyor yaa :( ama ürün süperr.. bu arada ürünle ilgili bi çekiliş düzenledim instagramda katılmak isteyen olursa https://instagram.com/p/4PGrprEvwe/?taken-by=pembedunyamm42 linkten bakabilir :)

    YanıtlaSil
  14. Plus it was something I can definitely relate to Ill constantly visit to your blog therefore i hope you
    CogniQ continue making fun and interesting posts exactly like it ^_^Hello! Do you use Twitter? Id like to follow you if that would be okay. Im undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.http://www.supplements4help.com/cogniq/

    You made some decent factors there.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder