JOHN FRIEDA RENK AÇICI SPREY 100 ML


     Selam,
Haziranın sonuna geldik Ankara'da hala kasvetli ve yağışlı havalar hüküm sürüyor. Mevsimler de feleğini şaşırdı iyice :)




John Frieda Renk Açıcı Sprey
     Bugün sayfamın konuğu başlıktan ve fotoğraftan da anlaşılacağı üzere John Frieda Renk Açıcı Saç Spreyi. Sarı saç kullanmayı o kadar çok seviyorum ki,vazgeçemiyorum. Fakat buna rağmen daimi gidebileceğim bir kuaför edinemedim yıllardır. Burada sizlere yaşadığım kuaför maceralarımı anlatmaya kalksam inanın roman olur :) O yüzden oralara hiç girmeyim ben.

     "Saçlarımı kendim koyu renge mi çevirsem,yoksa bir cesaret kendi bildiğim yöntemlerle yapmaya çalışıp sarı kullanmaya devam mı etsem" şeklindeki düşüncelerimin ayyuka çıktığı bir dönemde, bu John Frieda renk açıcı saç spreyinin Watsons lara geldiğini öğrendim. Bana bir işaret olabilir bu diye düşünerekten hemen edindim bir tane.


John Frieda Renk Açıcı Saç Spreyi

     Ürün, papatya özü içeren peroksitli renk açıcı formülü ile,ısı veren şekillendiricilerle aktif hale gelerek saçların rengini 1 yada 1,5 ton açmayı vaat ediyor. Renk açma işlemi 3-5 kullanımda kademeli olarak gerçekleşiyormuş.
     Kullanımı ise yıkanmış saçlarınızı havlu ile kuruladıktan sonra, saçlara uygulayıp kurutma makinesi ile kurutup şekil vermekten ibaret. Sadece daha etkin bir renk açma işlemi istiyorsanız, kurutma makinesi ile kuruttuktan sonra saç düzleştirici veya maşa ile saçlarınızı şekillendirmeniz gerekiyor. Bende aynen bu şekilde kullandım. 2 yıkama arasında toplam 3 kere kullandım. 1 seferinde saç düzleştirici ve maşa kullanmadım. Diğer seferlerinde daha hızlı bir sonuca ulaşmak için kullandım. Isıya karşı koruyucu içerdiğini yazmışlar ama ben öyle bir etki hissedemedim.

     Yukarıda sıraladıklarım ürünün vaatleri ve kullanım şekli ile alakalıydı. Ürünün bende ki etkilerinden bahsedecek olursam, saç açma etkisi çok yavaş gerçekleşiyor. Bunun yanı sıra eğer benim gibi saç düzleştirici veya maşa kullanırsanız saçlarınızı çok yıpratıyor. Zaten kuru olan saçlarımı daha da kurutup uçlarını iyice çatal çatal yaptı. Saç açma sürecini daha etkin hale getirmek için ısıyla uygulama yaptığım halde çok da bariz bir sonuç ile karşılaşmadım. Şunu da belirtmekte fayda var ki ürünü kullanırken mutlaka ellerinize eldiven geçirin ve yüzünüze gelmemesine çok özen gösterin. Ben eldiven kullanmadan saçlarıma friksiyon yaparak ürünü dağıtınca ellerim beyaz beyaz oldu ve minikte bir sızlama oldu. Aman siz benimle aynı duruma düşmeyin :)

     Saçlarımla ilgili ne yapacağıma hala net karar veremedim. O yüzden bu ürünü bitirene kadar kullanmaya devam edeceğim. Bir yandan bu saç açıcı spreyi kullanırken bir yandan da bakımlarla, ihtiyacı olan nemi ve yağı sağlamaya çalışacağım saçlarıma. Hatta katı Hindistan cevizi yağı ile yaptığım saç bakımını tek geçerim. Eğer yazısını okumak isterseniz => tık tık lütfen. 

     Sizlerden bu ürünü kullanan var mı,memnun kaldınız mı,neler düşünüyorsunuz? Lütfen değerli yorumlarınızla paylaşın. Bir daha ki yazım da görüşmek üzere. Hep bakımlı kalın...

 

Yorumlar

  1. Kuaföre gitsende yıpranacaktı ama daha çok açılacaktı rengi. Kar-zarar hesabı yaparsaaak iyi ki almamışım:))))) ellerine sağlık ahiretli aydınlattın beni merak ediyordum.

    YanıtlaSil
  2. En azından kuaföre gitme derdim olmadı ya. Nefret ettim kuaföre gitmekten iyice :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünün bir videosunu izlemiştim yedi uygulama sonrasında saç rengini belirgin bir şekilde açıyordu. Bende görür görmez attım sepete ancak sonradan çok kurutur diye saçlarımı kullanmaktan vazgeçtim. Zaten saç uzatma dönemimdeyim ve saçlarımın uzama hızı yavaşladı gibi. Berabet etmek istemiyorum en başından .

    YanıtlaSil
  4. Hiç kullanmadım yorumlarını merakla bekliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım daha ne kadar daha açacak saçlarımı. Bende merak ediyorum :)

      Sil
  5. Benimde en merak ettiğim ürünlerden biri. Almak konusunda çok kararsızım saçları yıpratır diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıpratıyor gerçekten ama saçlarımla ilgili ne yapacağıma net bir karar verene kadar kullanmaya devam edeceğim.

      Sil

Yorum Gönder