MATEFİT TURKEY DETOKS ÇAYI

     Hepimiz için çok güzel bir gün olsun inşallah. Çok uzun detaylı bir yazı hazırladım sizler için. Umarım keyifle okursunuz. 




     Matefit Turkey tarafından gönderilen bu ürün salı günü elime ulaştı. Yani tam 1 haftadır düzenli olarak kullanıyorum. 
     Matefit Turkey Detoks çayının detaylarına geçmeden önce bahsetmek istediğim bazı başka detaylar var. 2009 dan bu yana tıp diliyle ürtiker (kronik olanından), halk diliyle ise kurdeşen hastasıyım. 2009 da gittiğim doktor tam olarak hastalığımı tespit edip teşhis koyamadığı için 2010 yılına kadar resmen işkence çektim. Hastalığım tespit edildiğinde ise kronikleştiği için kortüzon iğneleri kullanmaya ve gitgide kilo almaya başladım.İğnelerin yanı sıra 2 tane de hap kullanıyorum yine hastalığıma yönelik. Dolayısıyla bu ürün doğru adrese geldi arkadaşlar. 

     


     Ürün 2 ayrı paket olarak satılıyor. Biri sabah ve öğlen içilen metabolizma hızlandırıcı çay. İçinde 28 adet poşet çay yer almakta. Diğeri ise sadece geceleri yatmadan evvel içilen bitkisel yaprak çay karışımı. Bu üründe ise sadece 14 adet poşet çay yer almakta. Ürün içerik ve fiyat bilgisi için Matefit Turkey sayfasını inceleyiniz lütfen. 

     

   

     Öncelikle bu tarz ürünlerin herkesin bünyesinde ve metabolizmasında farklı etkiler yaratacağını sakın unutmayın. Ben bir sağlıkçı değilim. Elbette daha derin tıbbi detayları bilemem. Kim doktor başına gelen doktor ata sözünden yola çıkarak, asla bilgiçlik taslamadan sadece bende ki etkilerini paylaşmak istiyorum. Doktorlarımızı Allah başımızdan eksik etmesin elbette. Lakin, bazen onlarda bir çok konuda fikir birliğine varamıyor ve aynı hastaya farklı farklı tedavi yöntemleri uygulayabiliyor. Yakın zamanda Profesör Dr. Canan Karatay hocamızın hamilelere şeker yüklemesi yapılması kesinlikle sakıncalıdır deyip bazı meslektaşlarının ayaklanması gibi. Yada bir hastaya bir doktor ameliyat derken,diğer bir doktor ise ameliyatlık bir durum yok deyip ilaçla tedaviyi uygun görebiliyor. Yukarıda bahsettiğim kendi hastalığımda ise, ilk gittiğim doktor bana sedef olabilir demişti mesela. Halbuki araştırdığınız zaman sedef ve ürtiker bambaşka hastalıklar :) 

     Ben bu ürünü kullanmaya başladığım daha ilk gün bile etkilerini gerçekten hissettim. Benim bünyemde asla ishale neden olmadı. Şu alerjimi saymazsak sağlam bir bünyem vardır esasında. Öyle zırt bırt hasta olan,uçan kuşun rüzgarından etkilenen narin bir bünyem yok Allah'tan :) Aman nazar değmesin. Ürünün yanında gönderilen büyük bardak yani shaker lar ise çok şıklar. Ölçekli olması büyük kolaylık. Böylelikle günde kaç litre su içtiğinizin takibini yapmanız daha kolay oluyor. Örneğin ben 3 litre su içiyorum tamı tamına. İsterseniz çayınızı da shakerla içebileceğiniz gibi, isterseniz de mutfakta ihtiyaç duyduğunuz başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.





     Esasında sabah yürüyüşlerimi aksatmadan yaparım ama bu hafta bazı koşturmacalarımdan dolayı gidemedim. Kalan 1 haftalık çayımı da yürüyüş yaparak denemeyi düşünüyorum. Bakalım çok fark yaratacak mı? İlk günde bile sindirim sisteminin daha rahat çalıştığını fark ettim. Sanırım içindeki L-carnitine den dolayı ağız kuruluğu yapıyor ve sürekli su içme ihtiyacı hissediyorsunuz. Bol su içtiğiniz için karnınızda şişlik hissinden dolayı yemek yeme oranınız azalıyor. Daha sık tuvalete çıkıyorsunuz. 3. günden itibaren kesinlikle kendimi daha rahat,enerjik ve zinde hissetmeye başladım. İlaçlardan dolayı uyku düzeni çok bozuk bir insan olduğum için serseri mayın gibi gezerim normalde. Ama mucizevi bir şekilde enerjim tavan yaptı Matefit Turkey Detoks Çayı sayesinde. Üstelik eşim grip olmasına rağmen,hiç bir şekilde bana bulaşmadı. Buda bağışıklık sistemine olan etkisinden olsa gerek diye düşünüyorum. 





     Gece çayını içince rahatça uykuya dalıyorum evet. Lakin tek sıkıntı ha bire tuvalete kalkıyorum yav :) Hemde gerçekten sallana sallana uyanıyorum. Kusura bakmayın detaylarıyla anlatmak zorundayım. :) Buda böbreklerimi temizlediğini gösteriyor diye düşünüyorum. Çayın detoks etkisinden midir yoksa farklı bitki çayları ile bileşiminden midir bilemiyorum ama idrarımın rengi daha koyu bir hal aldı. 
     Tadı ve içimi yine kişiden kişiye değişse de ben bitki çaylarını normalde de sevdiğim için gayet severek içtim.Bitki çayı içmeyi sevmiyorsanız eğer tadını biraz garipseyebilirsiniz ama kesinlikle içilmeyecek bir lezzette değil bana göre. Gelelim kilo verip vermediğim konusuna. 1 hafta da 3 kilo verdim. Her hangi bir diyet programı uygulamadım. 

     Eklemek ve sormak istedikleriniz varsa lütfen yorum olarak bırakın. Seve seve cevaplarım. Kendimce tüm detayları belirttiğimi düşünüyorum. Her zaman sağlıklı kalmak dileğiyle şimdilik hoşça kalın. 
     

Yorumlar

  1. etkisinin olması cok iyi umarım istediğin gibi olur canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ishal yaptı 3. gün :( bıraktım ben de

    YanıtlaSil
  3. Ben de denemeye bugün başladım. Etkisini görmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım sizde etkisini görürsünüz

      Sil
  4. beğenmene işe yaramasına sevindim bu tarz ürünler bana hiç etki etmiyor çünkü :-(( keşke etseler..

    YanıtlaSil
  5. Güzelmiş denemek lazım :D

    YanıtlaSil
  6. Bunyem benimd kaldirmiyor boyle urunleri ama isterdim saglikla deneyebilmeyi devami olsun senin icin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. İhtiyacınız yoksa hiç kullanmayın zaten :)

      Sil
  7. Ben bir kaç ay önce novateatox çayını almıştım çay gayet güzeldi ama bir şeye yaramadı yediklerimede dikkat etmiştim bu matefit çayını merak ediyorum denemek için yazdım ama geri dönüş saglamadiklari gibi yorumumuda kaldirmislar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım deneme şansın olur ve benim gibi olumlu etkiler görürsün :)

      Sil
  8. Ben bir kaç ay önce novateatox çayını almıştım çay gayet güzeldi ama bir şeye yaramadı yediklerimede dikkat etmiştim bu matefit çayını merak ediyorum denemek için yazdım ama geri dönüş saglamadiklari gibi yorumumuda kaldirmislar

    YanıtlaSil
  9. Ben bir kaç ay önce novateatox çayını almıştım çay gayet güzeldi ama bir şeye yaramadı yediklerimede dikkat etmiştim bu matefit çayını merak ediyorum denemek için yazdım ama geri dönüş saglamadiklari gibi yorumumuda kaldirmislar

    YanıtlaSil
  10. Birkaç yerde daha okumuştum yazısını.Termosu'da ayrı güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  11. Sen böyle doğal ve bitkisel şeyleri seviyosun, harika... En doğalı en güzeldir aslında ama ambalajlara cicili bicili ürünlere kanıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden çok fazla yapıyordum ambalaja kanarak alışverişi. Ama şimdi biraz daha dikkat etmeye çalışıyorum :)

      Sil
  12. ben her sabah ena az 50 dak yürüyüşümü yapar, günlük 300 mekiğimi çeker, 1 saatlik yogamı yaparım lakin metabolzma denen sinir bozucu şey yüzünen bir türlü kilo veremem
    o zaman bu ürün tam bana göre
    çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah fayda görürsünüz. Metabolizmanın yavaş çalışması kilo verimini önemli ölçüde etkiliyor gerçekten

      Sil

Yorum Gönder