MİMLENDİM BEN :)


     Güzel bir hafta sonu, yani pazar sabahından selam olsun :)

     Neredeyse blog sayfamı ilk açtığım zamanlardan itibaren severek takip ettiğim kahveyanikitap.blogspot.com.tr ve Kahve yanı Makyaj sayfalarının sahibesi beni bu ayın, yani Haziran ayının başında,çok keyifli soruların yer aldığı bir etkinliğe mimledi. Kendisi kadar olmasa da bende kitap okumayı çok seviyorum. Hatta okumayı sevdiğim kadar yazmayı da çok seviyorum. Eğer sizlerde biraz da olsa kitap okumayı seviyorsanız ve yeni kitaplar keşfedip konularına hakim olmak isterseniz lütfen linkini verdiğim yerden kendisinin sayfasını ziyaret edin. Ayrıca Ankara'da olduğunu daha yeni öğreniyorum her nedense.Nasıl mutluyum anlatamam :) randevu talep edeceğim kendisinden kesinlikle...

     Gelelim mimlendiğim sorulara

     1) Bilgisayarının masa üstü görüntüsü ne?



İşte buymuş :) Aslında ailecek fotoğrafımızı masa üstü olarak kullanmayı çok seviyorum ben. Nedense bana enerji verdiğini hissediyorum sanki. Ama bilgisayar o kadar çok arızalandı ki bu ara sağ olsun. Usandım artık değiştirmeye. 

     2) Bir kafeye gittiğinde genelde ne siparişi verirsin?
Çay. Ama eğer dostlarımla berabersem ve uzun bir sohbet bizi bekliyorsa çay ile başlangıç yapar kahve ile kapanışı yaparım. Türk kahvesini de çay kadar deli seviyorum çünkü. 

3) Google da aradığın en son şey ne?
Google da genelde blog sayfamda yazısını yazacağım ürün ile ilgili arama yapıyorum. Özellikle firma gönderisi olan ürünler hakkında. Fiyat bilgisi, kullanım alanları ve etkileri. Ben biraz titizim bu konuda ve genel geçer şeyler yazmayı sevmiyorum. Bir işi yapıyorsam muhakkak hakkını vererek yapmam gerektiğine inanıyorum. Uzun lafın kısası, muhtemelen sayfamda ki en son yazımla ilgili arama yaptım en son :)

4) Mesajlaştığın ve konuştuğun en son insan kim?
Eşim bugün mesaiye gitmek durumunda kalınca, iş çıkışı alışverişe gitmek üzere buluşmak adına önce mesajlaştık,sonra konuştuk,sonra da buluştuk :)) 

5) ve 6) Sinema ve Tiyatroya en son ne zaman gittin? (bende kahve yanı sayfasından kopya çekerek bu iki soruyu birleştiriyorum)
Çocuk tiyatrosu sayılıyorsa eğer en son Aralık ayında oğlumu götürmüştüm. Sinemaya ise sanırım 15 tatile denk geliyordu Kocan kadar konuş filmine gittim. Zevkler ve renkler tartışılmaz ama çok berbat bir filmdi. Keşke Mucize filmine gittikten sonra zirvede bıraksaymışım.

7) Hangi diziyi herkes izlemeli?
Ben tek diziyi çok severek takip ediyorum, o da Karagül. Onun dışında hiç dizi izlemiyorum desem yalan olmaz. Senaristin yazdığı o harika sözleri Şerif Sezer gibi kaliteli bir oyuncudan adeta gerçekmişcesine işitmek,içime derinime işliyor adeta. Bizim diziler genelde hep aynı olduğu için ben çok sıkılıyorum. 1 kadın 2 erkek ona aşık. Yada 1 erkek 2 kadın ona aşık. O onun elinden alıyor o ona geri veriyor falan falan. O yüzden sevgili eşimin de alıştırmasından mütevellit yabancı diziler daha izlenir oldu şu an benim için. 

8) En son ne tür müzik dinledin?
Valla ben ikizler burcuyum,yükselenim de aslan. Siz hesap edin :) Keyfim,psikolojim nasılsa o tarzda takılırım. Bu,yabancı pop slov olabilir,türkçe pop slov olabilir,türkü olabilir,ruh halime göre hepsinden bir harmoni bile olabilir :)

9) Seni en çok ne çıldırtır?
Tutarsız insanlara,yani sözünün eri olmayan,söylediklerinin arkasında duramayan insanlara tahammülüm yoktur. Birde yalan söyleyen insanlardan, çıldırmak şöyle dursun nefret ederim. 

10) Ne zaman uyanırsın?
Uyku düzenim çok bozuktur benim. Yatma saatime göre değişiklik gösteriyor. Bir baktınız saat 06:00'da ayaktayım,bir baktınız 12:00'da. 

11) İnternette ki ilk adın neydi?
Hiç değişmedi. Şeplali geldim şeplali gideceğim. 

12) Favori emojin nedir?
Gülmeyi çok sevdiğim için gülen ve gülerken gözünden yaş gelen emojileri tek geçerim :))

13) Kedi mi,köpek mi?
Köpek

14) Kuzey mi, Güney mi?
Güney

15) İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
:) İstanbul'a hiç gitmeyen birinin bu soruyu cevaplaması çok saçma olur herhalde :) Ama oradaki o keşmekeş diyebilirim. 

16) İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?
Gitmediğimi söylemiştim :(

17) Kafanda genel olarak ne olur?
Ohoo çok şey olur :) ben bile yetişemiyorum kafamdakilere öyle söyleyim ;)

18) Komedi mi dram mı?
Kesinlikle komedi. Zaten aşırı duygusal bir insanım. Gelemem öyle dramatik şeylere,hemen açıveriyorum çeşmeleri :)

19) Çay mı, kahve mi?
İkisini de acayip severim. Ama tercih yapmam gerekiyorsa çay deyim bari.

20) Bu soruları cevaplamadan öne ne yapıyordun?
Çay içerken instagram da sörf yapıyordum :)

21) Bir sırrını paylaş.
:) Şu hayatın bana en acı şekilde de olsa öğrettiği en büyük şeylerden biri de sırlarımı kimseyle paylaşmamam gerektiği oldu. Sanırım gün geçtikçe büyüyorum ve hayatı kuralına göre oynamayı öğreniyorum :) Size bir sır vereyim mi :) sırlarınızı kimselerle paylaşmayın aman deyim :)

Eveet, gelelim şimdi benimde cevaplarını merak ettiğim arkadaşlarıma. Mimleyim bende sizleri hadi bakalım :)
Ahiretliğim dediğim çok sevdiğim Bir Tavsiyem Var gazan mübarek olsun :*
Esenim cevaplarını sabırsızlıkla bekliyor olacağım Esenin Güncesi ;)
İlaydam seviyorum seni Kozmetik Sandığı  :*
Güzel tırnak süsleyen Madam Oje :)
Severek takip ettiğim Pembe Dünyam :*
Seni de mimledim gitti Kozmetik Psikoljisi ;)
Güzel Haticeme de kocaman sevgiler Nesence Makeup :*

Şimdilik benden bu kadar arkadaşlar. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)





Yorumlar

  1. Harika olmuş canım, zevkle okudum... Ankara'da olduğunu bilmiyordum. Instagramda da bulacağım seni :)
    Oğlunla sinemaya gitmene bayıldım. Ben de kızımla gideyim en kısa zamanda :)
    Ellerine sağlık bu güzel mim için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir etkinlikte yer almama vesile olduğunuz için ben teşekkür ederim esas. Bi tanesiniz :)

      Sil
  2. Oyy canik benim harika bir yazı olmuş valla gülerek okudum cogunu ve cok keyifli Kahve yanını bende severek takip ediyorum bana da yakinsiniz sayılır Konyalı olarak :) en kisa surede katilacagim tabiki tatlım kirarmiyim seni hiç :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümranım çok sağol. Sıra senin mime geldi. Konya da yakın sayılır hani :) belki görüşürüz bir gün belli mi olur. Benim dedem, dayım, teyzem hep Konya'da lar ;) yarı hemşeri sayılırız

      Sil
  3. Ayy çok keyifli bişey bu ahiretliğim şu ortalığı toparlayıp katılıyorum😄😄

    YanıtlaSil
  4. Bitanemm harika bi etkinlik ben de seni çok öpüyorum yakın zamanda katılıyorummm :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haticem ne zaman müsait olursan datlum. Seviyorum seni ;) :*

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim. Güzel sözleriniz beni motive etti :)

    YanıtlaSil
  6. Feridemm bebeğim çok teşekkür ederim hemen akşam yazıyorum bende bu arada yazın her zamanki gibi muhteşem , okuması çok keyifli olmuş :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, keyifle okuduysan ne mutlu bana gözleri güzel gören arkadaşım :*

      Sil
  7. En kısa zamanda mime dönüşüm olacaktır Şeplali :)

    YanıtlaSil
  8. Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally
    Neuroluma taking time and actual effort to make a very good article but what can I say I procrastinate alot and by no means seem to get something done.My coder is trying to convince me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses. But hes tryiong none the less.http://www.healthsupreviews.com/neuroluma/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder