Narecza.com FLAVO-C ÜRÜNLERİ




Herkese kocaman pozitif enerjiler gönderiyorum buradan,yakalayın :) Sanırım Ramazan ayında en ihtiyacımız olan şey. 

Geçtiğimiz günlerde Narecza.com tarafından çok güzel bir kargo aldım. 


Narecza.com

Yaz aylarında genelde 50 faktör güneş kremlerini tercih etsem de, şu sıra evde olduğum için bana yeterli geleceğini düşündüğüm VICHY SPF 30 Güneş kremini kullanıp en kısa zamanda yorumlayacağım.
Neo Strata Facial Cleanser yüz yıkama jeli ise tüm cilt tipleri için formüle edilmiş, yağ ve sabun içermeyen, akneye meyilli ciltlerin dahi kullanabileceği bir cilt temizleme ürünü. Kullanıp ayrıntılı yazısını en kısa zamanda yazacağım. Narecza.com'a güzel ürünler için teşekkür ediyorum.

Ayrıca Narecza.com'da satılan ve ürün çeşitliliği ile benim oldukça dikkatimi çeken "Flavo-C" markasından bahsetmek istiyorum sizlere.  Lekeler,Çizgiler,Sivilceler,Morluklar ve Kırışıklıklarla dahi savaşan bu dermo kozmetik ürünlerini incelemek isterseniz Tık Tık lütfen. 

Bir kaç ürünüyle ilgili bilgi vermek gerekirse;

Narecza.com Flavo-C Anti Aging Krem

Flavo-C Moisturizing Anti-Aging Krem:
Bu ürün, kuru citltleri nemlendirmeyi,normal ve karma ciltlerin bakımını yapmayı,pürüzsüz parlak bir cilt görünümü sağlarken aynı zamanda güneş ışınlarına karşı korumayı vaat ediyor. Eğer merak ettiyseniz daha detaylı inceleme için TIK TIK lütfen.



Flavo- C Serum İnce Çizgiler İçin Serum: Buda cildin yaşlanmasına karşı önlem alan, mat ve yorgun ciltler için bakım sağlayan bir başka ürün. Detayları için TIK TIK.





Flavo-C Maske: Toz ve kir temizliği için kullanılan bu maske,cildi derinden temizlemeyi ve canlı bir cilt oluşumuna yardımcı olmayı vaat ediyor. Detaylar için TIK TIK.



Flavo-C Forte Serum: Cilt yaşlanmasına karşı önlem alan, nem dengesini sağlayan, içeriğindeki C vitamini ile kırışıklıkları önleyip cildi korumayı vaat eden bir diğer serum. Fiyat ve diğer merak ettikleriniz için TIK TIK


Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Cilt tipinize göre seçeceğiniz bu ürünlerle sağlıklı, ışıl ışıl bir cilde sahip olmanız dileği ile bir daha ki yazım da görüşmek üzere :))

Yorumlar

  1. Ben kışın Flavo-C serumu kullanıyorum.Doktorum önermişti:) Çok iyi bi ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay ahiretliğim :) sen siftahını yapmışsın bile desene

      Sil
  2. Merhaba canım bloguna bayildim severek takip edicem :) bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
  4. bana da beklerim :)
    madamcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan cnm, çok güzel hepsi ;)

    YanıtlaSil
  6. nar eczayı sayende keşfedip bi kaç sipariş verdim bile :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder