BAYRAM İNDİRİMİNDE YAPTIĞIM KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

     Selam,
Kucak dolusu sevgi ve bol pozitif enerji göndererek bir girizgah yaptıktan sonra yazıma başlamayı seviyorum :) Eskisi kadar sık yazamasam da mutlaka haftada 1 yada 2 yazı yazmaya çalışıyorum. Ki, aldığım bir sürü ürünü bir an evvel deneyip yazmak için can atıyorum doğrusu.


BAYRAM İNDİRİMİ ve ALDIKLARIM

     Aslında indirimden faydalanarak tamamen ihtiyaç alışverişi yaptım. Bu sebepten kendimi tebrik ediyorum. :) İnsan evdeyken idare etse de bir çok şeyi, çalışırken daha fazla şeye ihtiyaç duyuyor.

     İyi bir fondötene ihtiyacım vardı vede uygun fiyatlı olsun istiyordum. Yaptığım araştırmalar sonucunda kullanan blogger arkadaşlarım Loreal Infallible fondötenin iyi olduğunu ve bulaşma yapmadığını söyleyince ee hazır indirimde de olunca alim bari dedim. Çünkü benim için en önemli faktör bulaşma yapmamasıydı. Kullanmaya başladım bile ama biraz daha kullanayım zaten yazacağım sayfamda. Sanırım indirimli fiyatı 35 TL idi.

     Bitmek üzere olan 1-2 maskaram var aslında ama çalışırken fark ettim ki uzun süre kullanımda dökülme yapıyor ve terleyince de siyah kirli bir görüntü oluşturuyor. Bende ta ilk çıktığı zamanlarda çok severek kullandığım Loreal Teleskopik maskarayı tekrar alıp bir denemek istedim. İndirimli fiyatı 28 TL idi.

     The Balm markasının Put A Lid On A It Far Bazını çok met ediyordu herkes. Göz makyajımın akşama doğru çizgi çizgi olmasına tahammül edemiyordum. Alıp denemek istedim. İyi ki de almışım valla severek kullanıyorum. Daha sonra ayrıntılarıyla yazacağım ama gerekten göz makyajımı akşama kadar sabit tutuyor, çizgilere dolma yapmıyor. İndirimli fiyatı 21 TL idi sanırım.

     Yukarıda yazmış olduğum fondöten, maskara ve the balm far bazı Gratis alışverişinden aldıklarım. Fotoğrafta görmüş olduğunuz Gratis çantası, Loreal saç bandı ve Neutrogena makyaj temizleme mendili ise Gratis' de çalışan yine bir alışverişim sırasında tanıştığım şirin mi şirin arkadaşımın hediyesi.

     Gelelim Ankara Ankamall AVM de yeni açılan Rossmann mağazasından yaptığım alışverişe. Aslında alışveriş yapmak niyetiyle değil şöyle bir bakmak niyetiyle girmiştik ama ne zamandır aradığım Essence So Glow Highligter ı görünce sevinçten ölebilirdim :) o derece. Sanırım beni en mutlu eden alışverişim de bu oldu.  Fiyatı 10,25 TL. Eşimde kendi için Dunlop Acqua Marıne parfümün indirimde olduğunu görünce alim bari dedi. 24 TL de parfümün fiyatı. Golden Rose markasının görünce muhakkak oje koleksiyonuma dahil etmek istediğim bu pembe alt tonlu lila rengi ojesini de 2 TL ye aldım. 20 TL lik alışverişe 7 TL ye düşen Bioblas şampuanı ise yine eşim  kendi için aldı.

Benim indirimden faydalanarak aldığım şeyler bu şekilde idi. Özellikle fondöten için kullananlardan yorum bekliyorum. Şimdilik bu kadar. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın...

   




Yorumlar

  1. Hepsini güle güle kullan canımmm :* Bu arada fondötenin yazısını muhakkak bekliyorum. Öyle bir fondoten arayışındayım, kıyafetlerime bulaşmayan sabitlenen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yazacağım ;)

      Sil
  2. Aldıklarını çok beğendim , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan fondötenin yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yazacağım. Bu ara taşınma telaşım var o yüzden biraz ilgisiz bıraktım sayfamı ama dönüşüm muhteşem olacak ;)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın, fondöten yazınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlerimi halleder etmez gelecek fondöten yazısı

      Sil
  7. güle güle kullan hepsini. The Balm far bazı gerçekten metedildiği kadar var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun. Kesinlikle harika birşey ben geç bile kalmışım keşifte :)

      Sil
  8. Ben de çok severek aldın fondöteni 1 aydır kullanıyorum ama maalesef söylemem gerekir ki bulaşma yapıyor 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru tespit. Sadece 3 yada 4 saat dayanıyor

      Sil
  9. Bloguma davet ediyorum. Size bir süpriz var:)

    http://www.nilgunozenaydin.com/2015/07/cekilis-sonucu.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder