MASKARANIN KULLANIM ÖMRÜNÜ UZATMAK İÇİN ÖNERİLER

   
     Güzel bir pazar gününden herkese selam,
İşe girmiş olsam da kesinlikle blog yazmayı bırakmak gibi bir niyetim yok. Burası benim dünyam ve burada paylaşımlar yapmak benim için ayrı bir zevk.

     Şimdi sizlere belki bilinen ama bilmeyenler varsa da çok işe yarayacak bir kaç yöntemden bahsetmek istiyorum.

     Biliyorsunuz ki maskaralar bitmeye yakın kurur ve hem sürümü zorlaşır hemde kirpiklerde eskisi kadar siyah, canlı görünmez ve dökülme yapar. İşte bunların kısmende olsa önüne geçebilmek için benim de kullandığım bir kaç tüyo size.


MASKARANIN ÖMRÜNÜ UZATMAK İÇİN ÖNERİLER


  1. Kuruyan maskaranın içine lens solüsyonu damlatmak maskaranızın ömrünü 1 yada 2 hafta daha uzatacaktır. 
  2. Lens solüsyonu yok evde diye sakın üzülmeyin :) Kuruyan maskaranızın içine yine bir kaç damla çay damlatarak da ömrünü biraz daha uzatabilirsiniz. (bildiğiniz demlenmiş çay,ılık olacak)
  3. Yada maskaranın içine bir kaç damla gliserin damlatmak 15 gün daha sizi idare edecektir. 
  4. Bir diğer yöntemse, maskaranın ağzını sıkıca kapatarak, içi sıcak su dolu bir kabın içinde bir kaç dakika bekletmek. 
     Bunların hepsi denediğim hala kullandığım yöntemlerdir. Ama en çok hangisi işe yarıyor derseniz kesinlikle gliserin derim. 

     Bu küçücük bilgiler umarım sizin için faydalı olur. Bir daha ki yazım da görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın ve hep bakımla kalın ;)

Yorumlar

  1. Çok eskiden lise zamanlarımda su damlatırdık bir kaç damla, iş görüyordu o da ak :)

    YanıtlaSil
  2. Benim hiç ihtiyacım olmuyor :) zamanından önce kurumuyor, bitmiyor benimkiler nedense.

    YanıtlaSil
  3. Bilgi için çok teşekkürler zaten numaralı lens kullanıyorum bundan sonra mutlaka aklımda olacak.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gözlük ve numaralı lens kullanıyorum o yüzden iyi oluyor gerçekten. Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder