MULTI ACTIV CANLANDIRICI GÜNDÜZ KREMİ (KURU CİLTLER) Q10+HYALURONIC ACID




MULTI ACTIV CANLANDIRICI GÜNDÜZ KREMİ

     Merhaba,
Güzel, enerjik bir hafta başlangıcı olsun hepimiz için. Kocaman kocaman pozitif enerjiler gönderiyorum sizlere ;) yakalayın.

     MULTIACTIV Kozmetik den  kısaca bahsedecek olursam, 1997 yılında yeni yeni piyasaya girmiş, teknolojinin gelişmesi ve trendlerin değişmesi ile birlikte yıllar içinde gelişimini sürdürmüş bir firmadır. . Hem teknoloji, tasarım, paketleme, ambalaj hem de promosyon alanlarında önemli gelişmeler kaydederek günümüze kadar gelmiştir. 



MULTI ACTIV Q10 ETKİLİ CANLANDIRICI GÜNDÜZ KREMİ
(KURU CİLTLER)


     Geçtiğimiz günlerde instagram hesabımda MULTI-ACTIV in tarafıma denemem için ürün gönderdiklerini paylaşmıştım. Sağolsunlar cilt tipimi sorup ona göre ürün gönderdiler. Benim cilt tipim hassas-kuru-karma'dır. Yani T bölgem hafif yağlı yanaklar olabildiğince kuru ve kullandığım ürünlere çabucak reaksiyon gösteren hassas bir cilde sahibim ne yazık ki. Durum böyle olunca kullandığım nemlendiricilerden beklentim yüksek oluyor ve gönlüme göre bir nemlendirici bulmakta da epey zorlanıyorum. Kuru ciltler için kullanıyorum bu sefer T bölgemde kusma meydana geliyor. Yağlı ciltler için sadece T bölgeme kullansam dahi ağır geliyor hiç kullanamıyorum. Böyle saçma sapan bir durumum var ne yazık ki.

     O yüzdendir ki, bu nemlendiriciyi de çok temkinli vede ön yargılı kullandım açıkçası. Başlarda korka korka uyguladığım için azıcık alıp tüm yüzüme sürdüm. Baktım öyle yağlı, yapış yapış bir his bırakmıyor miktarı gün gün artırdım bende. Çok hafif bir yapısı var. Cilt tarafından kolayca emiliyor. t bölgemde dahi kusma, sivilce meydana getirmedi kesinlikle. Bazı nemlendiriciler azıcık efor sarf ettiğimde, yüzümde daha fazla terleme meydana getirip ciddi manada bir kusma ve ağırlık bırakıyorlardı. Multi Activ Canlandırıcı Gündüz Kreminde asla böyle bir durumda karşılaşmadım.



MULTI ACTIV CANLANDIRICI GÜNDÜZ KREMİ VAATLERİ

Sadece eczanelerde satılan aynı zamanda SPF 15 etkili bu gündüz kremi, düzenli kullanımda cildin yenilenmesini ve canlanmasını desteklediği gibi, kırışıklıkların azalmasına ve yeni kırışıklıkların oluşmasını önlemeye de yardımcı olmayı vaat ediyor. Ben o kadar sevdim ki bazen gece kremi olarak bile sürdüğümü itiraf etmeliyim. :)


MULTI ACTIV CANLANDIRICI GÜNDÜZ KREMİ İÇERİK
     İçerik olarak da temiz olan bu ürünü, diğer ürün çeşitlerini ve fiyatlarını öğrenmek
isterseniz http://www.multiactiv.com.tr/ sayfasını ziyaret etmenizi ve Multı Actıv ürünleriyle mutlaka tanışmanızı tavsiye ederim. 

     Geldik bir yazının daha sonuna. Eklemek ve sormak istediklerinizle ilgili yorum bırakırsanız çok sevinirim. Yeni bir yazı da daha görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın. 
     

Yorumlar

  1. markayı hiç duymadım inceleyeceğim bakalım ne ürünleri varmış başka ..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bakmalısınız. Firmanın diğer ürünleri de oldukça başarılı

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz firmaların içeriklerine çok daha güveniyorum canım, güle güle kullan... Aklımda bulunsun bir ara ben de şans vereyim...

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz firmaların içeriklerine çok daha güveniyorum canım, güle güle kullan... Aklımda bulunsun bir ara ben de şans vereyim...

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz firmaların içeriklerine çok daha güveniyorum canım, güle güle kullan... Aklımda bulunsun bir ara ben de şans vereyim...

    YanıtlaSil
  6. İlk kez duyuyorum bu markayı ,denk gelirsem bende alayım,sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder