NATRA CARE ORGANİK PED


     Herkese selam,
Ne zamandır türlü nedenlerden dolayı bloğunu yazamayan Feride herkese kocaman sevgiler gönderir efem :) İnşallah bundan sonra düzenli yazacağım diyerek kestirmeden sadede gelmek istiyorum.




Natra Care Organih Ped



     Geçtiğimiz günlerde Natra Care tarafından bana denemem için gönderilen bu organik pedi,eğer aranızda instagram dan beni takip edenler varsa şayet hatırlayacaktır. Alerjik bir bünyeye sahip olduğumdan mütevellit biz bayanların her ay yaşadığı muayyen dönemler benim için biraz sıkıntılı geçiyordu. Taki Natra Care ile tanışana kadar.

      Biraz üründen bahsedecek olursam,
Natra Care doğal organik ürünleri: 

  • Tamamen klorsuz= yani klorla ağartma çevreye son derece zararlı etkileri bulunan ve hastalıklarla bağı bulunan, dioksin olarak bilinen yan ürün oluşturur. Dioksin ise bilinen bir kanserojendir. Natra Care ürünlerinde oksijenle ağartma işlemi uygulandığı için klor içermez.
  • % 100 doğal pamuktan üretilen doğal selüloz içerir. 
  • Jinekologlar tarafından önerilen, (bayanların sentetik ve kimyasallardan uzak durmaları için Natra Care ürünlerini tavsiye etmektedir)
  • Doğada çözünebilen bir yapıya sahip olduklarından gelecek nesillere gereksiz atıklar bırakmamaktadır. 
  • Hayvanlar üzerinde test edilmez.
  • Plastik, kimyasal süper emiciler, sentetik, petrol ve türevleri gibi içerikler bulundurmaz.               
     Gördüğünüz gibi oldukça özenle çalışılmış harika bir ürün. Biz bayanların yeterince sıkıntılı atlattığı bu muayyen dönemleri oldukça konforlu geçirmemiz için ne gerekiyorsa yapmışlar. Nerden mi biliyorum? Ee kullandım da ondan :)

     Emiş gücü gerçekten harika. Kaşıntı ve tahrişe neden olmadığı için adeta yok gibi.



Natra Care Organik Ped

     
     Böyle bir ürünle tanışmış olmaktan dolayı çok mutluyum. Gönderilen ürün bittiğinden dolayı ben yenisini aldım bile. Eğer sizde benim gibi alerjik bir cilde sahipseniz bu ürüne mutlaka bir şans vermelisiniz. Özel günlerimizde organik ürünlerle kendimizi şımartmak bizim en doğal hakkımız değil mi ama ;)



Yorumlar

  1. Ben de çok beğendim bu pedi

    YanıtlaSil
  2. Canım merhaba iyi bayramlar dilerim...ben de bloğuma bekliyorum rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sana da iyi bayramlar. Geliyorum tabi ki :)

      Sil
  3. Güle güle kullan şekerim :D

    YanıtlaSil
  4. organik ped ilk defa duydum. Denemek lazım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder