Neo Medicine Acto Genital Hijyen Spreyi


     Selam Değerli Okuyucularım ;)
Bugün özellikle biz kadınların, ekstra titizlik göstermesi gereken bir konuya değinmek istiyorum müsadenizle.

   
 
@seplali
Neo Medicine Acto Genital Hygiene Spray



     Kadın olmanın bir çok zorluğu ve sorumluluğunun yanı sıra, birde sağlığımız açısından fazlasıyla özen göstermemiz gereken,fakat çok da bilinçli olmadığımızı düşündüğüm bir konu olan Genital Bölge Temizliği hakkında ayrıntılı bir yazı yazmak istedim. Aynı zamanda da sizlerin de merak ettiğini düşündüğüm Neo Medicine'nin denemem üzere gönderdiği ve ayıla bayıla kullandığım Acto Genital Hijyen Sprey hakkındaki fikirlerime de yine ayrıntılı bir şekilde yer vereceğim.

     Esasında kadınların sağlığı açısından Genital Bölge temizliği, belki de en fazla üzerinde durulması gereken bir konudur. Dolayısıyla, günümüzde bu tarz ürünlerin gittikçe yaygınlaşması oldukça sevindirici. Tabi ürün çeşitliliği arttıkça seçim ve güvenirlik düzeyi de o derece zorlaşıyor. Piyasaya çıkan her ürüne güvenip alamıyorsunuz. Bu zamana kadar denediğim bir çok marka oldu bu bağlamda. Fakat çoğu köpürtüp yıkayarak veya deodorant şeklinde kullanılan ürünlerdi. Deodorant olarak kullandığım ürünlerin şöyle bir dezavantajı vardı ki,ister istemez kurutma problemi yaşıyordum. Yıkama gerektiren ürünleri ise,siz de takdir edersiniz ki her yerde kullanmak pek mümkün olmuyor. Neo Medicine Acto Genital Hygiene Spray hem sunduğu kullanım kolaylığı hem de temiz içeriği ile biz kadınlar için muazzam bir konfor sunmuş.

  • Sadece dış Genital bölge temizliği için kullanılır
  • Vajina ph sı  ile uyumludur ve normal florayı destekler.
  • Tahriş hissini ve kokuyu giderir.
  • Parfüm,alkol,sabun ve paraben içermez.
  • Tüm cilt tipleri için dermatolojik testleri Alman Dermatest Laboratuarlarında ''Çok İyi'' derece ile sertifikalandırılmıştır.
  • Durulama gerektirmez, günün her saatinde ihtiyaç duyduğunuz her an kullanabilirsiniz.

   
 
@seplali
Neo Medicine Acto Genital Hygiene Spray

     Biri 100 ml büyük boy, diğeri 50 ml'lik çanta boyu olmak üzere birlikte satılıyor. Ben büyük boyunu evimin banyosuna koydum. Küçük boyu ise çantamdan hiç ayırmıyorum. İş yerinde, evimizdeki gibi hijyen sağlamak pek mümkün olmadığı için muhakkak kullanıyorum. Ayrıca dışarıda (avm,hastane vs gibi yerlerde) tuvaleti kullanmak durumunda kalırsam Acto Genital Hijyen Spreyi kullanmayı yine ihmal etmiyorum.



@seplali
Neo Medicine

     Yıkama gerektirmeyen kullanımı ile her yerde her an uygulayabilmek büyük kullanım kolaylığı sağlıyor. Geldiğinden beri sürekli kullanıyor olmama rağmen, hiç bir şekilde kuruluk,alerji,kaşıntı,koku veya yanma gibi bir durumla karşılaşmadım. Regl döneminde bile gönül rahatlığı ile kullandım. Her kullanımda kendimi baştan aşağıya sterilize etmiş gibi bir his yaşattı bana. Denediğim ve kullandığım bir çok marka arasında zirveye oturan ürün oldu inanın. 
      Ürün fiyat ve satın alma ayrıntıları hakkında daha fazla bilgi için Neo Medicine nin sayfasını ziyaret etmeyi unutmayın. Çevremde de herkese mutlaka alın dediğim bu ürünü ben bitirmek üzereyim. Bitince tekrar alacağıma dair şüphesi olan var mı? :)) 
     Bugünkü kullandım-yorumladım yazımız şimdilik bu kadar. Sakın kendinizi ihmal etmeyin olur mu canlar ;) Hoşça kalın ama hep bakımla kalın :*



Yorumlar

  1. ilk kez gördüm teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  2. ilk kez duydum canım denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle deneyin derim başka da bir şey demem ;)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba içindekiler ile ilgili ayrintili bilgi verir misiniz sls var mi içinde acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içerik: dexpanthenol,poloxamer188,polyaminopropyl biguanide,tetrasodyum EDTA,deiyonize su.İçerik bilgisi bu şekilde umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
    2. Evet çok yardimci oldunuz teşekkür ederim😊

      Sil
  5. Bunu nasil kullanacagimizi ben anlamadim ne ise yarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar için, durulama gerektirmeyen günün her saati gönül rahatlığı ile kullanabileceğiniz Genital bölge temizleyici,hijyen sprey.Sadece 5 fıs uygulamanız yeterli.Umarım yardımcı olabilmişimdir.Teşekkürler ;)

      Sil
  6. birşey sorabilir miyim size ??

    YanıtlaSil

Yorum Gönder