The Balm Put A Lid On It Far bazı (Eyelid Primer)

     Merhabalar,
Bugün aslında ne zamandır kullandığım ve yazısını yazmayı uzun zaman önce planlamış olsam da bir şekilde unuttuğum favori ürünüm The Balm markasına ait Put A Lid On It Far Bazını yazmak istiyorum. 


@seplali
The Balm Put A Lid On İt Far Bazı


     Krem formunda ve renksiz yapıdaki bu üründen mercimek tanesi kadar almanız iki göz kapağınıza da yeterli gelecektir. Tek yapmanız gereken, sürdükten sonra 1 dakika kadar kuruması için beklemeniz. Bu sürenin sonunda farlarınızı uygulamaya başlayabilirsiniz. Bu zamana kadar makyaj yapan biri olarak farı böylesine iyi tutan ve çizgilere dolmasını engelleyen başka bir ürüne daha rastlamadım. Diğer far bazları gibi göz kapağındaki renk eşitsizliklerini giderme özelliği yok. Bana göre esas görevi farların renklerini daha iyi vermesini sağlamak ve çizgilere dolmasını engellemek. Ama Üzerine ten rengi bir far veya pudra uygulayarak bu soruna çare bulmak mümkün. 


@seplali



     Gördüğünüz gibi minicik bir ambalajı var. Ama küçücük fıçıcık, içi dolu turşucuk misali oldukça bereketli bir ürün. Bu minik kutuyu çok uzun süre kullanacağınızdan şüpheniz olmasın. Hele birde indirim döneminde alabilirseniz değmeyin keyfinize :) 
     İndirim zamanında 20-25 TL civarına alabileceğiniz bu ürünü eğer hala denemeyenleriniz varsa bir şans vermenizi öneririm. The Balm markasının bir çok ürünü güzel olsa da gereksiz şişirilen ürünleri de mevcut ne yazık ki.Ancak bu ürün kesinlikle övgülere mazhar olmayı fazlasıyla hak ediyor. 
     NOT: Hatta dilerseniz benim gibi makyaj yapmak için geniş zamanınız olduğunda The Balm Put A Lid On It far bazını uygulayıp kurumasını bekledikten sonra üzerine,çok hafif bir şekilde bu sefer de renk eşitsizliklerini de gideren bir far bazı daha uygulayabilirsiniz. Üzerine uyguladığınız far bazını da tuttuğu için, yine çizgilere dolma yapmıyor ve makyaj aynı şekilde kalıcı oluyor ;)
   
     Ürün ile ilgili yazacaklarımı burada sonlandırırken, sizlere hazır yeni yıla da girmek üzere iken bol bol detoks yapmanızı öneririm. Yanlış anlamayın illa sağlık için değil yani. Fazla kilo olur (tıpkı benim gibi :) fazla eşya olur,fazla düşünce olur,fazla insan olur. Fazlalıkları tutmayın hayatınızda. Bakın nasıl rahatlayacaksınız. Ben 2016 yılı itibari ile öyle yapmaya karar verdim mesela. Yeni yıl, yeni ve güzel başlangıçlar olsun dilerim hepimiz için. Sevgiyle ve hep bakımla kalın...

Yorumlar

  1. Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün.

    YanıtlaSil
  2. ben pek sevmedim daha çok kuru göz kapaklarına uygun bir ürün bitince bir daha almayacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyem üzerine yağlı göz kapaklarına sahip bir arkadaşım da aldı ve çok memnun. Ama tabi ki hepimizin üründen beklentileri farklı oluyor. Belirli sebeplerden ötürü sizin gibi sevmeyen çok kişi vardır mutlaka. Sevgiler :*

      Sil
  3. ben bu far bazını çok sevdim ama çok kaçırmamak gerekiyor ilk kullanımda elime fazla alınca kurumasını beklemek zorunda kaldım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısın fazla kaçırınca zor kuruyor :)

      Sil
  4. Bende kullaniyorum bu urunu severek, ne kadar guzel yazmissiniz ya:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder