YILBAŞI İNDİRİM ALIŞVERİŞİ


     Merhaba değerli okuyucularım,
2015 yılını bitirmeye sayılı günler kala, neredeyse tüm mağazalar hatırı sayılır indirimler yaparak bizi çılgınca alışveriş yapmaya ve ne yazık ki tonla para harcatmaya sevk ettiler :) Ben bu hatırı sayılır indirimin cazibesine kendimi fazla kaptırmamaya çalışsam da benim de ufak çaplı bir alışverişim oldu. Kozmetik canavarı bir kadın olarak en çok da kozmetik mağazalarının yaptığı indirimler dikkatimi çekiyor. Kılık kıyafet çok fazla ilgi alanıma girmiyor. Bu da biraz tombiş olmamdan kaynaklanıyor olsa gerek :) (biraz mı :-o )



@seplali
YILBAŞI İNDİRİM ALIŞVERİŞİ=ALDIKLARIM

     Esasında alışverişimin büyük kısmını Rossmann mağazalarından yapacaktım ama ne yazık ki alacağım ürünlerin çoğu kalmamıştı. Mesela Rival de loop markasına ait pil ile çalışan yüz temizleme fırçasını alacaktım. Note markasına ait mineral kapatıcı alacaktım. Çünkü kapatıcım (concealer) bitti. İlgilenen bir personel olmadığı için kaldı. Sözle olmasa da beden dili ile  ''off niye geliyorsunuz ya'' diyen personeller vardı daha ziyade. Hele biri o kalabalıkta çekilmiş bir kenarda sohbet ediyordu gelen ziyaretçisi ile. Sonra insanlar kendi bulmaya çalışıp sağı solu karıştırınca suçlu oluyor. Kimse kendisini sorgulamıyor işte. 
     Neyse gelelim aldıklarıma;


@seplali
Rival de Loop Gözenek Küçültücü Ampul

     Rossmann demişken oradan yaptığım tek parçalık alışverişim bu Gözenek Küçültücü Ampuller oldu. Daha önce serumunu kullanmış çok da sevmiştim. Ama bunun daha fazla methiyeler aldığını görünce bir de bunu denemek istedim. Kuru bir cildim olduğu için ve kış mevsiminde olduğumdan mütevellit ne yazık ki cildime ekstra özen göstermem gerekiyor. E gözeneklerim de bir hayli büyüdüğünden önlem almak için çanlar çaldı ne yaparsın. Belki gözeneklerim küçülünce daha küçük gözükürüm hem :p Kullanıp ayrıntılı yazısına yer vereceğim. 

     Fiyat: 10,99


@seplali
Watsons Alışverişi

     Rossmann dan sonra rota Watsons oldu. Buradan biten maskaramın yerine Max Factor Transform aldım. Şu ana kadar ki süreçte gayet memnunun. Dökülme, akma yapmadı. En hoşuma giden kısmı da bu oldu zaten. Ayrıntıları daha sonra yazacağım. Fondöten olarak Revlon un kuru ciltler için olanını tercih ettim. Allah'tan Watsons da çok ilgili bir personele denk geldim. Çok yardımcı oldu sağ olsun. Note markasının mineral kapatıcı serisi için burada da şansımı zorladım ama ne yazık ki rengi kalmadığı için yine alamadım. Bende harika kokan bu bronzerı hazır %50 indirim de varken kaçırmak istemedim. 

     Fiyatlar: Maskara 20 TL Fondöten 30 TL Bronzer 15 TL


@seplali
Golden Rose Alışverişi 

     Şimdi istikamet Golden Rose ... Buradan, daha önce yaptığım bir alışverişte bana bu ışıltılı ve mat makyaj bazlarının testerlarını veren İlker Bey sayesinde zaten bu ürünü aklıma yazmıştım. İlker bey Ankara Ankamall mağazasında Golden Rose standında çalışıyor. Çok ilgili ve sıkılmadan her ürünü denemenize imkan veriyor. Giderseniz selamlarımı iletin lütfen. Ben kuru bir cilde sahip olduğum için ışıltılı olanı tercih ettim. Ama ikisi de çoook güzel yahu. Bir de Golden Rose Velvet Matte serisinden 16 numaralı bana göre hafif turuncuya da çalan güzel bir kahve tonunu da çantama atıverdim. 

     Fiyatlar: Baz 32 TL Ruj: 12 TL

     Alışverişimi Golden Rose ile sonlandırdım. İhtiyaç dışı tek aldığım Note Bronzer oldu sanırım. Bunun dışında çalıştığım için günlük makyaj uygulamamda hepsi kullandığım ürünler ve dolayısıyla bilhassa fondöten,maskara ve ruju çabuk tüketiyorum. İndirim döneminde de bulunca gönlüne göre, değme keyfine. İndirim döneminde siz neler aldınız canlar. Genellikle kozmetik ağırlıkta bir alışveriş mi yaptınız yoksa ayakkabı, çanta, kılık kıyafete de yer verdiniz mi? Lütfen paylaşın benimle. 
     Şimdilik bay...

     

Yorumlar

  1. Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Hepside harika ürünler güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. güzel bi alışveriş olmuş, maz factorun o maskarasını çok severim

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan golden rose bazı ben de merak ediyorum yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda geliyor bazın yazısı :)
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder