TANGLE TEEZER TARAK

     Selam değerli okuyucularım,
Sizlere yakın zaman önce aldığım, Tangle Teezer Tarak ile ilgili ayrıntılardan bahsetmek istiyorum.


@seplali
Tangle Teezer Tarak

     Bana daha önce saçlarımı nasıl tarıyor muşum sorusunu sordurdu adeta TangleTezeer tarak. Boyalı, kuru ve yıpranmış saçları taramak nasıl zordur yaşayan bilir. Hele banyolardan sonra, tiftik tiftik olur adeta saçlar. Dünyanın kremini sürerdim de saçlarıma,bana mısın demezdi. İllaki yoluna yoluna,canımı yaka yaka taranırdı o saçlar. Nasıl üşenirdim bir bilseniz. Düşünün hem saçlarımı uzatmak istiyorum hem de tarama işkencesine katlanamıyorum. İlginç bir ironi :) Bu açıdan düşününce,ya birde saç uzatmak isteyen bir kız çocuğum olsaydı ne yapardım diye düşünmüyor değilim :)


@seplali
Tangle Teezer Tarak

     Saç tarama hususunda kesinlikle anlatıldığı kadar varmış dedirten bir ürün oldu. Saçları kırmadan,çekiştirip yolmadan tarıyor evet. Elektriklenmeyi aldığını pek söyleyemem.Zaten plastik bir tarak saçlardaki elektriklenmeyi gidermek yerine daha da artırır benim bildiğim. Sadece saçlarımı taramak eskisi gibi gözümde büyümüyor.Bu ara saçlarım çok hızlı uzuyor,fakat bunu tarağa bağlayamıyorum. Çünkü saç uzatıcı bakımlar ve şampuanlar kullanıyorum. Ancak saçlarımı çekiştirmeden taraması,uzamasına yine de katkı sağlıyordur diye düşünüyorum. 

     Amma ve lakin yukarıda yazmış olduklarım benim Tangle Teezer Tarak hakkındaki olumlu düşüncelerimi yansıtmaktadır. Madalyonun birde öbür yüzünden bakacak olursak,bir kaç olumsuz düşüncemi de belirtmek isterim. Tarağın boyutunun küçük olması saç tararken, tarak üzerindeki hakimiyetimi zorlaştırıyor. Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere tarağın dişleri çok ince ve bazı dişler bu kadar kısa sürede yamulmaya yüz tutmuş durumda. Saç tarama işlemi bittikten sonra tarağın diplerine yerleşen saç kılları çok zor temizleniyor ve kirli bir görüntüye yol açıyor. ise Sephora ve şu sıralarda Avon kataloglarında da satışa çıkarıldığını bildiğim bu Tangle Teezer Tarak, bana göre biraz fazla fahiş fiyat. En azından bu kadar para verip aldığım bir ürünün daha uzun ömürlü olmasını tercih ederim.Görünüşe bakılırsa o kadar uzun ömürlü olmayacak. Neyse bu kadar kusur kadı kızında da olur diyelim artık ne yapalım :)

     Benim bu meşhur tarak hakkında yazacaklarım şimdilik bu kadar. Siz ne düşünüyorsunuz? Kullananlar,kullanmayanlar değerli yorumlarınızı bana aktarın lütfen. Kendinize iyi bakın ve bakımla kalın...

Yorumlar

  1. Bende çakması var ve ince telli saçları olan bir kızım var saç tarama merasimimizi görmelisin ağlama sızlama dolu bu tarak sanki bana üst kısımları tarıyor altlardaki dolaşıkları açmıyor gibi geldi ama orjinalinide denemek lazım alsammı ki Avondan bilemedim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce uçlardan başlıyorum taramaya daha sonra diplere geçiyorum. Altları da gayet güzel tarıyor yani. Kızın için al ama annesi onun canı yanmasın ;)

      Sil
  2. Saclarin kisa oldugu icin taraklara pek takilmiyorum ama bu denemeye deger sanirim bende yeni blog actim takip edip yorum yaparsaniz cok sevinirim. Yorumlariniz benim icin cok degerli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnuniyetle takibe alırım tabi ki.Hoş geldiniz ayrıca ;)

      Sil
  3. çok sağol canım takibe aldım seni sende beni alırsan destek olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  4. ben yurtdisindan aldim bendeki salon tipi teezer.saclarim kisa zayif ve sayrekti.saclarimi yikamadan once b vitamini surup yarim saat bekliyordum ki hala yapiyorum bunu.nemli iken de sivi keratin kullaniyorum.teezer sac derisindeki gozeneklerin acilmasinda sacin nefes almasinda yardimci oluyor.ince ve sk disleri kan dolasimini arttiriyir.tavsiyem yatmadan once one dogru egin basinizi arkadan one dogru ters tarayin. saclarinizin en kuvvetli yeri arka kismidir. ayrica siyah bir ortu uzerine tararsaniz ne demek istedigimi anlarsiniz.siddetle tavsiyemdir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder