SCHOLL VELVET SMOOTH EXPRESS PEDİ ELMAS TANELERİ ELEKTRONİK AYAK TÖRPÜSÜ

     SELAMM :)
Sizleri hiç beklemediğim şekilde performans gösteren, Scholl Velvet Smoott Elektronik Ayak Törpüsü yazısı bekliyor haberiniz olsun. Bu kadar seveceğime,böylesine bir performans göstereceğine hiç ihtimal vermemiştim inanın.


Şeplali Şeplali
Scholl Velvet Smooth Expres Pedi

     Fikri Mühim tarafından denemem için gönderilen bu ürün  beni çok mutlu etti. Oldukça merak ettiğim fakat alıp almamak konusunda hep ikilemde kaldığım bu ürünü, şimdiye kadar almadığım için kendime kızdım :)



@seplali
Scholl Velvet Smooth Express

     Gördüğünüz üzere 4 adet pil ile çalışan bu Elektronik Ayak Törpüsü, muazzam bir şekilde topuk ve ayaklardaki ölü derilerden cildi arındırıyor. Ürünü kullanmaya başladığımdan beri ayaklarımdaki değişim bariz bir şekilde fark edilir oldu. Ayrıca belirtmem gerekir ki, geldiğinden beri gün aşırı kullandığım için her kullanımda kendi kendime ''artık ölü deri falan kalmamıştır,bu kullanımda hiç bir şey çıkmayacak'' düşüncesine kapıldım ve tabi ki her seferinde de yanıldım. Ergonomik tasarımı ile kullanım kolaylığı sağlayan bu ürün için benim ve çevremdekilerin genel düşüncesi şu oldu, acaba pilli değil de şarjlı bir cihaz olsaydı görünüm ve kalite açısından daha mı iyi olurdu. Fiyat olarak 65 ila 80 TL aralığında satılan bir cihaz olduğunu düşünürsek, insanlardaki genel algı şu şekilde; pil daha basit bir izlenim yarattığı için galiba merak edenlerin çoğu ürünü pahalı bulduğu için almaktan vazgeçiyor. Yaptığım fizibilite çalışması sonucu bu kanıya vardım.  


Elektronik Ayak Törpüsü-Başlık

     Ayrıca kullanılan başlığın ömrü bittiğinde değiştirmek veya temizliğini yapmak için, yanda gördüğünüz pembe düğmeye basarak hafifçe çekmeniz veya bastırmanız yeterli. Yerine oturttuktan sonra cihazınız kullanıma hazır :) 


@seplali
SCHOLL VELVET SMOOTH/ELEKTRONİK AYAK TÖRPÜSÜ

     Fotoğraflarda sizlere Scholl Velvet Smooth Elmas Taneleri kullandığım ve kullanmadığım halini yansıtmaya çalıştım. Esasında kullanım sırasındaki etkilerini göstermek adına, ayrıntılı bir video çekmek niyetinde idim. Lakin instagrama koyduğum fotoğraf için bile iğrenç şeklinde yorumlar alınca vazgeçtim açıkçası :) Ben cihazı genellikle akşamları kullanmayı tercih ediyorum. Çünkü sonrasında krem sürüp,pamuk çorap giyerek yatıyorum ve sabahleyin yumuşacık ayaklara sahip olarak uyanmak hoşuma gidiyor. Elektronik Ayak Törpüsünü, eczane, watsons, gratis ve migros marketlerden kolaylıkla satın alabilirsiniz. 

     Geldik benim bu ürün hakkında yazacaklarımın sonuna. Ben ürünü gerçekten sevdim ve almak isteyenlere kesinlikle bir an önce alın derim. Ayak sağlığımız gerçekten çok önemli. Nede olsa akşama kadar koca bedenimizi ayaklarımız taşıyor. Bu kadarcık şımartılmayı fazlasıyla hak ediyorlar. Eklemek veya sormak istedikleriniz olursa yorum olarak bırakmayı sakın es geçmeyin. Hoşça kalın ama her zaman bakımla kalın :)

Yorumlar

  1. Alip almamakta okadar tereddut ettigim gidip gudip geldigim bir urun sanirim sonunda alicam. Gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Eğer alırsan eminim ki sende memnun kalacaksın ;)Sevgiler

      Sil
  2. Kesinlikle alınması gereken bir ürün bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayak bakımımızı çoğu zaman ihmal ettiğimizi düşünürsek bence de kesinlikle almak lazım :) Sevgiler

      Sil
  3. Bu ürünü kendime değil ama çok sevdiğim bir arkadaşıma almak istiyorum.Onun ayak tabanları eee nasıl tarif etsem,resmen nasır gibi çatlıyo hiç bir krem fayda etmedi :( acaba sizce faydası olurmu ? Tşk :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle faydası olur. Cildi scholl velvet ile ölü derilerden arındırıp bolca nemlendirici sürerse faydasını göreceğini düşünüyorum. Şifa olsun inşallah.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. performansını beğendim ben de ayağımın sert yerlerini hemen yumuşattı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yumuşaklık bariz bir şekilde fark ediliyor hemde :)

      Sil
  6. bu ürünü son zamanlar da o kadar fazla görüyorum ki yolda giderken internette hangi sayfayı açsam var..

    Sizin ayak topuğu fotoğrafını görünce vay be dedim. Ablam da deniz de olduğu için topukları hep çatlak bakıcam bende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denizde kumlarında etkisiyle iyice artıyor çatlaklar ve ölü deriler.Daha da özen göstermek lazım :)

      Sil
  7. Pembe ile mavi arsinda bir fark varmi acil cevap bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder