Morfose Professional Milk Therapy Creamy Mouse/Sütlü Saç Bakım Köpüğü-Akat



@seplali
Morfose Sütlü Saç Bakım Köpüğü

     Merhaba,
Bugünün yazısı başlıktan da anlaşılacağı üzere Morfose Sütlü Saç Bakım Köpüğü ile alakalı olacak. Uzun süredir kullandığım ve çok sevdiğim bu bereketli ürünün ayrıntılarını artık sizlerle paylaşma zamanım geldi diye düşünüyorum.
     Bu tarz anında kullanılabilecek, bekleme süresi olmayan saç bakım ürünlerini seviyorum. Daha pratik olduğu için uygulaması insanın gözünde büyümüyor. Ancak bu ürünü keşfetmeden evvelki favorim elbette Loreal Mucizevi Saç bakım yağı idi. Onun da kokusunu sağladığı yumuşaklığı sevsem dahi Morfose Saç Bakım Köpüğünü kullanmaya başladıktan sonra fark ettim ki saçlarımda ağırlık yapıyormuş meğerse. İşte bu nedenle daha da fazla sevdim Morfose Süt Bakım köpüğünü.



@seplali
Morfose Sütlü Saç Bakım Köpüğü Kıvamı
     Gördüğünüz gibi baya tıraş köpüğü kıvamında kendisi. Avucuma sıkıp iki elim arasında ovuşturarak krem kıvamına getiriyorum ve saçlarımın dipten uca her tarafına yediriyorum. Anında tüm saçlarım vanilya kokuyor. Süt denmiş ama bence bildiğiniz vanilya kokuyor. Hatta kimine göre ağır gelebilecek bir kokusu olduğunu düşünüyorum. Zaten bende ilk uyguladığım andaki kokusunu değilde, biraz dağıldıktan sonra aldığı hafif kokulu halini seviyorum. Ayrıca kokusu oldukça da kalıcı. Sürdüğümün ertesi günü bile, gayet alıyorum kokusunu saçlarımdan. Sonrasında saçlarıma sağladığı yumuşaklık, kolay taranmasını sağlaması ve verdiği parlaklık ise gerçekten muazzam.
     Saç uçlarım, boya ve sürekli ısılı işlem uyguladığım için fazlasıyla yıpranmış durumda. Tabir-i caizse tiftik tiftik görünüyor :) İşte bu görünümü, bu saç bakım köpüğünü uyguladığım zaman anlıkta olsa gidermiş oluyorum. En azından bir süreliğine, daha sağlıklı görünen saçlara kavuşturuyor beni. Onun dışında kısmen de olsa dış etkenlere karşı bir koruma sağladığını düşünüyorum. İster ıslak saçta isterseniz de kuru saçlarda kullanabilirsiniz. Benim saçlarımda hiç bir şekilde ağırlık, yağlanma vs. yapmadı. Ama benim saçlarımın kuru olduğunu belirtmekte fayda var. Yağlı saçlarda dahi ağırlık yapacağını sanmamakla beraber, deneyimim olmadığı için kesin konuşmamakta fayda var ;)
     Üstelik çok uzun süredir düzenli bir şekilde kullanmama rağmen, henüz yarısına kadar dolu olduğuna eminim. Fazlasıyla da bereketli bir ürün. Bitirdiğim zaman çok büyük bir ihtimal tekrar alırım. Bu Saç Bakım Köpüğünü bazı kuaför dükkanlarında veya kuaför malzemesi satan toptancılarda bulabilirsiniz. Bana göre oldukça bereketli olan bu ürünün fiyatı da gayet makul.Ben bir kaç ay evvel 25 TL gibi bir fiyata almıştım.

     Sizler arasında bu ürünü deneyenler varsa deneyimlerinizi zevkle okumak isterim. El alem nasıl olursa olsun sizin havanız hep güzellik olsun :) ;)
 
      Hoşça kalın.

Yorumlar

  1. Çok seviyorum bunu kokusu şahane zaten :)

    YanıtlaSil
  2. bende bunun şampuanını kullanmış ve çok sevmiştim kokusu mutlu ediyor insanı :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Ben de blogumda kozmetik, cilt bakımı ve kişisel bakım ürünlerine dair yorumlarımı paylaşıyorum. Sizi takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var canım beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder