KIRIK DİŞİME ESTETİK DOLGU YAPTIRDIM

     Selam,
Bugün sizlere farklı bir konu hakkında kısacık bir yazı hazırladım. Bu anlamda ihtiyacı olanlara bir faydam dokunur belki. İnstagramda fotoğraflarını paylaştığımda çok soran oldu çünkü.

Estetik Diş Dolgusu Öncesi
     Dişçiye ruj sürüp gitmek hangi akla hizmet onu bende bilemedim inanın :) Doktor muayene ederken her yere bulaştı. Doktor artık dolgunun başka renkte olmasını istemiyorsan silsen iyi olur diye peçete vermek zorunda kaldı :D 
     Ne zaman olduğunu hatırlamasam da dişim uzun süredir bu şekilde kırıktı ve estetik olarak görünümü hoşuma gitmiyordu. Bende kendimce yaptığım araştırmalar sonunda kaplama yaptırmaya karar vererek doktor araştırmaya başladım. Tam bu sırada iş yerinden bir ablam bana Dr. Emin İnce'den bahsetti. Çok eskiden beri tanığını kendi dişlerindeki kaplamayı da 10-15 sene evvel yaptırdığını ve çok memnun kaldığını söyledi. Hemen iş çıkışı gidip görüştüm tabi. Bir şeyi kafama takınca zaman kaybetmek yerine derhal yapmayı tercih ederim. Doktor Emin Bey işinin ehli olduğu belli olan,insana güven veren biri gerçekten. Bana ''kaplama ile kendi dişinin yapısıyla oynamayalım daha yaşın çok genç,estetik dolgu yapalım'' dedi. Epey bir düşündüm ama doktoruma güvenerek yaptırmaya karar verdim. 

Estetik Diş Dolgusu Sonrası

     Doktorum sonucu aynaya bakmadan evvel fotoğraf çekip bana gösterdiğinde gözlerime inanamadım. Orjinalinden hiç farkı yok gördüğünüz gibi. Yaklaşık 40 dakika sürdü işlem. Diş doktorundan yıllar önce yaşadığım bir hadiseden dolayı fazlasıyla gocunsam da, Dr. Emin Bey sayesinde bu korkuyu da aşmış oldum dersem inanın abartmış olmam. 
     Kendisine çok teşekkür ediyorum. Emeğine,ellerine sağlık.Öğrenmek istediğiniz şeyleri yorum olarak yazın lütfen. Sevgiyle kalın.❤❤❤



Yorumlar

  1. Çok başarılı olmuş yahu. Benim de dişlerimin zorluğu sebebi ile fobim oluştu diş hekimlerine karşı. Nasıl aşarım bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bilirim o fobiyi :) Ama doktorum sayesinde korkmadım desem yalan olmaz. Hem canım çok yanmadı hemde çok başarılı bir sonuç çıkardı doktorum. Çok teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
    2. İyi bilirim o fobiyi :) Ama doktorum sayesinde korkmadım desem yalan olmaz. Hem canım çok yanmadı hemde çok başarılı bir sonuç çıkardı doktorum. Çok teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder