Gosh Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On Instant Tightning/Gosh Kapatıcı-Concealer Bazı

Gosh Prime'n Refresh/ Gosh Concealer-Kapatıcı Bazı
     
     Yine bir kozmetik ürünü ile yeniden merhabalar :)
Kozmetik sektörü hiç bir zaman ölmeyecek,yenilikleri ile her zaman var olmaya devam edecek apayrı bir sektör bence. Far bazı çıktı.Dediler ki farların rengi daha belirgin ve daha kalıcı oluyor. Koşa koşa gittik aldık. Makyaj-Fondöten bazı çıktı. Dediler ki fondöten daha kalıcı oluyor ve daha iyi tutunuyor cilde. Hatta erkeklerin traş sonrası balsamlarını bile aldık makyaj bazı olarak kullandık. Onsuz da yapamaz olduk. Tırnak için bile bazlar çıktı. Sınırları zorlamaya tabi ki devam :) Ama kapatıcı için bile baz icat edileceği hiç aklıma gelmezdi doğrusu.


Gosh Roll-On Kapatıcı Bazı

     Roll-on başlığa sahip olan bu kapatıcı bazı kapatıcının daha uzun süre kalıcı olmasını ve çizgilere dolmadan uzun süre göz altlarında sabit kalmasını vaat ediyor.
     Zannediyorum ki 1,5 aydır devamlı kullanıyorum. Çok büyük fark yarattığını söyleyemem ama kısmende olsa vaatlerini gerçekleştirdiğini söyleyebilirim. Kapatıcının kalıcılık süresini artırıyor ve çizgilere dolma en minimum düzeye iniyor. Oldukça akışkan kıvama sahip olan Gosh Prime'n Refresh-Kapatıcı Bazı roll-on başlığı sayesinde kolayca uygulanabiliyor. Sonrasında parmaklarımla hafifçe bir pıt pıt yapıp cildime oturmasını bekledim mi olay tamamdır.Bilye başlığın masaj etkisi ise paha biçilmez bir etki...

Gosh Eye Roll-On-Concealer Bazı

     İndirim döneminde bulup alabilirseniz oldukça uygun fiyata gayet uzun süre kullanacağınız bir ürüne sahip olmuş olursunuz ;) benden söylemesi. Ben indirim zamanı 18,50 TL gibi bir fiyata satın aldım bu ürünü. Far bazı olarak da kullanılabileceğini söyleyenler var ama ben far bazı olarak sevmedim ne yazık ki... Bu anlamda tek favorim hala The Balm Put A Lid On It far bazı.Onun üstüne bulamadım yani ;)
     Bir denedim yorumladım yazısının  daha sonuna geldik.Yayında ve yapımda emeği geçecek olan siz değerli okuyucularıma şimdiden teşekkür ederim. Başka kozmetik ürünü yorumlarımızda buluşmak dileğiyle şimdilik hoşça kalın ama hep bakımla kalın ;*



Yorumlar

Yorum Gönder