H&M AYDINLATICI ve ALLIK PALETİ


H&M AYDINLATICI ve ALLIK PALETİ




     Merhaba,
Bugünkü yazımda, epeydir kullandığım ve artık bünyesinde kozmetik ürünlere de yer verdiğini bildiğimiz H&M markasının allık ve aydınlatıcı paletinden bahsedeceğim. İyiki de yer veriyor aslında,çok da başarılı kozmetik ürünleri var gerçekten. Bu palet de onlardan biri bana göre.
H&M ALLIK ve AYDINLATICI PALET
     Tam tarih olarak hatırlamasam da ne zaman aldığımı fiyatı 35 TL idi. Her bir rengi severek kullanıyorum fakat aydınlatıcı renkleri daha çok sevmiş olacağım ki ortaları oyulmaya başladı :) Ayrıca tabi ki far olarak göz makyajımda da kullandım her bir rengi. Kalıcılıkları gerçekten şahane. Renkler üzerinde çok fazla oynama yapmadım ki olduğu gibi yansıtmak adına. Yani H&M'in bu Allık ve Aydınlatıcı paletini ben aynı zamanda far olarak da kullanıyorum. Benim için oldukça ekonomik bir alışveriş olmuş oldu. Eğer siz de beğendiyseniz muhakkak gidip göz atın derim.

     Evet geldik bir yazımızın sonuna daha. Artık her şeyi geride bıraktığımıza göre eskisi gibi seri bir şekilde yazılarımıza devam edebiliriz. Şimdilik hoşça kalın hep bakımla kalın ;)



Yorumlar

  1. H&M'de daha kozmetik almak kısmet olmadı bir kontur paleti var o benim dikkatimi çekiyor ama....

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. h&m kozmetikte de baya başarılı oldu

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yazı olmuş. Allık paleti ile ilgili sizin kadar detaylı bilgi göremedim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba arkadaşlar. Kısa bi yorum yapacam. Harika bir zayıflatıcı ürün keşfettim. Denedim, kısa süre içinde zayıfladım. Hem de tamamen doğal! İsmi adavital kapsül. Gerçekten harika bir şey tavsiye ederim araştırın.

    YanıtlaSil
  6. Makyaj Güzelde Ne Kadar Sağlılı pek bilemedim

    YanıtlaSil
  7. Bilgilendirici konu teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder