Maybelline Tattoo Brow /Maybelline Geçici Kaş Dövmesi

     Merhabalar,
Ağustos ayındayız ama Ankara, kendini Eylül yada Ekim ayında sanıyor bence :) Zira,rüzgarlı ve yağışlı havaların başka bir anlamı olamaz. 

Maybelline Geçici Kaş dövmesi / Tattoo Brow
     Neyse,girizgah yazısını uzatmadan,direk konumuza dönelim efendim. Konuğumuzu sıkmayalım :p Maybelline Tattoo Brow Long Lasting Tint yani işin tükçesi Maybelline Geçici Kaş Dövmesi
     Dört farklı renk çeşidine sahip olduğunu bildiğim bu kaş dövmesinin,bendeki en açık rengi Light Brown'dur. Saçlarım sarı olduğu için en açık rengi aldım ama o bile koyu geldi bana. Şimdi dipler uzadığı için biraz daha gideri var Allah'tan da kullanabiliyorum. Verdiğim paranın ziyan olmasını sevmiyorum çünkü.

Maybelline Geçici Kaş Dövmesi Fırça Yapısı
     Fırça yapısı ideal.Çok kalın yada çok ince değil. Ancak ürünün oldukça yoğun bir jel yapısı var. Uygulamayı biraz itina ile yapmak gerekiyor. Gerçi yanlış uygulama olsa da korkulacak bir durum yok. Nasıl olsa geçici bir dövme. Sanıldığı ve iddia edildiği kadar da kalıcı değil. Eğer uyguladıktan sonra 1-2 saat beklemeyi göze alırsanız,ancak o zaman 1-2 gün durumu kotarıyor. Eğer kaş konusunda,illa muntazam boyalı olacak diye bir takıntınız yoksa 3 güne de çıkartabilirsiniz süreyi ;)

Maybelline Geçici Kaş Dövmesi Uygulama
     İstediğiniz kaş formuna göre uyguladıktan sonra,en az 20 dakika olmak koşuluyla, kaşlarınızda bekletmeye başlıyorsunuz. 20 Dakikalık bekletme bana göre beklenilen etkiyi vermiyor. Varla yok arası hafif bir belirginlik sağlıyor. Ben en az 1 saat bekletiyorum. Zaten öyle, bazı yüzümüze uyguladığımız maskeler gibi takır takır kurumuyor dövme kaşlarda. Islaklığını muhafaza edip, daha ağdalı bir yapı oluşmaya başlıyor, beklettikçe. 

Mkaybelline Geçici Kaş Dövmesi Çıkarma-Soyma İşlemi
     Bekleme süresinin sonunda,internet ve televizyonlarda gösterdiği gibi bütün bir soyulma olmuyor. Koparak ve biraz da ovalayarak çıkarmak gerekiyor. Hatta dövmeyi çıkarırken,bazı kaşlarınızla vedalaşmak zorunda kalıyorsunuz. :(

Maybelline Kaş Dövmesi Uygulamadan Önce-Sonra
     Üstte Kaş Dövmesini uygulamadan öce ki kaşlarımı, altta ise uygulamadan sonra ki kaşlarımı görüyorsunuz. 2 saat beklettiğimi de anti parantez belirtmek isterim. Daha belirgin ve doğal bir görünüm elde etmek için güzel evet,ama bu kadar para verip bu kadar uğraşmak ister misiniz onu da bilemem. Ben bitirene kadar ara ara uygulayacağım. Ancak tekrar almayı düşünmüyorum. Benden yazması,alıp almama konusundaki karar size ait. 

    Her zaman ki gibi sevgiyle ve bakımla kalın. ❤❤




Hiç dikkat ettiniz mi?
Kaliteli insanlar çoğunlukla yalnızdır.
Neden mi?
- Çizgisi sabittir. Yaranmak uğruna çizgisinden sapmaz.
* Yalaka değildir.
* Yapmacık değildir.
* Esnek / Gevşek değildir.
- Kişiliği sabittir.Kişiden kişiye göre şekillenmez.
* Nettir.
* Dürüsttür.
* Yüreklidir.
- Karakteri sabittir. Karşısındakine göre değişiklik göstermez.
* Dili ile yüreği birdir. 
* Herkese aynı değildir.
* Kimsenin oyuncağı olmaz.
* Menfaate göre samimiyet kurmaz.

   

Yorumlar