Kıl Dönmesi ve Batıklarla Başa Çıkma Yolları - Jilet İşe Yarıyor mu?


     Merhaba değerli okuyucularım,
Bugün bilhassa biz kadınlar için önemli olduğunu bildiğim bir konu hakkında deneyimlerimi paylaşacağım. Girizgah kısmını uzatmadan hemen detaylara geçelim o halde ;)

Tüylerden kurtulma yöntemlerinin çoğu bildiğiniz üzere batık oluşumuna neden oluyor ve buda biz kadınlar için hoş olmayan bir görünüme neden oluyor. Bende uzun süredir batıklardan kurtulmak için epey yöntem denemiş ve sonunda kısmende olsa kurtulmuş biri olarak hemen bu bilgiyi sizlere aktarmak istedim. Batıklarla mücadelemde hem doktor tavsiyeleri hemde kendi yöntemlerime müracaat ederek epey bir yol kat ettim. 

Batık Kıl Önce ve Sonra
     Gittiğim çoğu doktor batıklardan kurtulmak için bana lazer ile epilasyon tavsiye ettiler. Ancak çok tüylü bir kadın olmadığım için cihazlar kılları göremiyor,boşuna maddi ve manevi bir zaman kaybı oluyordu. Ben tüylerimi yıllardır kullandığım bir epilasyon aleti ile alıyorum.Ağda ile almanın batık oluşumunu engelleyeceğini söylediler. Bir süre onu denedim.Peeling tavsiye edildi. Uzun uzun masajlarla peeling yaptım. Hiç birinde aman aman bir fayda görmedim. Jiletle almanın batık oluşumunu engellediğine dair uzun süredir çok duyumlar almama rağmen denemeye bir türlü cesaret edemiyor,ara ara kullanıp bırakıyordum. 

Gillette Venüs ile Batıklara Çözüm
     Ancak doktor tavsiyesi olarak da jilet önerilince,indirim zamanı denk gelen Gillette Venüs markasının 3 bıçaklı ve 5 yedek başlığıyla bir arada satılan jiletini denemek istedim. Geçtiğimiz yaz aylarından bu yana sadece bacaklarımda kullandığım bu yöntem uzun vadeli kullanımda gerçekten işe yaradı. Daha önce kullandığım jiletleri bu kadar kullanışlı bulmamıştım açıkçası. 

Gillette Venüs ile Batıklara Çözüm

     Oynar başlığı sayesinde kıvrım yerlerinde daha kolay hareket ediyor. Tüylerimde sertleşme ve çoğalma olmadı. Fakat diğer yöntemler gibi kökten almadığı için haliyle çabuk uzadı tüyler. Her duş esnasında yani 2-3 günde bir uygulamam gerekti. Her uygulamadan sonra muhakkak nemlendirici kullandım. Tüylerdeki sertleşme ve çoğalma durumu herkese göre değişiklik gösterir. Bende aksi yönde bir değişiklik olmazken,bir başkasında bu durum değişe bilir. Jiletin vücudunuzda daha çabuk kayması için mutlaka bir traş köpüğü,bebek yağı yada duş jeli kullanmanızı öneririm. Hatta Gillette markasının kendinden yağlı bir versiyonu da var. Bana biraz pahalı geldiği için tercih etmedim doğrusu. 

     Geldik bir denedim yorumladım yazısının daha sonuna. Merak ettikleriniz ve kullandığınız yöntemlerle ilgili başka fikir ve deneyimleriniz varsa lütfen yorum larak paylaşmayı ihmal etmeyin. Bir daha ki yazımda görüşünceye dek sevgiyle ama bakımla kalın.       







Kimseyle hiç bir konuda yarış halinde değilim.
Kimseden akıllı,kimseden güzel,kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. 
Kimse için en değilim.Daha değilim.
Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.



Yorumlar