Neutrogena Ekspres Nemlendirici Sprey



Neutrogena Hydro Boost Ekspres Nemlendirici Sprey

     Selam,
Soğuk Ankara havalarından bıkıp hastalıklarla boğuştuğumuz şu günlerde can sıkıntısını giderecek bir yazı hazırladım sizlere. Uzun zamandır deneyimlediğim bu ürün hakkındaki yorumlarıma geçiyorum hemen. 

     Esasında Neutrogena Hydro Boost Ekspres Nemlendirici Sprey'i spor salonunda yanımda nemlendirici taşımak yerine daha pratik olur düşüncesiyle almıştım. Nemlendirmesi gerçekten çok güzel lakin ilk aldığımda daha sıvı kıvamdaydı. Her seferinde çok iyi çalkalamama rağmen kıvamı git gide koyulaştı ve daha yoğun, losyon gibi bir kıvam aldı. 

Neutrogena Hydro Boost Nemlendirici Sprey / Normal-Kuru Ciltler

     Bende yoğun bir hal alan bu nemlendirici spreyi bir süredir serum olarak kullanıyorum. Makyaj altına da çok güzel bir baz oluyor lakin makyaj üzerine yoğunluğundan ve kıvamından dolayı uygulanmıyor. Cilt tarafından hemen emiliyor olması gayet hoşuma gitti. Üzerine günlük nemlendiricinizi de uyguladığınızda,benim gibi kuru ciltli iseniz cildinizi biraz daha neme doyurmuş oluyorsunuz. 

Neutrogena Hydro Boost Ekspres Nemlendirici / Kuru Ciltler

     Püskürtme kısmı çok orantılı değil ne yazık ki. Hele kıvamı yoğunlaştıkça daha da orantısız püskürtür oldu. O yüzden ben genelde elime sıkıp parmaklarım yardımıyla cildime güzelce yediriyorum ürünü. Banyo sonrası ve günlük cilt temizleme rutinlerimden sonra öncesinde tonik uygulayarak muhakkak kullanıyorum. Tekrar alır mıyım pek emin değilim lakin genel olarak beni fazlasıyla memnun eden bir ürün oldu. Kuru cildim için bu kış günlerinde iyi bir kurtarıcı olan bu ürünü bitirinceye kadar severek kullanacağıma eminim.

     Geldik bir yazının daha sonuna. Merak ettiklerinizi ve görüşlerinizi yorum olarak belirtmeden geçmeyin lütfen. Bir daha ki yazımda buluşuncaya dek sevgiyle ve bakımla kalın. 




İnsanları tanımak,denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur. 
Hz. Mevlana


Yorumlar