Konsantre Parfüm Alışverişim Xerjoff More Than Words

     Merhabalar,
Bu ara Ankara'da havalar çok güzel aman nazar değmesin. Havaların güzel olması bana acayip enerji veriyor. Yaz mevsimini çok özledim ve sabırsızlıkla bekliyorum. 
     Bugünün konusu, benim gibi parfüm koleksiyonu yapan ve koleksiyonunda envai çeşit kokuya yer verenler varsa onları çok mutlu edecek bir konu. İnstagram üzerinden online satış yapan bu firmanın kokuları ve kalıcılıkları beni çok şaşırttı. Esasında 20 yıllık geçmişi olan köklü bir firma olmasına karşın internet üzerinden 3 yıldır satış yapmakta. @konsantre_parfum sayfasını tıklayarak inceleyebilirsiniz. Ama anlatacaklarım daha bitmedi. 

Konsantre Parfüm
     Paketi açtığınızda hem etrafa yayılan güzel bir koku hemde gerçekten özenilmiş bir kutu sizi karşılıyor. İçerisinden bir tester parfüm birde en az parfüm kadar güzel kokan bir sabun çıkıyor. 

Konsantre Parfüm
     Ben direk kutu ve parfümün şaşasına kapılıp oradan başladım anlatmaya fakat daha alışveriş esnasında mesaj yoluyla sürekli bilgilendiriliyorsunuz. Bu da ne kadar güvenilir bir firma olduğunun en büyük ispatı bana göre. 

Konsantre Parfüm
     İnstagram sayfasını incelediğinizde,karşınıza çıkan fotoğraflar tamamen görsel amaçlı. Bu sizi yanıltmasın. Seçtiğiniz Parfüm, orjinaliyle bire bir aynı kokuya sahip hatta alkol katılmadan ve saf esans kullanılarak üretildiği için daha kalıcı olarak görseldeki gibi geliyor elinize. Yani orjinal parfüme daha uygun fiyata sahip oluyorsunuz. 

Konsantre Parfüm / Xerjoff More Than Words
     Ben daha önceden kokusunu bildiğim ancak kullanmadığım bir parfüm olan Xerjoff More Than Words parfümden yana kullandım tercihimi. Biraz yoğun bir koku evet,ama durdukça güzelleşiyor. Uzun süredir ilk defa bir koku kendime bile buram buram koktu saatlerce. Kalıcılığı beni gerçekten şaşırttı. Tenimde asla bir alerjiye yol açmadı. Genelde alerjik ve hassas bir cildim olduğundan parfüm seçimine ekstra titizlenirim. Yağlı bir his bırakıp cildimde yanma yapan parfümleri ne yazık ki kullanamıyorum. Yukarıya instagram hesabını bırakmıştım www.konsantreparfum.com buda intenet sayfaları. Üzerine tıklayarak ürün fiyatları ve parfümler hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. 

     Geldik bir yazımızın daha sonuna. Sizlerin parfüm tercihleri neler? Konsantre parfüm sayfasından daha önce alışveriş ettiniz mi? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim. Bir daha ki yazım da görüşünceye dek sevgiyle ve bakımla kalın. 


Yorumlar

  1. Siteniz içeriğini ve temasını beğendim.Emeğinize sağlık,sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://www.fragmanlarizle.com/

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu takibe aldım.Kişisel düşünce ve anılarımı paylaştığım bir blogum var sizde blogumu takibe alırsanız çok sevinirim.
    https://yasamveduygularim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder