Avon CC Cilt Kusurlarını Düzgünleştirici İnciler




Tanışma yazısından sonraki ilk yazımla herkese merhabalar :) Başlıktan da anlaşılacağı üzere Avonun yeni ürününden bahsedeceğiz.
  Ürün daha dün elime ulaştı.Pudra sanarak merak ettiğim için sipariş etmiştim.Ama çarşıdan aldım pudra eve geldim highlighter (aydınlatıcı) oldu resmen :) Ürünün vaat ettikleri güya:

            Mor: ciltteki sarı rengi dengeler
            Sarı: göz altındaki halka görünümünü giderir
            Şeftali: koyu renk lekelerin görünümünü giderir
            Krem: aydınlatır
            Yeşil: kırmızılıkları giderir.
Sanırım Guerlain pudrayı taklit etmek istemiş Avon. Bakınız:

                                              İnternetten alıntıdır.


Ama olmamış maalesef. Pudra olarak değil ama aydınlatıcı olarak tavsiye ederim.Ama ondada çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim.Güzel bir ışıltısı var fakat özellikle yağlı bir cildiniz varsa 1-2 saat içinde o güzel ışıltılar kaybolup yerini yine parlak ama bu sefer yağdan parlak bir cilde bırakıyor.




Bu fotoğraflar ilk sürüldüğü andaki etkisi.Fotoğraflarla etkisini size daha iyi anlatabilmek için özellikle tüm yüzüme uyguladım.Alnım ve burnum nasıl parlıyor dikkat ederseniz.
  Birde eğer kataloğu dikkatle incelediyseniz bu ürünü alana yine yeni bir ürün olan aydınlatıcı fondöten numunesi gönderiyorlar.(Eğer kataloğu tekrar incelemek isterseniz tık tık).Unutmadan ona da değinmek istedim.Tek kullanımlık olduğu için kullandıktan sonra fotoğraf çekmeyi unutup atmışım maalesef. Ama almaya değer bir ürün değil doğrusu. Kapatıcılık çok az yağlı ve karma ciltlere de pek uygun olduğunu düşünmüyorum.Çok sevmedim ben. Benden şimdilik bu kadar SEVGİLER.


       İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞA GÜLÜMSEMEYİ UNUTMAYIN ;) BAY





           

Yorumlar

  1. Almayı düşünüyordum ama bir çok arkadaştan pudra değil aydınlatıcı olarak güzel yorumunu duyunca almaktan vazgeçtim bir sürü aydınlatıcım var teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ben teşekkür ederim esas 😆😉😍

      Sil
  2. Avon neyi taklit etmiyor ki zaten. Elimdeki ürünleri bittikten sonra bir daha Avonun hiçbir ürününü almayı düşünmüyorum.
    Blogunuz hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Avon ürünlerini bende ya kullanmıyorum yada çok tereddüt ederek kullanıyorum.

      Sil

Yorum Gönder