LOREAL TRUE MATCH KAPATICI 04 BEİGE






    Selam ;)
  Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve favorim oldu diyebileceğim kapatıcıdan bahsetmek istiyorum. Aşırı derecede göz altı morlukları olan biri değilim aslında. Ama benim asıl problemim kullandığım kapatıcının (concealer) ne kadar sabitlesem de çizgilere dolması ve dağılıp göz altlarımda çirkin bir görüntü oluşturmasıydı. Ama artık değil :) Yaşasın!

  İnce yapılı fakat örtücü özellikte bir ürün.En güzel tarafı pudra içerikli olmasına rağmen göz etrafında kuruluk ve gerginlik yaratmıyor olması. Ben True Match i ya parmaklarımla ya da süngerle uyguladığımda daha konforlu bir uygulama ve sonuç alıyorum. Buda araba tanıtımı gibi oldu biraz :) neyse.




  Pudra ile sabitlemeden denediğimde yaklaşık 2-3 saat dayandı diyebilirim. Ancak bu tabi ki ürünü test etmek için uyguladığım bir yöntem. Sabitleyerek kullandığımda sabahtan akşama kadar neredeyse mıh gibi durdu desem yeridir. Hatta far bazı gibi göz kapaklarıma da zaman zaman true match uyguladığımı itiraf edeyim. Göz makyajım hiç bozulmuyor ve farlar toplanma birikme yapmıyor kesinlikle. Üstelik göz kapaklarım yağlı olduğu halde ;) Böyle giderse 2 güne biter bu kapatıcı :) 

 Ürünün renk çeşitliliği oldukça fazla. Mutlaka ten renginize göre bulabilirsiniz. Bunun için görevlilerden yardım alarak daha doğru bir tercih yapabilirsiniz. Tabi görevlilerinde bu işi bildiğine emin olmak lazım. Bazen saçma sapan yönlendirip yanlış seçimler yapmamızı sağlayabiliyorlar. Neyse oda ayrıca ele alınması gereken bir konu bence. 




  Bu makyajımda Loreal True Match kullandım. Daha sonra ki yazılarımda kapatıcıyı uyguladıktan sonra nasıl sabitlediğimi de ayrıntılı bir şekilde sizlerle paylaşacağım. Belki bir püf noktası vardır :) ;)



  Yukarıdaki resimde biraz parlama yapmış ama renk konusunda kısmende olsa fikriniz olsun diye birde elimin üzerinde göstermek istedim. Ben ürünü Watsons dan aldım. Fiyatı da sanırım 32 TL idi. Kart indirimi ile bana biraz daha uyguna geldi. Fakat benim anlamadığım bu ürünün fiyatı Watsons ve Gratis te çok farklı. Gratis'e almak için gittiğimde fiyatının 52 TL olduğunu görünce şok oldum. Başka dikkatini çeken oldu mu yoksa yanılıyor muyum kızlar???


                                                                                             SEVGİLER.
İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞA GÜLÜMSEYİN LÜTFEN!          




Yorumlar

  1. fiyatı gerçekten pahalıymış bir kapatıcıya göre ama herkes memnun, denemeli en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim Nagehancım. Pahalı ama kaliteli bir ürün ve tabi M. A. C prolong wear dan daha uygun fiyatlı. Umarım dener ve memnun kalırsın ;)

      Sil
  2. Alınacak listemde yer alıyor valla sizin yorumdan sonra ise ilk sırayı aldı:)

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı indirimsiz baya pahalıymış. İndirimde alınacaklar listeme ekledim bile :) teşekkürler cnm :*

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü çok merak ediyorum, indirime girmese o parayı verip gidip Mac alırım :D Bir ara deneyeceğim. Bu arada fotoğraftaki cilt makyanız da çok güzel hangi fondöteni, allığı kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöteni hatırlayamıyorum şu anda ama allık Avon markasının aydınlatıcı inciler kullandım. İçine Alix Avien top allıkları da kattım tabi ben :) kutusu kırıldı da ;)

      Sil
  5. gayet güzel ürün sizi takibe alıyorum bana da bekliyorum
    http://betulbtl.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Canım 52 tl olan Fondoteni olmasın? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır ben de baktım kendisi 52 tl Gratiste. Ama Watsons'a bakmamıştım . Madem daha ucuz oradan alırım :)

      Sil

Yorum Gönder