ORİFLAME OPTİMALS OXYGEN BOOST GECE-GÜNDÜZ VE GÖZ KREMİ-NEMLENDİRİCİ SET



     Merhaba güzel insanlar,
Ankara'nın dengesiz havalarına alışmaya çalışan biri olarak hala dört gözle yazı bekliyorum. Yağmur,çal,çamur usandım artık yahu.

     Bu kadar serzeniş yeter diyerek :) artık sadede gelelim. Bugün sayfamda Oriflame Optimals Oxygen Boost Gece-Gündüz ve Göz kremi setini ağırlayacağım.




     Alerjik,kuru-karma ve hassas bir cildim olduğunu her seferinde söylüyorum. Sanırım artık bilmeyen kalmamıştır. Bu sebepten cilt bakımıma ekstra titizleniyorum. Bu seti de sanırım 5 yada 6 aydır kullanıyorum. Az kaldı hatta bitirmek üzereyim. Gelelim detaylara...



   
     Cilt bakımıma genç kızlığımdan beri özen gösteriyorum. Fakat, esasen 5 sene önce gittiğim,cildimi daha iyi tanımama,daha bilinçli,daha etkin ve daha faydalı bir cilt bakımı yapmama büyük katkısı olan Estetisyenlik ve Güzellik uzmanlığı kursundan sonra daha çok dikkat eder oldum. Yani dikkat etmekten kastım,cilt tipimi daha iyi analiz edip daha iyi tanıdığım için,aldığım ürünleri de gelişi güzel seçmeyip,bana en uygun olanı almaya çalışmak oldu. Ama buna rağmen,beklentimi karşılayan çok çok mucizevi bir ürün keşfedemedim henüz.
      Kursa giderken bize ilk öğretilen şey,seçilen ürünün illa çok pahalı,marka ürünler olmasına gerek olmadığı idi. Önemli olan,cildinizi iyi tanıyıp gerçekten cilt tipinize uygun ürünleri satın almanız. Evet,bu çok doğru. Kaldı ki,gerek kursa gittiğim dönemde,gerekse çalıştığım dönemde,bu pahalı ürünlerin bir kısmını deneme şansım da oldu. O ürünler arasında da,beklentimi karşılamayan ürünler olduğu gibi,cildimi mahvedenler de oldu. Demek ki neymiş,her şey marka demek değilmiş arkadaşlar.



     Gelelim Oriflame Oxygen Boost Nemlendirici setinin Gece Kremine. Bu setin belki de en sevdiğim kremi gece kremi oldu. Yalnız şunu mutlaka belirtmeliyim ki,bu serinin Oriflame Optimals normal ve karma ciltler için temizleyici jeli ile yüzünüzü temizlediğiniz de,jel yüzünüzü inanılmaz kuruttuğu için,gece kreminin nemlendirmesi yetersiz kalıyor. Temizleme jelinin yazısını daha önce yazmıştım. Okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz.





Yatmadan yarım saat yada 1 saat evvel sürdüğüm kremin etkisinin sabahleyin hala sürdüğünü hissetmek büyük keyif. Sabah bir uyanıyorsunuz elinizi yüzünüze dokundurduğunuz da yumuşacık. Çok hafif T bölgemde yağlanma yapsa da,kuru olan cildim için sorun olmadı.




     Gündüz kremi ise nemlendirmesi benim için yetersiz kalan bir ürün oldu. Alerji yapmaması güzel. Çünkü yine de bitirene kadar kullanmak istiyorum. Ürünlerin yapısı da güzel. Yumuşak ve cilde çabuk yediriliyor. Ama bu seri bitince bir daha almayacağım.




     Bu üründe, yine her tarafım gibi kuruluktan geri kalmayan göz altlarımı nemlendirmekte yetersiz kaldı. Şimdilerde, göz altlarıma önce rahatlatıcı bir jel uygulayıp üstüne bu kremi uygulayarak kullanıyorum. Bu şekilde gerçekten harika nemlendirdi. Ancak, bu set bitince Göz Kremi olarak Kiehl's Avakadolu Göz kremine göz dikmiş durumdayım. Zira metini çok duydum. Nemlendirme konusunda olduça başarılı olduğunu söylüyor herkes. Eh benim kuru göz altlarımı ancak böyle bir ürün paklar sanırım. Çünkü,göz altım iyi nemlenmediği zaman :) sürdüğüm kapatıcı çizgi çizgi oluyor ve ben bu görüntüye tahammül edemiyorum.

    Ürünler hakkında yazacaklarım bu kadar. Eklemek istediğiniz şeyler varsa lütfen yorumlar kısmına yazın ki bilgilerimiz çoğalsın ;) Hep bakımlı kalın,hoşça kalın.




Yorumlar

  1. Ecollogen serisini öneririm Oriflame'den. Bu seri yaz için daha uygun sanki, yorumun bana böyle hissettirdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aha ha ha süpersin :* birde o seriye bakıcam, teşekkürler

      Sil
  2. Maalesef öyle mucizevi diyebileceğim ürünlere ben de rastlamadım henüz, keşke olsaydı da ne yapıp edip alsaydık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ama, ne yapalım araya araya bulcaz inşallah :)

      Sil
  3. Fark ettimde orflame'den hiç krem kullanmamışım bu zmana kadar a,a buralı olmayana katılıyorummbende de öyle bir çağrışım oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim sizi ;) neden acaba? Yazın insanın cildi terlediği için yağlı ya döner ya, o yüzden mi kremlerin nemlendirmesi yeterli gelir diye düşündünüz acep ;)

      Sil
  4. Kremler güzel duruyor ama set olarak birbirlerinin eksikliklerini tamamlamıslar sanki :))

    YanıtlaSil
  5. hiç beklemediğim ürünler bana da çok iyi gelebiliyor ön yargılı olmamak lazım bu konularda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,ön yargısızca denemeye devam ediyorum bende :)

      Sil
  6. Paylaşım için çok teşekkürler.Ben maalesef bildiğim ürünlerin ya da kullandığım ürünlerin diyim dışına çıkmakta pek cesur davranamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de vardı o ama yeni yeni aştım Allah'tan :) bu huyumu

      Sil
  7. Oriflame'in en kaliteli ürünleri arasında Optimals ürünleriyle Giordani Gold var. Kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba lar bir bey olarak denk geldim yorumlarınıza cildim cok yağlı hatta rahatsız edici bir yaglılığa sahip ben ne yapmalıyım dustan sonrada yüzüm kabuk kabuk soyuluyor her zaman önrrilerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her zaman erkeklerin de bakım ürünlerinden kullanmasından yanayımdır :) Bu tarz ürünler satan bir yere gidip cilt tipinize uygun ürünler alırsanız hem yağlanmanın hemde pullanmanın önüne geçersiniz.cildiniz yağlı ise su bazlı bir nemlendirici kafi gelecektir.Sevgiler

      Sil
  9. ben bebekyüzlüydüm ama nazar değdirdiler heralde bana :) biraz da zamanla fazla mimikten dolayı yüzümde gülme çizgilerim oluştu. dolgu yaptırdım yanağımın iki tarafına biraz düzeldi. ama bi daha yapılması zahmetli hemde pahalı. hem yüz bakımı yapacak hem o çizgileri destekleyecek krem veya bakım ürünü var mı?

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben 16 yaşındayım suratımda renk uyumu yoktr ve çok fazla sivilce izi var kuru bir cilde sahibim sizce kullanayım mı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder