AVON SİYAH HAVYAR ÖZLÜ GÖZ KREMİ,GECE KREMİ ve SOYULABİLEN YÜZ MASKESİ İNCELEME YAZISI

     Yine güzel bir hafta başlangıcından herkese merhaba.

     Bugünkü yazımda bir süredir deneyimlediğim,Avon Siyah Havyar Özlü bakım seti hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. 






     Açıkçası Avonun bazı ürünleri dışında,kullandığım bir kaç cilt bakım ürünü cildimde farklı tepkimelere yol açınca,bu bakım setini de biraz korkarak kullandığımı itiraf edeyim. Ben set olarak kullanıyorum ama siz içinden ihtiyacınıza göre herhangi birini satın alıp tek başına da kullanabilirsiniz. 






     Ürünleri tek tek değerlendirmeye geçecek olursam:





     * 1 adet 75 ml soyulabilen yüz makesi: Şeffaf renkte ve jel formunda bir ürün. Tercihen bir fırça yada ellerinizle ince bir tabaka halinde uygulamanız yeterli. Rahatsızlık vermeyen hafif bir kokusu var. Yaklaşık 15-20 dakikada cildinizde donuyor. İhtiyacınıza göre haftada 1 yada 2 kere uygulayabilirsiniz. Maske benim hassas,kuru-karma cildimde herhangi bir reaksiyona neden olmadı. Soyularak kolayca çıkıyor cildinizden. Soyma işlemi de çok zevkli ayrıca. Bazen oğlum bile yanaşıp "anne,ben soyacağım,lütfen"diyor :) :) Ancak cildimi maske kalıntılarından iyice arındırmak için birde soğuk su ile mutlaka yıkıyorum ben. Maske uygulamasının hemen ardından bile cildinizin temizlenmiş ve parlak görünümü fark ediliyor. Cildinizi fazla yağdan arındırıp,pürüzsüz ve yumuşacık yapıyor. Başkaca ürünler de kullandığım için haftada 1 defa kullanmak benim için yeterli geldi. Ürün tüm cilt tiplerine uygun olduğu için,merak edenler rahatlıkla kullanabilir. Benim cildimde ki etkileri gerçekten çok olumlu oldu. Ayrıca minik bir tüyo vermek gerekirse ;) bu tarz soyulan maskeleri soyarken mutlaka yukarı doğru yani yer çekiminin aksine soymaya dikkat edin ki cildinizde sarkmalar olmasın canlar :)





     * 1 adet 15 ml göz çevresi için jel maske: Yine jel yapılı şeffaf renkte bir ürün. Uyguladığınız anda ıslak bir his bırakıyor. Ben sabah-akşam kullandığım için neredeyse bitirmek üzereyim. Gözlerimdeki yorgunluk hissini ve çok azıcıkta olsa morluklarını giderdiğini söyleyebilirim. Tek sevmediğim yanı o bıraktığı ıslak hissin uzun sürmesi ve göz çevremde kuruyana kadar yapış yapışmış gibi durması. Kırışıklıklar için bir etkisi var mı bilmiyorum. Varsa da ben öyle bir etkisini görmedim. 



 

     * 1 adet 75 ml gece uygulanan nemlendirici: Bu ürünün önce olumsuz özelliklerini yazarak başlamak gerekirse,ilk yazacağım ürünün cam kavanozda olmaması olur. Bence özellikle cildimize kullanacağımız ürünlerin cam kavanozda olması çok önemli. Genelde dikkat edilmeyen ve yine önemli olan bir husus da böyle kavanozlarda satın alınan ürünlerin içerisine ellerimizi daldırmaktır. Ürünleri yalnızca kendiniz kullanıyor dahi olsanız,elleriniz yerine kulak çubuğu yada kürdan yardımı ile çıkarıp cilde uygulamanız sağlığınız açısından çok daha uygun olur. Ne kadar ellerimizi sık yıkasak da en çok kullanılan uzvumuz ellerimiz olduğu için,Kremlere gelişi güzel daldırmak bakteri oluşumuna ve cildimizde çeşitli alerjilere yada hastalıklara yol açacaktır. Plastik kavanozda ise bakteri ne yazık ki daha çabuk ürediğinden biraz titizlikle kullanmak gerekiyor. En sağlıklısı tüp formda olan ürünler esasında diyerek,ürünün cildimde ki etkilerine geçiyorum :)

     Ürünü uygulamayı unutmazsam yatmadan yarım saat evvel unutursam da yatmadan hemen evvel uygulayıp öyle yatıyorum. Ama inanın gece sürdüğüm kremin etkisinin sabah hala sürdüğünü hissederek uyanmak çok güzel bir duygu. Yağlı bir his bırakmadan gayet güzel nemlendiriyor. T bölgem yağlı olmasına rağmen kusma yapmadı. Fakat benim cildimin bu ürünü biraz geç emdiğini fark ettim sanki. Buna rağmen severek kullanıyorum o ayrı. Ürün çok katı olmayan,sanki içerisinde minik pırıltılar varmışcasına parlayan yumuşak bir formda. Emilmesi zor olsa da hemen dağılıyor cilde. Avon markasının  memnun kalıp severek kullandığım ender ürünlerinden oldu bu set. O yüzden,düzenlediğim çekiliş ile set olarak sizlere de hediye etmek istedim. Daha iyi bir keşfim olmazsa sanırım almaya devam edeceğim bu ürünleri. 

     Bu ürünler hakkında yazacaklarımın sonuna gelmiş bulunmaktayız. Umarım sizler için bir fikir vere bilmişimdir. Bu ürünü kullanan,memnun kalan yada kalmayan varsa lütfen yorum olarak yazın. Kocaman kocaman Sevgiler efendim :)
     

Yorumlar

  1. merhaba öncelikle. ben de bu ürünü bi avon satıcısının ısrarıyla aldım. 24 yaşındayım ve cildim de siyah nokta yok ama t bölgemde gözeneklerim baya iri. ancak bu seti kullanmam doğru olur mu bilemedim. siz ne tavsiye edersiniz? şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Selam,değerli yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. Gözenek problemi bir çoğumuzun baş belası ne yazık ki :) Eğer gözenek probleminiz varsa cildinize haftada 1 kereden fazla peeling yapmayın kesinlikle ve uyguladığınız peelingin çok iri tanecikler içermemesine dikkat edin ki gözenekleriniz daha da açılmasın. Gözenek sıkılaştırıcı tonik kullanmanızda yine kısmen fayda sağlayacaktır. Ürünü kullanma konusuna gelecek olursam havyar özlü maskenin gözeneklerinizi küçültme konusunda faydası olacağını düşünüyorum.Ama dediğim gibi maskeden sonra gözenek sıkılaştırıcı bir tonik ile destekleyerek düzenli kullanıp cildinizdeki etkilerini gözlemleyebilirsiniz. Sonucunu paylaşıp bizi tekrar bilgilendirirseniz çok sevinirim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İri gözenekli bir cilt, iri tanecikli peeling uygularsa gözenek daha fazla büyümez ki tam aksine gözenekleri iri olan bir cilt kesinlikle küçük tanecikli peeling uygulayamaz. Çünkü gözeneklerin içine giren tanecikler gözeneklerden geriye çıkamayacağı için porları tıkar ve bu da cildin daha çok sivilcelenmesine sebebiyet verir.Bu neden ile iri gözenekli bir cilt iri tanecikli peeling uygulamalıdır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder