REVOX SAÇ DÖKÜLMESİNİ ENGELLEYEN AT KUYRUĞU ŞAMPUANI/HORSE TAIL SHAMPOO


     Selam,
Evet artık çalıştığım için belki daha az yazacağım ama asla yazmaktan vazgeçmeyeceğim. Sadece belirtmek istedim. Kocaman sevgilerimizi de gönderdikten sonra haydi şampuanımızı yazmaya başlayalım.


REVOX SAÇ DÖKÜLMESİNİ ENGELLEYEN AT KUYRUĞU ŞAMPUANI
     Geçtiğimiz günlerde bu şampuan tarafıma denemem için gönderilmişti. İşlem görmekten yıpranmış,kuru ve fazlasıyla dökülme sorunu yaşadığım saçlarım için gönderilen bu ürüne çok sevindiğimi itiraf etmeliyim. Fazlasıyla merak ettiğim bir ürün olduğu için daha geldiği gün kullanmaya başladım.

     Bildiğiniz üzere saç dökülmesinin bir çok sebebi olabilir. Genetik olabileceği gibi, strese bağlı veya beslenme alışkanlıklarına bağlı da olabilir. O yüzden sadece şampuandan dökülmeyi tamamen durdurmasını beklemek yanlış olur. Bu Revox At Kuyruğu Şampuanı'nın en büyük ve iddalı vaadi ise Saç dökülmesini büyük ölçüde durdurması. Bitkisel içeriğe sahip ve oksijenle arıtılmış su kullanılarak üretilen bu şampuanı yaklaşık 7-8 yıkama kadar kullandım. Gelelim detaylara...


REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI
     Şampuanın etkilerinden bahsedecek olursam,


  • Saçların uzamasını hızlandırır.
  • Saçların yağlanmasını geciktirir. 
  • Saçlar daha parlak görünür. 
  • Saçlar sağlıklı bir görünüm kazanır. 
  • Saçlar gür ve hacimli olur. 
  • Saçları daha uzun süre temiz tutar. 
  • Saçların kırılmasını ve yıpranmasını önler ve azaltır. 
  • Her tip saç kullanımına uygundur. 
  • İçerdiği bileşenler insan cildine uygun olduğu için alerjiye neden olmaz. Anti-Allergen'dir. 
     Bu kısa kullanım süresinde saçları uzatma etkisini görmek mümkün olmaz tabi ki. Ancak, saçları daha iyi temizlediği ve arındırdığı bir gerçek. Evet saçları daha uzun temiz tuttuğu ve daha parlak göstermesi de kullandığım süre boyunca gözlemlediğim etkilerinden. Eee öyleyse ne dediğinizi duyar gibiyim. Şöyle ki, kuru olan saç diplerimi fazlasıyla kuruttu. Daha ilk kullanımdan şu anki kullanımıma kadar değişmedi bu. Bol bol saç kremi ve nemlendirici saç bakım maskeleri kullanıyorum da anca öyle yumuşuyor saçlarım. Yoksa kazık gibi olduğundan taramak pek mümkün olmuyor. 




REVOX ATKUYRUĞU ŞAMPUANI


     Dökülme için olan etkisini ise kısmende olsa fotoğraflarla anlatmak istedim. Gördüğünüz gibi muazzam bir etkisi olmadı. İlk 2 yıkama da her hangi bir krem falan kullanmadım. 3. yıkamada artık krem kullanmaya başlıyorum. 4. yıkama katı Hindistan cevizi yağı maskesi sonrasında yine kremde kullanılarak yapılan bir saç yıkaması.

   
   Saçta çok kalıcı olmayan hafif ama baskın bir kokusu var şampuanın. Köpürmesi de gayet güzel. Aslında uzmanlar köpürmeyen şampuanların daha sağlıklı olduğunu, çünkü içerisinde daha az kimyasal olduğunu beyan ediyor. Lakin biz Türk halkı olarak o kadar alışmışız ki foşur foşur köpüren şampuanlara. Köpürmez ise temizlemiyor gibi geliyor. Şampuanın satış fiyatı 35 ile 40 TL arasında değişiklik gösteriyor. Bu fiyatı hak ediyor mu işte o biraz tartışılır. Ben şampuanı ne çok beğendim diyebilirim, ne de hiç sevmedim diyebilirim. Belki tamamlayıcı serileri ile kullanınca etkileri daha da artıyordur onu da bilemem. Revox Şampuanı ve tamamlayıcı diğer ürünlerini incelemek için Revox.Com.tr adresini mutlaka ziyaret etmenizi öneririm.

     Geldik bir inceleme yazısının daha sonuna. Umarım sizler için faydalı ve fikir veren bir yazı olmuştur. Sormak ve eklemek istediklerinizi lütfen yorum olarak yazmayı unutmayın. Hep bakımlı kalmanız dileği ile...



Yorumlar

  1. benim şu bir- iki aydır bi saç dökülmem var stresten kaynaklı sanırım bana da hediye olarak geldi 3 kere felan kullandım henüz ama sanki saç dökülmem arttı gibi geliyor. Emin olmak için 2-3 kere daha kullanıcam bakalım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda saç alışana kadar dökülme artıyor gerçekten ama sonrasında da bariz bir azalma göremedim ben

      Sil
  2. bu derecede bir fark görmek harika birsey. cok sevindim senin adina.
    Benim blogumada bir bakarsan, cok memnun olurum :)

    Sevgilerle

    paapatya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok muazzam bir fark göremedim esasında diye yazmıştım ben ama neyse :) bakarım tabi

      Sil
  3. fena değildi benimki bitti yeniden alacağım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanın dökülmeyi durdurma özelliğinden ziyade temizleme arındırma özelliğini sevdim ben. Saç daha geç kirleniyor gerçekten. Ama yeniden alma konusunda kararsızım, biraz tuzlu geliyor açıkcası ;)

      Sil
  4. Kopurten madde SLS maddesi ve cok zararlı. Ben bu şampuanı uzun süredir kullanıyorum. Ben saç uzattığıni bilmezken anormal şekilde saçım uzadı ilk defa 2 ay kullanım sonrası hızlı uzamaya başladı. Ilk defa citcitlari attım. Saç diplerinden küçük saçlar çıktı benden. Ben bu şampuanı çok beğendim. Ama muhakkak her yıkamada olduğu gibi krem kullanmak zorundayım. Boyalı açılmış saçlara gerekiyor zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kadar uzun süre kullanmadım tabi ama saçlarım hem işlem görmesinden dolayı hemde şampuanın bitkisel olmasından kaynaklı daha fazla kuruyup dökülme yaptı evet ama yardımcı ürünler kullanarak çözdüm ben o sorunu. Kesinlikle pullanma yapmadı kafamda ve uzatma konusunda dediğiniz gibi varsa faydalanmak isterim. Çünkü, 6 senedir sadece uçlarından aldırmama rağmen sadece omuzlarımın altına kadar uzadı saçlarım.

      Sil
  5. Orta halli bir ürün gibi.. Benim de gözlemlediğim kadarıyla ama hala kullanıyorum ;))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir blog takipteyim bende beklerim.
    sevgiler...
    cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Site admini arkadaşıma çok teşekkür ederek sormak istiyorum , göğüs büyütme ve
    kepçe kulak estetiği operasyonu geçirdikten sonra psikolojik olarak ne tür etkileşimler yaşanıyor bilgi paylaşımı yaparsanız sevinirim ya'da bu konuda bilgili - bu operasyonları yaşadıkdan sonra psikolojik anlamda etkilendiği olayları olan arkadaşların yorumlarını okumak isterim, şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Sağlık konularında paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim. Ülkemizde yapılan göğüs büyütme ya'da diğer adı ile meme büyütme ve diğer estetik müdehaleler hakkında uzman doktordan bilgi almak isterseniz blogumu ziyaret edebilirsiniz. @catlover seker, Estetik operasyon öncesi psikiyatr danışmanlardan mutlaka öneri almanızı tavsiye ederim.Blog sahibine'de bu fırsatı verdiği için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Bu tarz yorumlar beni öyle mutlu ediyorki daha da titizlenmemi sağlıyor yaptığım işe. Teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. ortopedi konusunda detaylı sağlık bilgileri edinebileceğiniz web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
    https://www.tahlilsonuclari.web.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder