Golden Rose Işıltılı Makyaj Bazı/ Make-Up Primer-Sheer Illuminating Base


     Selam değerli okuyucularım,
Acaba ben kış mevsimini sevmediğim için mi günlerim hep kasvetli geçiyor. İş stresi, hep bir koşuşturma hali. Neyse bu kadar serzeniş yeter. Gelelim konumuza. Ne diyorduk...


@seplali
Golden Rose Makyaj Bazı

     2015  yaz mevsiminde tanıştım ben bu zat-ı muhteremle :) Bir alışverişimde testerını vermişti bana görevli beyefendi. Ürünü çok sevince de hemen gittim ve orjinal boyunu satın aldım. Kuru ciltli olduğum için ben ışıltılı olanı tercih ettim ki; cildimi daha aydınlık ve sağlıklı göstere bileyim.Birde mat versiyonu var bunun, ilgilenen arkadaşlara duyurulur. Fondötenin kalıcılığını çok fazla olmasa da artırıyor evet. Ama benim esas hoşuma giden cildime sağladığı etki. Cildimi hem parlatıyor hem de pürüzsüzleştiriyor. Fondötenin cilde daha iyi tutunmasını sağlıyor. 


Golden Rose Make-Up Primer
   
     Sağladığı etkiyi ve yapısını sizlere bir nebze de olsa göstermek istedim. Sağladığı parlak etkiyi çok sevmiş olacaklar ki ürünü aydınlatıcı olarak da kullananlar varmış. Ancak ben aydınlatıcı olarak o kadar da etkili bulmadım. Tamam bir ışıltı katıyor cilde, ama aydınlatıcı olacak kadar da değil. Ben bazen asli görevi olan baz olarak bazen de fondöten ile karıştırarak kullanmayı tercih ediyorum. Zaten bu aralar baz olarak iki favorim var. Biri daha önce yazısını yazdığım Nivea After Shave Traş Sonrası Balsam diğeri de şu an yazısını okuduğunuz Golden Rose Işıltılı Makyaj Bazı. İkisini üst üste kullanmayı da denedim fakat,o şekilde soyulma yaptı. Ondan mütevellit makyaj yaparken elime hangisi gelirse onu baz olarak kullanıyorum. Sanırım indirimsiz fiyatı 40-45 TL civarındaydı. Ben indirim zamanı 32 TL ye aldım. Zaten oldukça bereketli bir ürün. Pompalı ambalajı kullanım açısından epey kolaylık sağlıyor. Ben her gün makyaj yapan biri olarak hala yarısına bile gelebilmiş değilim. Sanırım bitirene kadarki süreçte yeni ve daha iyi bir keşfim olmazsa kesinlikle tekrar alırım. 

     Kullananlar, kullanmayanlar siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Eklemek ve sormak istedikleriniz olursa şayet yorum olarak yazmanız yeterli. Kendinize ve cildinize çok iyi bakın. Hoşça kalın, hep bakımla kalın...
     

Yorumlar

  1. Ben de niveayi kullaniyorum canim oldukcada memnunum ama bunun mat olanini denemek isterim

    YanıtlaSil
  2. lorela lumi magic baza muadil olabilir bu sanki aklımda bakacağım buna ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Loreal baz ile bağdaştıranlar var. Ama etki olarak bilemeyeceğim tabi

      Sil
  3. Bende golden rose nin luminous finish olanı kullanıyorum ve çok memnun kaldim. Cildim çok kuru . cildimde pullu bi durum oluşturuyordu önceden tahmin ki bu ürünle tanışana kadar. Ürünü bi hafta önce aldım t-Shop da fiyatı 36.50 ydi. Değerrr buna

    YanıtlaSil
  4. Bende golden rose nin luminous finish olanı kullanıyorum ve çok memnun kaldim. Cildim çok kuru . cildimde pullu bi durum oluşturuyordu önceden tahmin ki bu ürünle tanışana kadar. Ürünü bi hafta önce aldım t-Shop da fiyatı 36.50 ydi. Değerrr buna

    YanıtlaSil

Yorum Gönder