RİMMEL LONDON STAY MATTE TRANSPARAN PUDRA 001

Merhabalar :)

Hafta ortasını sevmişimdir her zaman. Hafta sonuna yaklaştığını hissedince daha bir mutlu oluyor insan. :)

Bugünkü yazımda artık duymayan kalmadı diye düşündüğüm ve kaldıysa da duyuralım diyerekten, Rimmel London Stay Matte Transparan Pudranın hassas,kuru-karma cildimde ki etkilerinden bahsetmek istedim.





Cildim üzerinde ki etkilerinden bahsetmeden önce bu kadar çok satan ve beğenilen bir markanın ambalajı konusundaki kalitesizliği gerçekten şaşırtıcı. Ürünün kapağı ve pudranın neyse ki küçük bir kısmı,daha aldıktan 2 hafa sonra kırıldı. Daha fazlasının sağlam durduğuna şükrederek bu şekilde de gayet güzel anlaşıyoruz kendisiyle. Yine de firmanın bu dandik ambalaj konusunda bir değişime gitmesini temenni etmeden de geçemeyeceğim.  




Dilerseniz ürünün,ten renginiz için uygun olan bir kaç renk alternatifi var. Ama ben transparan pudra her cilt tipine uyum sağladığından mütevellit,bunu tercih ettim. Ürün yoğun kokuya sahip olmayan,çok hafif simler barındıran,yumuşak bir dokuya sahip. Yumuşak dokulu olması kolay uygulama açısından büyük konfor sağlıyor. Öte yandan cilt ile çabuk bütünleştiğinden o kek dediğimiz,pudramsı,pütürlü ifadeyi yaratmıyor. Yanaklarım kuru olduğu için ben yoğun olarak T bölgemde yani alnımda,burnumda ve çenemde kullandım. 

Kalıcılık konusunda çok mükemmel olduğunu söyleyemeyeceğim. Gün içerisinde mutlaka 1-2 kere parlama yapan bölgeler için tazelemek gerekiyor. Bunun dışında göz altı kapatıcımı (concealer) sabitlemek için de bir kaç kez denedim,ama maalesef çok başarılı bulmadım. Göz altı kapatıcımı kendi keşfim olan yakında sizler için de yazacağım bir yöntemle sabitliyorum. Sabitleme konusunda henüz başarılı bir pudra ve başka bir yöntem keşfedemediğimden benim için en garantili yöntem,kendi bildiğimden şaşmamak oluyor. Günlük kullanım için ideal olduğunu düşündüğüm bu pudrayı şimdilik severek kullanıyorum. 

Fiyat olarak uygun bir ürün olduğu için denemek isteyen herkese tavsiye ederim. Watsons kozmetik marketlerde 16 yada 17 TL gibi bir fiyata satın alabilirsiniz. Pudra bitirmek pek mümkün olmadığından uzunca bir süre pudra masrafınız olmayacaktır. Bu sebeple bir hayli ekonomik. Bitirebilirsem tekrar alır mıyım,pek emin değilim 
doğrusu. :)




Fotoğraftaki makyajımda,yalnızca T bölgeme,fondöten üzerine  uyguladığım Rimmel London Stay Matte Transparan Pudra var. Üzerine de kendi yaptığım makyaj sabitleyiciyi sıktığımı belirtmezsem olmaz :)

Bu ürün için yazacaklarımın sonuna gelmiş bulunmaktayız. Siz hangi pudrayı kullanıyorsunuz. Bu üründen memnun musunuz? Lütfen değerli yorumlarınızla beni aydınlatın. Kucak dolusu SEVGİLER...






  

Yorumlar

  1. Çok guzel bir ürünmüş.Sizi takipteyim,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Benden de kocaman sevgiler

      Sil
  2. Denemek lazım merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce denemelisin bence. Umarım memnun kalırsın :-*

      Sil
  3. Bende bu pudrayı kullanıyorum ve çokmu çok seviyorum. Aynì zamanda yazınada bayıldım canım benim. :) ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Günlük kullanım için gerçekten güzel bir pudra

      Sil
  4. En sevdiğim pudra oluyor kendileri sırf ambalajından dolayı uygun fiyatlı satılıyor diye düşünüyorum.marttan beri kullanıyorum şuan ambalajında bir sorun yaşamadım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kapağı açılıp elimden düştüğü için kırıldı ama çok dandik ya :)

      Sil
  5. Ay yüzüne kurban olduğuuuum :* Canım pudra olarak bilmeyen kalmadı catherine arley silky touch'tan yıllardır vazgeçemiyorum. Transparan pudra olarak da essence fix pudrası var beyaz renkli ondan çok memnunum. Ayrıca gözaltı için meslek sırrını çabucak paylaş nolaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim çok büyük bir sır değil aslında :) belki sen biliyorsundur bile senden kaçmaz ;) ama en kısa sürede yazacağım muck

      Sil
  6. Merhaba, ellerinize saglik guzel yazmissiniz. Fondoten degil de bb kremin parlamasini onlemek icin kullansam ise yarar mi bi de simli derken belli oluyo mu isildayarak boyle. Olabildigince dogal gorunmek istiyorumda simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim. Tabi bb kremin parlamasını önlemek içinde kullanabilirsiniz. O simler o kadar belli belirsiz ki sizi korkutmasın kesinlikle yüzde böyle sim sim bir parlama yapmıyor. Sevgiler

      Sil
  7. Abla ben biraz esmerim transparan pudralar her renge uyuyor mu?

    YanıtlaSil
  8. bu faydalı bilgiler için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. Ben ilk defa pudra almak istiyorum yaşım 17 ve yuzume zarar verir mi merak ediyorum birde zahmet olmazsa bir sorum daha var yuzdeki renk uyusmazligini esitliyor mu birde disarida ruzgarda falan yururken havada ucuyor mu cabucak etkisini kaybediyor mu simdiden tesekkurler cevabiniz icim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 yaş pudra kullanımı için kesinlikle erken bir yaş. Renkli kozmetik ürünlerinden maskara,ruj,far kullanmanda hiç bir sakınca yok tabi yine cilt bakımını ihmal etmediğin sürece. Cilt bakımına ne kadar erken başlarsan o kadar iyi olur. Pudra gözeneklerini tıkayacağı için bu erken yaşlarda cildini olumsuz etkileyebilir. Ciltteki renk eşitsizliklerini elbetteki giderir pudra ancak cildin kuru ise dışarıda,rüzgarda uçar gider. Sana tavsiyem yaşına uygun tonik,cilt temizleyici hatta peeling kullanırsan taze bir cildin olduğu için zaten aydınlık ve dengelenmiş görünecektir ;)Sevgiler

      Sil
  10. Meraba ben bu ürünü almak istiyorum ama nereden alacağım yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  11. benim yanaklarımda sadece kızarıklıklar ve 18 yaşındayım cc krem + güneş kremi kullanıyordum ama transparan pudrayı da merak ettim.yazın parlamayı azaltır diye düşünmüştüm ama sizce erken mi .bide cc krem mi tranparan pudra mı daha az zararlıdır ???

    YanıtlaSil

Yorum Gönder