Çift Fazlı Doğal Göz Makyajı Temizleyicisi

    SELAM :)
Aslında uzun süredir blog açmış olmama rağmen teknik olarak pek becerikli olmadığım için biraz beklemek istedim. Daha hala teknik anlamda eksiklerim olsa da kısa zamanda onları da gidereceğim inşallah. İşte o yüzden de bu ara sık sık yazarak açığımı kapatmaya çalışıyorum.
   Evet sadede gelecek olursak, maalesef benim hassas ve alerjik bir cildim var. Birde yetmezmiş gibi "kronik ürtiker"yani halk arasında kurdeşen olarak bilinen bulaşıcı olmayan fakat gerçekten illet bir hastalığım var. Bu sebepten her kremi,parfümü,deodorantı ve makyaj temizleyicisini kullanamıyorum. Tabi ki alerjimi tetiklemeyen iyi kalitede ürünlerde var, zaman zaman onları da paylaşacağım sizinle. Ama kendi yaptığım ürünlerde hem içerik açısından hemde ekonomi yönünden bazen daha işime geliyor açıkçası. İçinizde benim gibi hassasiyeti olanlar ve işin ekonomi yönünü düşünenler için ara sıra böyle tarifler paylaşacağım sizlerle. Gelelim tarifimize:
   



Malzemeler: Gül suyu (doğal-katkısız olanlarından)
                   Zeytin yağı (hakiki sızma)

  Evet sadece iki malzeme ile harika temizleyen göz makyajı temizleyiciniz hazır. Öncelikle karışımı koyabileceğiniz temiz ve boş bir kap ayarlayın. Kabınızın büyüklüğüne göre bire bir ölçülendirebilirsiniz. Ben bitmiş, küçük bir lens solüsyon şişesini kullandım. Benim kabım için yarım çay bardağı gül suyu, yarım çay bardağı zeytin yağı yeterli oldu. İşte bu kadaar :) İnstagramda göz makyajı nasıl temizlenir diye bir video çekmiştim. Orada kullandığım temizleyiciyi soranlar olmuştu. Ee buradan cevap vermiş oldum. Bakınız videonun ayrıntılı hali:




 Bu konuyla ilgili yani "makyaj ve göz makyajı nasıl temizlenir?" adlı bir makale daha sonra ayrıntılı bir şekilde zaten yazmayı düşünüyorum.O yüzden şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere...

    Genç kalmak için içinizdeki çocuğa gülümseyin lütfen!    :) :)

Yorumlar

  1. Çok güzelmiş acaba yüz makyajı içinde kullanılabilirmi

    YanıtlaSil
  2. Kullanılabilir tabi ki. Doğal olduğu için tereddütsüz kullanabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  3. canııım benim seni blogda görmek çok güzel, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım benim çok sağol desteğin için. Bi tanesin sen

      Sil

Yorum Gönder