Golden Rose Velvet Matte Serisi Rujlar (01 ve 02)



      Merhaba Hatunlar;

   Bu aralar hakkında herkesin yorum yaptığı Golden Rose Velvet Matte serisi rujlar hakkında bende bir kaç şey yazmak istedim. Geri kalırsam olmazdı ama değil mi? :)
   Ben sadece 2 numarasını deneye bildim. Bunlardan biri 01 numara.






   Bu serinin 01 numarası nude (çıplak) tonlarda bir ruj. Mat bir ruj olduğu için çizgilere doluyor. Dudağı çok kuruttuğunu söyleyemem,fakat yinede ruju sürmeden lip balm (dudak koruyucu) uygulamak da fayda var. Hiç kalıcı değil. İnanın bir şey yiyip içmediğim halde 1 saat sonra kendiliğinden yok oluyor adeta. Sadece dış kenarlarda çok azıcık kalıyor.





   Yukarıdaki resimde rujun dudağıma uygulanmış halini görüyorsunuz. Dudak kremi uyguladığım halde nasıl çizgi çizgi durduğunu görüyorsunuz. 




   Gelelim serinin 02 numarasına. Ben bunun rengini gerçekten çok beğendim. Üstelik aynı markaya ait olmasına rağmen diğerine göre daha kalıcı. Yani yaklaşık 2-3 saat dayandı. Tabi yemek falan yemediğiniz sürece. Fakat şunu belirtmek isterim ki bu ruj dudaktan daha homojen bir şekilde yok oluyor. Azar azar ortalardan kenarlara doğru. Böyle olunca kalem sürmüş gibi bir etki oluyor. 




   Bu da 02 nin dudakta duruşu. En doğrun rengi yakalamaya çalıştım sizler için ve filtre kullanmadım fotoğraflarda. Benim aşırı kuru dudaklarımı nemlendirdiğim halde görüntü bu. Ürünün ambalajı da çok dandik. Velhasıl ben bu iki renk dışında almayı pek düşünmüyorum. Neden bu kadar abartıldığını da bir türlü anlamıyorum. Günde 5-10 kere rujunu tazelemek ve tabi her seferinde dudaklarınızı bolca nemlendirmekle uğraşmak isterseniz tavsiye ederim alın tabi. Belki dudağınız banim gibi çok kuru değildir ve siz memnun kalırsınız. Evet, bu seri ile ilgili yorumlarım bu şekilde. Benim gibi abartıldığını düşünenler var mı aranızda??  SEVGİ ve GÜZELLİKLE KALIN.
İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞU HİÇ BÜYÜTMEYİN. :) :)



Yorumlar

Yorum Gönder