HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI İLE SAÇ BAKIMI&SAÇ BAKIM ÖNERİLERİ ve SAÇ BAKIM RUTİNİM



     Güzel bir hafta sonu sabahından herkese merhaba.

Güneşin yüzünü göstermeye başladığı şu günlerde yazı daha bir hasretle bekler olduk. Bugün adeta tatil özlemi ile açtım gözlerimi. Yaz gelse ve hiç gitmese,hep yaz olsa ayyy kafamda deli düşünceler :)

     Neyse yaza olan özlemimi bir kenara bırakıp,uzun süredir kullandığım ve gerçekten saçlarımda mucizeler yaratan bir kaç yöntemden bahsetmek istiyorum sizlere. Hatta saç bakım rutini de diyebiliriz yani. Öncelikle herkesin 15022 kere bahsettiği,ama bir kezde benden okumanızı istediğim Loreal Mucizevi Saç Bakım Yağı ile başlamak istiyorum.




     Saçlarıma iyi gelecek bir bakım yöntemi arayışında olduğum dönemde,herkesin ballandıra ballandıra Loreal Mucizevi Saç Bakım Yağından bahsettiğini gördüm. Açıkçası böyle çok bahsedilen ürünleri almak hususunda daha temkinli davranıyorum. Çünkü genelde fazla mübalağalı anlatılıp deyim yerindeyse şişiriliyor. Ama her yerde ısrarla bu ürünle karşı karşıya gelince,daha fazla dayanamadım ve bu bir işaret olabilir düşüncesi ile aldım. İyi kide almışım. Benim kuru ve işlem görmekten yıpranmış saçlarımda tıpkı adı gibi mucizeler yarattı. Hemen bir tane daha alıp yedekledim. Aşk yaşıyorum kendisiyle desem yeri. Ben,Loreal Mucizevi Saç Bakım Yağını,banyolardan sonra saç taramayı kolaylaştırdığı ve kabarmayı önlediği için kullanmayı daha çok tercih ediyorum. Bunun dışında eğer saçlarıma ısı ile yani maşa yada düzleştirici ile şekil vereceksem ısı koruyucu öncesi yine mutlaka Loreal Mucizevi Saç Bakım Yağını kullanıyorum.

     Saçlarımda ki etkisine gelecek olursam,saçlarımda ekstra parlaklık ve yumuşaklık sağladı. Ama en önemli etkisi de dökülmeleri %65 oranında azalttı. Gerçekten şu an saçlarım eskiye oranla çok daha az dökülüyor. Pompalı olması ürünün kullanımını oldukça kolaylaştırıyor. 2 pompa almam benim fazla gür olan saçlarıma yetiyor da artıyor bile. Kasım ayından bu yana çok sık kullanmama rağmen henüz dibini bile görmedi. Üstelik arada eşiminde kaçamak kullanışlar yapmasına rağmen :) Fiyat olarak çoğunlukla 10 lira civarında görüyorum ben. Eğer hala denemeyenleriniz varsa kesinlikle büyük kayıp diyorum. Ben kullandığım ürünlere içerik olarak çok titizlenen biri değilim doğrusu. Sadece etkilerine bakarım ben. İçerik olarak çok sağlıklı olmadığını söylüyorlar. Dürüst olmak gerekirse ben çok araştırmadım ama eğer siz bu anlamda titiz davranıyorsanız kullanmak istemeyebilirsiniz.



     Gelelim son 2 aydır keşfettiğim ve yine 2 aydır düzenli kullandığım Hindistan Cevizi Yağına. Saçlarım bir türlü uzamıyor diyorsanız (tıpkı benim gibi),koşun ve hemen bir tane katı Hindistan Cevizi Yağı kapın. Valla zeytin yağı falan tanımam ben artık katı hindistan cevizi yağını tek geçerim.





     Ürünü başlarda benmari usulü eriterek uyguluyordum. Sonra fark ettim ki ellerimin ısısında hemen eriyen bir ürün. Ben de ellerimin arasında ısıtıp şimdi öyle uyguluyorum.





     Gördüğünüz gibi hemen tüm ellerime yayılıyor. Daha sonra friksiyon yaparak saç diplerimden saç uçlarıma kadar ellerimin arasında ısıttığım yağı uyguluyorum.






     Bazen gece yatmadan önce uygulayıp sabaha kadar saçlarmda bekletiyorum,bazen de gün içerisinde uygulayıp 3-4 saat bekletiyorum. Ne kadar çok beklerse o kadar iyi. Uygulama sonrası saçlarımı streç filmle sarıyorum. Bu şekilde yağın saçıma daha fazla nüfuz etmesini sağlıyorum.





 
     Bazıları yıpranmış saça böyle bakımların etki etmeyeceğini düşünse de ben bu görüşe katılmıyorum. Burada amaç dipten gelen saçın daha sağlıklı uzamasını sağlamak. Keza benim saçımda da aynen öyle oldu. Ön taraflarda ki bebek saçlarım gerçekten uzadı. Onu da geçin tüm saçım hızla uzamaya başladı. Uçlarındaki o çatal çatal görünüm ise gözle görülür bir şekilde azalmaya başladı. Saçlarının uçları da dipleri de fazlasıyla kuru olan insanlar kervanından biri olarak,saçlarımın hızlı uzadığını görmek ve etraftan saçların uzamış baya cümlesini duymak anlatılmaz yaşanır bir duygu :)
     Bu saç bakım maskelerini,yağlarını fazlaca uygulayan biri olarak bana sorulan sık sorulardan biri de nasıl arındırdığım. İnanın bana bu en basit kısmı. Ben sadece 3 şampuan yaparak saçlarımı bu yağlardan arındırıyorum. Ki zaten normalde de 3 şampuan yapan biriyimdir. Nasıl mı? Şöyle ki: saçlarımı suyun altına sokmadan evvel kullandığım şampuan her ne ise,ondan bir miktar avucuma alıp tüm saçıma sanki köpüklüyormuşum gibi yediriyorum. Daha sonra su ile duruladığımda neredeyse saçlarım yağdan arınmış oluyor desem yalan olmaz. Sonrasında iki kere daha şampuan yapmam saçlarımın tertemiz olmasına yetiyor. Yani arındırmak için 5 yada 6 kere yoktan yere şampuan yapmanın anlamı yok. Yağlı saçlarda etkisi nasıl olur bilemem. Ama saçları böyle vıcık vıcık yağ yapan bir ürün olmadığı için saçı daha da fazla yağlandıracağını düşünmüyorum. Bunun dışında saçı sağlıksız olan ve yavaş uzayan herkese şiddetle tavsiye ederim. Ben oturduğum semtte bir aktardan aldım bu yağı. Fiyatı da 25 tl. Ama baya bereketli bir ürün. Düzenli uygulasanız dahi 6 ay rahat kullanırsınız.  
   
     Benim saç bakım rutinimde kullandığım bir kaç ürün daha var. Ama onları yardımcı saç bakım ürünlerim olarak ayrıca yazacağım. Hafta sonu bakım yapmak için en uygun zaman bence. O yüzden böyle bir yazı tercih ettim ki,rehber olur belki size. Benden şimdilik bu kadar. Kendinize bakın hatunlar :) Sevgiler...



Yorumlar

  1. Loreal yağdan ben de çok memnunum uzun zamandır severek kullanıyorum. Hindistan cevizini çok kişiden duydum ama cesaret edemiyorum daha önce hindistan cevizli bi bakım yağı kullanmıştım ve malesef ise yaramamisti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde katı Hindistan cevizi yağını deneyin bence. Doğal olduğu için gönül rahatlığıyla kullanmanızı tavsiye ederim. Ben kime denesem çok memnun kaldı :)

      Sil
  2. Bu katı hindistan yağı sürekli karşıma çıkıp al beni al beni diyor artık ..

    YanıtlaSil
  3. Sabah saçlarımın nasıl kuruduğunu düşünüyorsum ne yapsam diye sen çıktın karşıma hemen alıp deniycem
    Umarım bende de işe yarar @__:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder