MAYBELLİNE FİT ME FONDÖTEN 115 IVORY

   Selam Kızlar,

   Bugünkü konuğumuz başlıktan da anlaşılacağı üzere bir fondöten. Bu fondöten bana bir arkadaşım tarafından yaklaşık 1 ay önce falan hediye geldi. Bende o zamandan beri hevesle deniyorum ki,sizlere sevdim mi,sevmedim mi,artıları ve eksileri neler detaylı şekilde anlatabileyim.




                                   MAYBELLİNE FİT ME FONDÖTEN 

   

   Öncelikle benim cildim karma bir cilt. Yani şöyle ki, T bölgem yağlı,yanaklarım ise normal-kuru. Buna rağmen ben bu fondöteni gerçekten sevdim. Neden buna rağmen diyorum, çünkü esasında bu fondöten kuru ciltler için tabir-i caizse biçilmiş kaftan. Kuru ciltlerin çok memnun kalacağına ve ciltlerini çok mükemmel göstereceğine 100/100 eminim. Hatta en küçük kız kardeşimin cildi kuru. Onun cildinde nasıl durduğunu deneyimleyip sizinle tekrardan paylaşabilirim eğer sizde isterseniz ;) 





                                          MAYBELLİNE FİT ME FONDÖTEN


   Ben Maybelline Fit Me Fondöteni kullanacağım zaman, cildime en az yarım saat veya 1 saat önceden nemlendirici sürdüm. Hatta ne yalan söyleyeyim bir kaç kere acelem olduğu zamana denk geldi ve cildimi nemlendirmeye zamanım olmadığı için elim bu fondötene gitti. Sonuç daha bile iyiydi diyebilirim. Ben mutlaka fondöteni uygulamadan önce matlaştırıcı bir makyaj bazı uyguladım cildime(özellikle T bölgeme tabi). Fondöteni uyguladıktan sora da yine mutlaka pudra ile sabitledim ki fondöten daha uzun süre dayansın cildimde. Yoksa maksimum 3 saat içerisinde makyajınızı tazelemeniz gerekebiliyor. Fakat böyle uyguladığım zaman 5-6 saate kadar dayandı makyajım. 









   Ben rengini ve yapısını kısmende olsa anlayabilesiniz diye,çok fazla yedirmedim ürünü. Hafif yapılı,cilt ile hemen bütünleşen bir ürün. Ağırlık yapmadığı için gün içerisinde fondöten olduğunu unutabiliyorsunuz cildinizde. Çok hafif rahatsız etmeyen bir kokuya sahip. Pompalı bir şişede olması da kullanım konforunu arttırıyor doğrusu. Evet ben karma bir cilde sahip olmama rağmen sevdim bu ürünü gerçekten. Ama siz kuru bir cilde sahipseniz ve orta kapatıcılıkta hafif yapılı bir ürün arıyorsanız bu ürüne kesinlikle bir şans vermelisiniz. Benden şimdilik bu kadar. 

                                                      SEVGİLER...
                İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞU HİÇ BÜYÜTMEYİN :) 










ir

Yorumlar

  1. merhaba harika bir yazı yazmışsın ürün ancak bu kadar güzel yorumlanır karma ciltli biri olarak neden denemeyeyim dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım memnun kalırsın ;)

      Sil

Yorum Gönder