NIVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ

     Merhaba canım,Merhaba canım ... :)

     Kızlar bugün size uzun süredir kullandığım nıvea duşta vücut kremi hakkında yazmak istedim. Şayet hala bu ürünü denemeyenler varsa referans olur belki.





     Ben kuru ciltler için olanı tercih ettim. Çünkü haddinden fazla kuru bir cilde sahibim. Bir de alerjik bir cildim olunca yeni bir ürün kullanırken biraz tereddüt ederek kullanıyorum açıkçası. Fakat ürün alerjik bir reaksiyona sebep olmadı çok şükür. Bazı arkadaşlar ürünü kullanırken banyoda kayıp düştüklerinden bahsetmişler :) öyle bir sorun da yaşamadım.

     Banyodan çıkmadan evvel üründen bir miktar avucuma sıkıp tüm vücuduma uyguluyorum. Daha sonra hafiften durulanıp çıkıyorum. Gerçekten nemlendirmesi şahane. Fakat anlık bir nem veriyor. Yani nemlendirmesi öyle gün boyu falan sürmüyor. Bilmiyorum belki de benim cildim çok kuru olduğu içindir. O yüzden ben mutlaka banyo sonrası bir bebek yağı kullanarak nem takviyesinde bulunuyorum. Bunun dışında kokusu şahane. Üstelik kokusu nemlendirmesinden çok daha kalıcı bana göre. Kesinlikle ağırlık yapmıyor. Yani öyle tende rahatsız edici bir kalıntı bırakmıyor. Tekrar alır mıyım emin değilim. Belki kalıcı kokusu için, ama sanırım başka ürünler denemekte fayda var.
      SEVGİLER EFENİM :)

Yorumlar