Önce Tanışalım. Ben Kimim?

İsmin ne dedi söyleyiverdim Feride Feride :) diyerek eğlenceli bir girizgah yaptıktan sonra tüm ciddiyetimizle devam edelim. Evet adım Feride. 08.06.1984 Ankara doğumluyum.(Haziran ayında 30 bitiyor maalesef:(.) Hayatı geç yakalayanlar kulübünde,ilk sırada yer alan biri olarak bu konuda da yani blog yazma hususunda da biraz geç kaldım biliyorum. Ama geç olsun güç olmasın diyerek bir yerinden başlamaya çalışıyorum işte :) 11 yıldır evli ve 9 yaşında bir erkek çocuk annesiyim. Hayattaki en büyük destekçim eşimdir. Kısaca her hususta gücümü eşimden alıyorum desem kafi olur.




Şimdi gelelim esas mevzumuza. Kozmetik benim uzun yıllardır en büyük ilgi alanım. Genç kızlığımdan beri kozmetik ürünleri,almayı,kullanmayı ve para harcamayı severim. Bu alana olan ilgim zamanla merakımı da cezbetmiş ve araştırmacı ruhumu ortaya çıkarmama sebep olmuştur. Dolayısıyla merakım,araştırmacı ruhum şaha kalkınca bu işin eğitimini neden almayım ki dedim ve 2010 yılında Ankaralı olanlar bilir Tunalı da Flavius Güzellik Merkezinden Estetisyenlik eğitimi aldım. Yani nedir içerik; makyaj,cilt bakımı,lazer epilasyon,saç bakımı,kaş,manikür ve pedikür gibi.Kozmetik sektörü de Teknoloji gibi aslında, Sürekli kendini yenileyen,gelişen,moda ile bağlantılı ve takip gerektiren bir alan. İşte bunlardan ötürü "ben her şeyi biliyorum,harikayım"gibi övünmelere yer vermeyen bir sektör kozmetik dünyası.Bu yüzden kendime "nevi şahsıma münhasır"bir blog açmak bildiklerimi sizlerle paylaşmak ve bilmediklerimi de sizlerden öğrenmek için.Başlıca konumuz güzellik,makyaj,bakım,kozmetik ve doğal cilt bakımı olacak elbet ancak ben sınırlandırma getirmekten yana pek değilim.Zaman zaman hayattan,işten güçten,annelikten bahsedebiliriz.Özellikle annelik hususunda tecrübelerinizden fazlaca yararlanmak isterim.Bazen ciddi anlamda zorlanıyorum çünkü.
Özetle şimdilik bu kadar diyelim.Daha çok paylaşacağım,deneyimlediğim ve deneyimleyeceğim ürün var ve tabi tarifler.Şimdilik hoşçakalın.
  
            HEP MUTLU HEP ENERJİK KALIN.
            İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞA GÜLÜMSEYİNN!

Yorumlar

  1. Hoşgeldin blog dünyasına kısa zamanda başarıyı yalalarsın sen: ) uzunca bir süreden beri blogger kullanıcısı olarak sana ilk tavsiyem izleyiciler butonu koy onu yerleşim gadget ekle den bulabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tavsiyen için.Hemen uygulayacağım. Bu konuda yardımlarını beklerim her zaman.Desteğin içinde çok sağol :)

      Sil

Yorum Gönder