ORİFLAME NORMAL VE KARMA CİLTLER İÇİN YÜZ YIKAMA JELİ HAKKINDA DENEYİMLERİM



     Merhabalar Efendim,

O kadar çok şey var ki yazılacak. Ancak vakit buldukça yazıyorum işte. Liste yaptım en sonunda unutmayayım diye. Yaşlanıyor muyum ne :)

     Uzun süredir kullandığım Oriflame Normal ve Karma ciltler için yüz yıkama jeli ile aslında başlarda iyi anlaşıyor gibiydik. Fakat bu aralar havaların dengesizliğinden midir,nedir cildim asimile oldu adeta desem yeridir.

     Hassas bir cildim olduğunu her seferinde vurguluyorum gerçi ama buna rağmen Oriflame ürünlerini daha korkusuzca kullanıyorum. Gerek parfümleri gerekse cilt bakım ürünleri Avon ürünlerinin aksine cildimde herhangi bir reaksiyona yol açmadı. Ama anti parantez belirtmek isterim ki son zamanlarda kullandığım Avon havyar özlü cilt bakım seti şaşırtıcı bir şekilde alerjik bir tepkimeye yol açmadı ve favori ürünler arasında yerini aldı. Her neyse bu ayrı bir yazı konusu zaten.






     Ürünü sadece akşamları kullanıyorum. Bazen fırça ile bazen de parmaklarımla masaj yaparak tüm yüzüme uyguluyorum. Fırça ile her gün cilt temizliği yapmak cildi yoracağından 2 yada 3 günde bir cildi fırça ile temizlemek kafidir. Ürünün derinlemesine bir temizlik yaptığını söyleyemem. Ama kötü de diyemem. Yani cildinizde derinlemesine bir temizlik seviyorsanız ürün size yeterli gelmeyebilir. Ancak derinlemesine cilt temizliği yapan ürünler benim cildimde aşırı kurumaya ve pul pul dökülmelere yol açtığı için ben tercih etmiyorum. T bölgem yağlı yanaklarım ise kuru olduğu için ben normal/karma ciltler için olanını tercih ettim. Yine de özellikle yanaklarımda aşırı derecede kuruma problemiyle karşı karşıyayım maalesef.








     200 ml'lik pompalı bir şişede olan ürün kullanım açısından oldukça konforlu. Oriflame ürünlerinde dikkatimi çeken bir konu da,ürünlerin neredeyse çoğunda hiç bir Türkçe açıklamaya yer verilmiyor olması. Bazılarında kısaca mesela "kapatıcı" gibi bir ibare yer alıyor. Çoğunda ise hiç bir Türkçe açıklama yok. Yani ürün hakkında hiç bir bilgisi olmayan ve yabancı dil bilmeyen biri alsa ürünün ne olduğunu bilip kullanamaz.







     Oldukça yoğun kıvamda bir ürün olduğundan bir hayli de bereketli. Epeydir kullanmama rağmen daha yarısına bile gelmedim.






     O kıvamlı yapıya göre gördüğünüz gibi köpük köpük olan bir temizleyici değil. Yüzümü ve ellerimi hafif ıslatıp uygulamama rağmen ancak bu kadar az bir köpürme ile cildi temizliyor. Bu ürüne bir müddet daha şans vereceğim. Belki mevsim geçişlerinden böyle cildimde kurumaya yol açmıştır diye düşünerekten. Cildimde sıkıntı yaratmaya devam ederse bende makyaj fırçalarımı ve süngerlerimi bu ürünle temizler,cildim için başka ürün arayışına geçerim ne yapıyım :) Laf aramızda fırça ve sünger temizliğinde cilt temizliğinden daha başarılı.

     Eveet geldik bir #ürünincelemesi nin daha sonuna. Efendim ben deniz Feride'den yazması sizden okuması. Hoşçakalın :) :)

Yorumlar

  1. Oriflame ürünlerini Avon'a göre daha çok beğeniyorum. İkisininde cilt bakım ürünleri benim hassas cildime pek iyi gelmiyor ama Avon hep son kullanma tarihi geçmiş ürün gönderiyor. Oriflame de öyle bir sorun yaşamıyorum yıllar önce aldığım saç losyonunun son kullanma tarihi daha yeni doluyor. Avon'dan alışveriş yapıyorsanız buna dikkat etmenizi öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç dikkat etmemiştim daha dikkat edeceğim bundan sonra. Tesekkur ederim

      Sil
  2. Merhabalar, tesadüfen sizin sayfanızı gördüm ve yazınız ilgimi çekti. Bende sizlerle paylaşmak istedim bu yüzden.
    Öncelikle iyi bir seçim yapmışsınız. Ben kendimde Optimals'n yeşil olan serisini kullaniyorum. Şunu belirtmeden geçemicem.
    Benim cilt yapım yağlı ve ben ortaokul zamanlarında akneli bir cilde sahiptim.
    O dönemi atlatırken çok zorluklar çektim. Herşeyi kullanamiyorsun ve ne yazık ki doktorun önerdiği kremleri kullanıyorsun. Bende o kremler hiç bir işe yaramadı açıkçası
    Tek çözümü kendiliğinden geçmesi oldu. O da baya bir zaman aldı. Ama sonunda atlattım çok şükür. Evlendiğim zamanda bi problemim yoktu fakat doğumda bilirsiniz bazen değişiklik oluyor hormonlarda vs. Bende bu sefer yüzde su toplamasına noktalar çıktı zmnla vuctda da. Ben o zmnlar hamilelikten dolayı pek birsey kullanmadığım için doğal birşeyler arıyordum. Cildi temizlemesi ve ayni zamnda cildime uygun birşeyleri. Oriflame ile tanıştım. Ürünleri tanımak için önce bi araştırdım sonuçta internetten buldum. Sonra üye oldum
    Neden hem Ev hanımıyım işim yok iş imkanı var dedim. Hemde ürünlerini %30 indirimli alırım. Birde şu güzel yönü var. Normal kozmetik magzadan git bi ürün al geri iade yapamazsın memnun degilsen yada üründe birsey olursa. Ama burda öyle değildi. Bende kaydımı oldum. Ilk bi tereddütteydim. Sonra baktım gerçekten faydası var
    Kozmetik de de ürünleri yüzde yüz doğal diye denemediğim ürün kalmadı. Bu sefer çevreme gösterdim. Ilk onlarda bi soğuk yanaştılar
    Bende kendi ürünlerimi verdim baksinlar bi denesinler. Sonra baktım begenen oldu istediler. Aldılar da. Şuanda ben kendim artık dışardan değil. Herşeyimi kendim Oriflameden alıyorum. Yalan olmasın saçım için tek kullandigim şampuanı marketten alirim. Onun dışında bir çok ürünümü kendim aliyorum. Sizlere bahsetme sebebim. Eğer kullaniyorsaniz ve memnun kaldiysaniz mutlaka diger ürünleride deneyin. Çünkü gerçekten kaliteli ürünleri var. Ben emin olmadığım hiç birseyi önermem kimseye
    Ama beğendiğim birseyse ve ondan eminsem o zaman tavsiyede bulunurum. Şuanda hem işimi yapıyorum oturdugum yerden. Satışı mı çevreme yapıyorum. Ve ilkkez daha yeni ınstagram da sayfa actim dün. Ve paylaşmak istedim. Baktim güzel yorum yapılmış burda bende sizle paylaşmak istedim. Eger ürün almak isterseniz kendinize üyeliğinizi mutlaka actirin bir ödemesi falanda yok. Katalogda geliyor bedavadan. Ve şuanda benim kendi grubum var bu işi yapan. Onlarida ben tanışırdım. Şuanda hem kazaniyorlar satışını yaptikca hemde kullanıyorlar ürünleri. Ben şuanda ürünlerimi bedavaya getiriyorum. Çünkü Oriflame bana bu firsati verdi. Ilk dedim ne satışı ben yapamam.. ama emin olun kendiniz ürünü kullanınca ve çevreniz görüp isteyince oluyor. Eger sormak istediginiz birşey olursa mutlaka sorabilirsiniz ürünlerle ilgili. Yardımcı olurum. Sayfa yeni olduğu için cok fazla paylaşım yapamadım. Ama her gün artıcak. Ve ay katalogun ürünlerimizide paylaşıcam. Takip edebilirsiniz
     https://www.instagram.com/seydaaltns/
    Umarım yardımım ve katkım olur. Güzel paylaşımlar diliyorum sizlerede. Paylaşımlarınızın devamını. Hoşçakalın ��

    YanıtlaSil

Yorum Gönder