REXONA DEO STİCK ve DEO STİCKLER HAKKINDA


     Yeni bir haftanın ilk gününden herkese Merhaba :)

     Malum yaz geliyor. Dolayısıyla yaz için tüm hazırlıklar tam gaz devam ediyor. Kilo vermek için çabalar,hafif yapılı fondötenler ve yine hafif kokulu yaza uygun parfümler. Parfüm ve deodorantlar benim hayatımda oldukça büyük bir yere sahiptir. Yani öyle ki,en kötü parfüm yada deodorant kokusunu ter kokusuna tercih ederim.

İnanın bana mübalağasız belirtiyorum ki,ben sabah gözümü açar açmaz ilk koltuk altı stiği sürerim. Bakım için en önemli adımlardan biri olduğunu düşündüğüm stick kullanımını çevremdeki herkese de mümkün oldukça aşılamaya çalışıyorum. Hatta öyle ki,9 yaşındaki oğlumun artık ter bezleri fazlasıyla faaliyete geçtiği için ona da %100 doğal içerikli bir roll-on deodorant alıp şimdiden bu alışkanlığı kazandırmaya çalışıyorum. Burada amaç terlemeyi önlemekten ziyade kötü kokunun oluşmasını engellemek. Sağlığımız açısından da son derece önemli olan bu adım için kimileri,koltuk altına sürülen bu ürünlerin sağlığımızı olumsuz etkilediğini ve kullanmamak gerektiğini savunsa da,ben buna asla katılmıyorum. Ayrıca sizin ter kokunuzu alan benim burnumun sağlığı ne olacak :)





     Genç kızlığımdan bu yana neredeyse denemediğim deo stick kalmadı desem yalan olmaz. Ama en beğendiğin,favorin ne derseniz kesinlikle Rexona derim. Hiç pahalı markalara tonla para vermeye gerek yok. Bu ara bitirmek üzere olduğum fotoğraftaki shower clean adlı ürünü kullanıyorum. Ama zaten fark etmiyor. Hangi çeşidi hangi rengi denk gelirse onu alıyorum. 48 saat etkili olduğu belirtilse de ben her sabah temizlediğim koltuk altlarıma uygulamadan kendimi rahat hissetmiyorum. Roll-on olanların daha sağlıklı olduğu söylense de bende hem kaşıntıya neden olduğu için,hemde ter kokusunu engellemekteki performansını deo-sticklere göre yetersiz bulduğum için tercih etmiyorum. Roll-on ürünler sıvı formda olduğundan ter kokusunu engellemediği gibi teri ağır kokan insanlarda ter kokusuyla karışıp etrafa daha da kötü koku yaydığına maalesef çok şahit oldum. Tıpkı benim gibi eşimde en çok Rexona dan memnun kaldı. Başka ürün kullanamıyor. Tabi ki o erkekler için olanını kullanıyor. Eşim esmer ve yağlı bir vücuda sahip olduğu için benden daha fazla terliyor. Buna rağmen hiç bir şekilde ter kokmuyor. Tam tersi ürünün kokusu oldukça kalıcı olduğu için gün boyu ter yerine deo-stik kokuyorsunuz. Ama kokulara duyarlılık gösterenler için şunu da belirteyim ki,öyle rahatsız eden buram buram gelen bir koku değil. Zaten bu tarz ürünlerin kokuları hafif ve temizlik hissi veren kokular oluyor çoğunlukla. Eğer parfüm yada deodorant kullanamıyorsanız bile kesinlikle bir koltuk altı deo-stick edinmelisiniz.Kendi sağlığınız ve çevre sağlığı için,insanlık adına :) :)


 


     Siz kokulara karşı duyarlımısınız? Kullandığınız ve daha iyi dediğiniz bir deo-stick markası var mı? Lütfen yorum olarak bırakın. Sizlerin değerli yorumları benim için çok kıymetli. Hepimiz için güzel bir hafta olması temennisiyle şimdilik hoşça kalın. Sevgiler...
     İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞU HİÇ BÜYÜTMEYİN :)


   

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş zevkle okudum canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım benim teşekkür ederim :* çok sağol

      Sil

Yorum Gönder