RİMMEL LONDON TOP COAT HAKKINDA (son kat tırnak cilası)



     Herkese yeniden Merhaba :)

     Bugün,bu kış çok üşümüş biri olarak çok şükür Ankara güneşi gördü Allah'ım diyerek yazıma girizgah yapmak istiyorum. Bir ara gerçekten havalar hiç ısınmayacak sanmıştım. Oleeey :)

     Gelelim konumuza. Rimmel London Top Coat yani son kat tırnak cilasını yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum. Aslında sadece son kat uygulanan bir cila değil. Aynı zamanda baz olarak da tırnağa uygulanabiliyor.






     
 Yani şöyle ki,oje sürmeyi sevenler çok iyi bilirler,koyu renk oje uyguladığımız zaman maalesef sildiğimiz de tırnağımız hep boyalı kirli bir görüntüde olur. Bu tırnak cilasını koyu renk oje uygulamadan önce baz olarak sürdüğüm zaman böyle bir görüntü olmuyor. Tırnaklar anında ojeden kalıntı kalmadan tertemiz oluyor. Esasında baz olarak yada tek başına cila olarak ben daha çok memnun kaldım bu üründen. Ne yazık ki koruyucu son kat tırnak cilası olarak uyguladığımda benim için sınıfta kaldı. Yine çok fazla abartıldığını düşündüğüm ürünler arasında çoktan yerini aldı. 



  



     Gördüğünüz gibi ürünün fırçası oldukça geniş. Geniş tırnak yapısı olanlar için kullanımı kolay olsa da,tırnak yapısı küçük olanlar için biraz dezavantaj olduğunu düşünüyorum. Ürünü tek başına yada baz olarak uyguladığınız zaman daha çabuk kuruyor. Fakat ojenin üzerine son kat cilası olarak uygulandığı zaman maalesef o kadar çabuk kurumuyor. Alta uyguladığım ojenin iyice kurumasını bekleyip sonra üzerine geçsem de yine de oldukça geç kuruduğunu fark ettim. Bu da bir hayli vakit kaybına yol açıyor. Biz bayanlar için vakit önemli sonuçta. Bir de hangi renk ojenin üzerine uygularsanız hemen rengini alıyor. Ojenin üzerinde çok gezdirmeden tek seferde uygulamanız gerekiyor ki düzgün bir sonuç ala bilin.

     Ojenin dayanıklılığını artırma performansını değerlendirecek olursam, o da eh işte. Yani elleriniz devamlı suya girmiyorsa belki. Ama benim gibi elleri sudan çıkmayanlar için aman aman farklar yarattığını söyleyemeyeceğim. Normalde 1 ya da 2 günde oje değiştiriyorsam bu top coat sayesinde 2 yada 3 güne çıktı diyebilirim. Çabuk kuruması ve dayanıklılığı alta uyguladığınız ojeye de bağlı biraz. Yeni ojelerde daha çabuk kuruyup dayanma süresi daha uzun olsa da,eski ve beklemiş ojelere uyguladığınızda üründen kesinlikle beklediğiniz sonucu alamıyorsunuz.






Yukarıda ojenin üzerine top coat uygulanmış halini görüyorsunuz. Sağladığı ekstra parlaklık güzel gerçekten. Ama biterse bir daha almam. Birde Golden Rose Top Coat denemek istiyorum. Evet,benim bu ürün için değerlendirmelerim bu yönde. Bu değerlendirmeler sonucunda tabi ki karar sizin. Şimdilik bay bay. Beni özleyin anacım :) :)

Yorumlar

  1. Benim tırnaklarım minnacık :( Oje sürerken bile zorlanıyorum. Güzel bir inceleme olmuş canım :*

    YanıtlaSil
  2. bence de golden rose top coat daha başarılı :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir post olmuş. denemekte fayda var. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder