AVON MAKYAJ SÜNGERİ






     Merhabalar,

     Dün,oğlumun İngilizce öğretmeni göya çocuklar konuşurlarken uyarmak adına sıraya cisim fırlatmış. O cisimde sıraya çarpıp oğlumun yanağına gelmiş. Çocuğumun yanağı biraz şişmişti. Evet,ciddi bir şey çok şükür ki yok. Ama ya gözüne gelseydi. İlk okul 4.sınıfa giden bir çocuk çok büyük bir yaramazlık bile yapsa bir eğitimcinin uyarma şekli kesinlikle bu olmamalı. Telafisi,dönüşü olmayan sakatlıklar yaşanabilirdi Allah korusun. Sabah doğruca okulun yolunu tuttuğumdan,bugünkü programımda aksama oldu biraz. İlgili her yere şikayet etmeyi düşünüyordum fakat,alttan alıp defalarca özür dileyince olay tatlıya bağlandı. Dilerim bir daha böyle bir olay yaşamam.

     Eveeet,sadede gelecek olursam eğer :) Avoncuğumuz bizler için bu sefer Beauty Blender çakması bir sünger hazırlamış. Ebatları ve yapıları dışında neredeyse bire bir aynı,tabi görünüm olarak bahsediyorum. Şayet,işlevsel olarak bahsedecek olursam;






     Gördüğünüz gibi oldukça sık dokulu bir makyaj süngeri ve çok sert. İçine su alması bir hayli zaman alıyor. Kuru olarak kullanmak zaten ne mümkün. Ben geniş bir kaba su doldurup,süngeri içine atıyorum ve elimle sıka sıka içine su almasını sağlıyorum. Epeyce vakit alan bu işlemden sonra Avon Makyaj Süngeri suyu içine çektiği için şişiyor en nihayetinde. Fakat çok şiştiği için elinizde epeyce büyük kalıyor. Fondöten uygulamak zorlaşıyor bu kez. Çünkü,burun kenarı gibi kıvrımlara yanaşamıyorsunuz. Ürün kurumak nedir bilmiyor. Bir de çok şiştiği zaman,tamam Fondöteni emmiyor ürün,ama yüzünüze de yedirmiyor. Böyle kalıp gibi kalıyor. Epeyce uğraşıp,pıt pıt hareketlerle üzerinden defalarca geçmeniz gerekiyor. Velhasıl çok da yazılacak bir şey yok aslında. Hiç memnun kalmadım demek kafi sanırım. Zira bu aralar,"anneler günü indirimi ve yaptığım alışveriş" yazısında görselini sizlerle de paylaştığım Yves Rocher Makyaj Süngerini deniyorum. Umarım ondan bari memnun kalırım.

     Sizler fondöten yada BB kremlerinizi fırça ile mi yoksa sünger ile mi yediriyorsunuz cildinize. Favoriniz nedir? Lütfen paylaşın benimle. Kocaman sevgilerle...



Yorumlar

  1. Merak ettiğim ürünlerden biriydi aslında ama herhalde her şeyi merak etmemek gerekiyor, hayal kırıklığıymış resmen ;)
    Paylaşım için tşkler cnm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle. Çok pahalı bişey değil gerçi ama beklentiyi karşılamadıktan sonra bi anlamı yok. Ayrıca ben teşekkür ederim ne demek :)

      Sil
  2. teşekkürler canım cım deneyip yorumladın bizlere fikir oldun:) bende sünger kullanmayı tercih edenlerdenim:)

    YanıtlaSil
  3. Orijinal beauty blender en çok memnun kaldığım sünger benim de, ikinci sırayı Real Techniques'in süngeri alıyor. Orijinali biraz pahalı olduğundan ben de yeni çıkan süngerleri deneyip muadil bulmaya çalışıyorum arada bir, demek ki Avon'u denememe gerek kalmadı :) Yves Rocher yorumunu da bekliyor olacağım, sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle boşuna para vermiş olursunuz. En kısa zamanda yazacağım Yves Rocher süngeri de :) sevgiler

      Sil
  4. benimde almayı istediğim ürünlerden di ama bu yazıyla vazgeçmiş bulunuyorum teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle geçmiş olsun milli eğitimin 147 numaralı bi hattı var. ilgilenirler mi bilmiyorum ama bence yine de bildir canım.
    Süngere gelecek olursak da; avon artık üretimden kaldırsın bence bir kişi mi memnun olmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah bir daha yaşanmaz böyle bir şey. Kız çocuklara oyuncak olarak alanlar olur belki :) şaka bi yana satıştan kalkmalı bencede

      Sil
  6. ben de makyaj süngerleri karşılaştırması yazdım şimdi yayınlayacağım yakında ama sünger hakkında neredeyse aynı düşünüyoruz ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olan pek yok sanırım :) kullananlarda üç aşağı beş yukarı aynı görüşleri bildiriyor. Karşılaştırma yazınızı sabırsızlıkla bekleyeceğim :)

      Sil
  7. Oğlunuza büyük geçmiş olsun. Günümüzde bazı öğretmenler bu şekilde büyük yanlışlar yapabiliyor maalesef..
    Ürüne gelecek olursak bu ürünü denemek istiyordum. Artık denemeye gerek kalmadı. Ben şu anda tekin acardan aldığım bir fonföten fırçasıyla uyguluyorum. Gayet memnunum tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim maalesef olabiliyor böyle şeyler. Ürünle ilgili detaylı bilgi verirseniz değerlendirmek isterim tabi ki :) sevgiler

      Sil
  8. Kendi yüzüme elimle yediriyorum, başkasına üçgen silikon süngerlerden yardım alıyorum. Kontür uygularken sadece fırça ile sürerim ama yine süngerle dağıtırım. Ama elle uygulandığında sanki elin sıcaklığıyla daha iyi, daha eşit dağılıyor gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elle uygulamayı bende kullanıyorum zaman zaman ama her fondöten de aynı etkiyi göstermiyor :) o yüzden sünger daha işime geliyor

      Sil
  9. Flormarınkisinden yumuşak geldi ama evet ben süngerleri pek sevemedim fırçasız yapamıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarınkini kullanmadım ama fırçası var bende sürekli kılları dökülüyor o yüzden bi daha Flormar sünger, fırça vs asla almam :)

      Sil
  10. Oğlunuza çok geçmiş olsun..Bu arada bi ben mi memnun kaldım acaba süngerden.Kullanırken çok zorlanmadım yıkadıktan sonra sıkı sıkınca çabuk kurudu.Eklipsinkini kullanmıştım yumuşaktı ama o da çok çabuk deforme olmuştu.O sebeple bunun biraz sıkı olması hoşuma gitti.Beauty blender ve RT'nin süngerlerini denemedim belki onlardan sonra bu kötü gelebilir.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bekkentinizi karşılamasına sevindim gerçekten :) dediğiniz gibi onlardan sonra kullanınca beklenti büyük oluyor galiba. Sevgiler

      Sil
  11. Hımm bende merak ediyordum hatta arkadaşıma bana da getir demiştim.Neyse artık gelince bizzat deneyeceğim :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) belli mi olur belki siz seversiniz

      Sil
  12. Dene bakalım kuzum birde senin yorumlarını okuyalım ;)

    YanıtlaSil
  13. Fırça daha iyi dağıtıyor ve kapatıyor deniyor ama ben nedense süngerlerden daha memnunum. Tabi süngerine göre değişir canım. Avonunkilerden hiç memnun değilimm, daha demin avon dan aldığın süngerin yazsınıda okudum. Aynı fikirdeyizz sanırımmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ama bence de süngerler daha iyi sonuç veriyor. :)

      Sil
  14. Kuzenim yurtdışında okuyor. Bana birden fazla beauty blender gönderdi kızlar. Almak isteyen olursa 10 tl den satacağım. Mail atabilirsiniz makyajfircam34@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder